bugün
- genç görünmeye çalışmak7
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- içtim şarabı13
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- coca cola2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
anlaşılan tineri sadece beşiktaşlılar kullanmıyor. emre mor ve fenerbahçe qewqeqwe.
Bir yıldız adayı daha yok oluyor, yazık, fenerbahçeye gelip de kendini geliştirip giden bir oyuncu gördünüz mü aq.
Dortmund ışık görse dinya para ödediği nir yeteneği elden çıkarmaya uğraşmazdı. Gelirse faydalı olur mu bilmem ama yeter ki ozan tufan'la takılmasın. işine baksın sadece.
gereksiz abartılan bencil bir eleman.
abartma bile değil bildiğin balon oyuncu. gerçek bu.
olum bi muzzy izzet vardi, milli takimda falan oynadiydi hatta.
bu muzzy Özcan nerden çıktı amk.
bu muzzy Özcan nerden çıktı amk.
Henüz futbolcu değil ve bu yaşa kadar öğrenememiş olması büyük bir sıkıntı, yoksa dortmund salak mı dembele gibi oynatırdı bunu da, açın youtubedan yaptığı saçmalıkları bi izleyin boş arkadaşlarına pas atmamalar bilmem neler.
Son dönemde yükselişe geçmiş başarılı oyuncu. Şişirilmiş oyuncu örneklerini görmek istersek sosyal medya hesaplarından dişi uçan kuşa bile yürüyen olanları mevcuttur.
menajerinin açıklamasına göre uyuşturucu bağımlısıymış.
http://www.posta.com.tr/m...di-iddiasi-haberi-1326739
http://www.posta.com.tr/m...di-iddiasi-haberi-1326739
Tipik bir menajer ahlaksızlığına maruz kalan bir oyuncu daha.
Adam türkiye de oynamak istemiyorum diyor bu simsar çakal illa geleceksin diyor! Ulan zorla güzellik olur mu?
Şimdide uyuşturucu iftirası.
Adam türkiye de oynamak istemiyorum diyor bu simsar çakal illa geleceksin diyor! Ulan zorla güzellik olur mu?
Şimdide uyuşturucu iftirası.
adama sormazlar mı dün mü haberin oldu bağımlılığından diye be yavşak ?
sen ki bu çocuğu kendisinden daha çok görüyorsun.
alayınız yanar döner olmuşunuz, çocuğu boklıycak aklınca kodumun dingili.
sen ki bu çocuğu kendisinden daha çok görüyorsun.
alayınız yanar döner olmuşunuz, çocuğu boklıycak aklınca kodumun dingili.
müptezel olduğu söyleniyor.
Sanki dunya capinda profesyonel sporcu degil de endustri meslek lisesi ogrencisi. Annesi aksamlari sokaga da salmasin bari, cikarken de uzaklara gitme diye tembihlesin.
12.5 milyon Euro'ya ispanya La Liga ekiplerinden Celta Vigo'ya transfer olmuş.
http://sampiy10.gazetevat...05-futbol-sampiy10-haber/
ulen hani Borussia Dortmund'un yıldızı olacaktı. hani uzun süreli düşünülüyordu. herifi bonservisi ile ispanyada kümeye oynayan bir takıma satmışlar. ilginç.
http://sampiy10.gazetevat...05-futbol-sampiy10-haber/
ulen hani Borussia Dortmund'un yıldızı olacaktı. hani uzun süreli düşünülüyordu. herifi bonservisi ile ispanyada kümeye oynayan bir takıma satmışlar. ilginç.
Yok inter yok milan derken la Liga'nın sivassporuna gitmiş oyuncu. Evet.
Cengiz ünder ile kıyaslanıyor bir de bu mal. Siktir ulan, az pas at.
ispanya liginde kendini geliştireceğinden eminim.
Borussia Dortmund eğer genç bir oyuncuya yatırım yapıp aldıysa ve sonrasında 1 sene sonra bonservisi ile sattı ise oyuncunun gelişiminden memnun olmamıştır ve potansiyelini yeterli bulmamıştır,Emre Mor Celta Vigo da yeteneğini tüm dünyaya göstermek zorunda bunun için de çift haneli gol ve asist sayılarına ulaşmalı La Liga'da.
bilekleri muazzam yetenekli ve hızlı.
kendisi de çok hızlı. ortaları berbat şutları berbat güçsüz bir oyuncu ama bu saydıklarım halledilebilir bu oyuncunun dortmunda yapamama sebebi mental problemleri. kendini şimdiden messi sanıyor müthiş bir egosu var topu alınca daha bir kere pas verdiğini görmedim alıyor ve 5 kişinin arasına girip kaptırıyor tam çıldırmalık. takım oyuncusu değil anlayacağınız. ama mental problemleri de çözülmeyecek değil kendisine oyun parkında olmadığını ve takım oyunu oynamasını gerektiği iyi bir antrenör tarafından anlatılmalı ayrıca henüz messi olmadığı ve sönüp gidebilme ihtimalinin de yüksek olduğu anlatılmalı. neyse önümüzde kerim frei örneği var yine emre mora benzer bir oyunu vardı o kadar yetenekli değild ama bir cacık olmadı mental problemlerini yenemedi. şenol güneşin elinde bir sezon geçirseydi iyi olurdu mental problemleri belki yenerdi bakın belki diyorum çünkü olay oyuncuda. umarım fos olmaz çünkü messi vari tek oyuncumuz.
kendisi de çok hızlı. ortaları berbat şutları berbat güçsüz bir oyuncu ama bu saydıklarım halledilebilir bu oyuncunun dortmunda yapamama sebebi mental problemleri. kendini şimdiden messi sanıyor müthiş bir egosu var topu alınca daha bir kere pas verdiğini görmedim alıyor ve 5 kişinin arasına girip kaptırıyor tam çıldırmalık. takım oyuncusu değil anlayacağınız. ama mental problemleri de çözülmeyecek değil kendisine oyun parkında olmadığını ve takım oyunu oynamasını gerektiği iyi bir antrenör tarafından anlatılmalı ayrıca henüz messi olmadığı ve sönüp gidebilme ihtimalinin de yüksek olduğu anlatılmalı. neyse önümüzde kerim frei örneği var yine emre mora benzer bir oyunu vardı o kadar yetenekli değild ama bir cacık olmadı mental problemlerini yenemedi. şenol güneşin elinde bir sezon geçirseydi iyi olurdu mental problemleri belki yenerdi bakın belki diyorum çünkü olay oyuncuda. umarım fos olmaz çünkü messi vari tek oyuncumuz.
Hicbir gelisime saygi duymayan, hazirci kesimin diline dustu bu safi yetenek ama vigo'da kendinden beklenen patlamayi yaptiginda tekrar hoplatacaktir ortaligi.
Dordmund iyi bir yetistirici fakat yillardan beri suregelen bir sistemi var. Populer bir ornek uzerinden bakalim, misal neymar. Psg'de kendi futbolunu daha ozgur oynayabildigi icin barca'dan ayrilmasi iyi oldu yorumlari yapilmaya baslandi bile. Baska bir saf yetenek olan neymar da barcelona'da messi ve xabi uzerine insa edilen sisteme uydurulmaya calisildi ve cilgin istatistikler yapsa da kendi futbolunundan cok sistemin bekledigi futbolu oynamak zorunda kaldi.
Emre bana gore dordmund'un elindeki en yetenekli futbolcuydu ama dordmund sistemini emre'ye gore evirecek mental yeterligi emre'de gormedigi icin takimda yer bulamadi. Emre de dordmund sistemine uymamak icin elinden geleni yapti. Aslinda biraz adapte olsa o sistem icerisinde her turlu ortalamanin uzerinde verimli olurdu. Altyapi egitimiyle de alakali sanirim.
inter ya da milan da buyuk olcekli ve kadro derinligi olan kulupler oldugu icin oralarda da emre'ye istedigi ozgurluk verilmeyebilirdi ama celta vigo'da bir numarali opsiyon olacaktir kesinlikle. Kendisi de uzerine duserse celta'da bir iki sezon gosterecegi ust duzey performasla sinif atlayarak daha ust seviye kluplere tekrar transfer yapacaktir. Bu sefer gelecek vaad eden yildiz olarak degil de dogrudan star olarak gidecegi icin kendini ispatlamakla zaman kaybetmeyip direkt olarak sistemin parcasi olacak diye umuyorum. Allah yardimcisi olsun, sevimli bir kardesimiz.
Dordmund iyi bir yetistirici fakat yillardan beri suregelen bir sistemi var. Populer bir ornek uzerinden bakalim, misal neymar. Psg'de kendi futbolunu daha ozgur oynayabildigi icin barca'dan ayrilmasi iyi oldu yorumlari yapilmaya baslandi bile. Baska bir saf yetenek olan neymar da barcelona'da messi ve xabi uzerine insa edilen sisteme uydurulmaya calisildi ve cilgin istatistikler yapsa da kendi futbolunundan cok sistemin bekledigi futbolu oynamak zorunda kaldi.
Emre bana gore dordmund'un elindeki en yetenekli futbolcuydu ama dordmund sistemini emre'ye gore evirecek mental yeterligi emre'de gormedigi icin takimda yer bulamadi. Emre de dordmund sistemine uymamak icin elinden geleni yapti. Aslinda biraz adapte olsa o sistem icerisinde her turlu ortalamanin uzerinde verimli olurdu. Altyapi egitimiyle de alakali sanirim.
inter ya da milan da buyuk olcekli ve kadro derinligi olan kulupler oldugu icin oralarda da emre'ye istedigi ozgurluk verilmeyebilirdi ama celta vigo'da bir numarali opsiyon olacaktir kesinlikle. Kendisi de uzerine duserse celta'da bir iki sezon gosterecegi ust duzey performasla sinif atlayarak daha ust seviye kluplere tekrar transfer yapacaktir. Bu sefer gelecek vaad eden yildiz olarak degil de dogrudan star olarak gidecegi icin kendini ispatlamakla zaman kaybetmeyip direkt olarak sistemin parcasi olacak diye umuyorum. Allah yardimcisi olsun, sevimli bir kardesimiz.
görsel
Adamdır.
Koçum benim. Sen üzülme, diğer itler utansın.
Sen bize zaferler yaşatacaksın aslanım.
Adamdır.
Koçum benim. Sen üzülme, diğer itler utansın.
Sen bize zaferler yaşatacaksın aslanım.
ne yapti ne etti de hakkinda 856 entry girildi anlamadigim balon.
Seneye fenerde.
Bu adamın baba bir hoca ile 1-2 sene geçirmesi lazım. Onu adam edicek biri olmalı mourinho olur ya da sarri olur hata yaptığı anda sigarasını emrede söndürür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar