bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- amerika birleşik devletleri7
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- portekiz5
- kolombiya4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- iran2
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- x in memeleri3
- özbekistan4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- içtim şarabı13
- kadir inanır22
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- panama3
- hırvatistan3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- kemalist dünya24
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
entry'ler (45)
luce bu takıma 3 ay önce gelmiş olsa ukrayna maçını da kazanırdık. muhtemelen yöneticiler eline rezalet bir kadro verip bunu çıkar dediler o da çıkardı. Şimdi daha iyi tanıyor takımı ve ben ona çok güveniyorum. Maça gelirsek dostlar oğuzhan özyakup ciddi hırs yapmış köpek gibi oynadı bugün ve değerini 200 milyon yaptı. oğuzhan bazı maçlarda defansa yardım etmez oyun içinde kaybolurdu bu maçta kaybolmadı defansa yardım etti çok güzel bir maç çıkardı büyük oyuncu olmak istiyorsa her maç böyle oynamalı bu sene cl de iyi işler yapıp avrupa görecek gibi. maça gelirsek ozi müthişti cenk işini yaptı nuri müthişti caner bugün kötüydü çağlar ve kaan iyiydi mehmet topal işini yaptı burak arda ve hakandan daha iyisini yapmalı. savunmada iyiydik bu takım dünya kupasına giderse iyi işler yapabilir luceye biraz daha zaman verelim bence 2.çıkarız.
rezalet kelimesi hafif kalır utanç verici.
adam haklı beyler. ilkel toplumları hatırlatıyorsunuz bana onlar da tanrılarına insan koyun köpek bilimum aklınıza gelebilecek bir çok şey kurban ediyorlardı. madem bu iş fakirlere yardım etmek alın 15 kilo dağıtın. haa pardon sizin tanrınız böyle istememişti dimi
bilekleri muazzam yetenekli ve hızlı.
kendisi de çok hızlı. ortaları berbat şutları berbat güçsüz bir oyuncu ama bu saydıklarım halledilebilir bu oyuncunun dortmunda yapamama sebebi mental problemleri. kendini şimdiden messi sanıyor müthiş bir egosu var topu alınca daha bir kere pas verdiğini görmedim alıyor ve 5 kişinin arasına girip kaptırıyor tam çıldırmalık. takım oyuncusu değil anlayacağınız. ama mental problemleri de çözülmeyecek değil kendisine oyun parkında olmadığını ve takım oyunu oynamasını gerektiği iyi bir antrenör tarafından anlatılmalı ayrıca henüz messi olmadığı ve sönüp gidebilme ihtimalinin de yüksek olduğu anlatılmalı. neyse önümüzde kerim frei örneği var yine emre mora benzer bir oyunu vardı o kadar yetenekli değild ama bir cacık olmadı mental problemlerini yenemedi. şenol güneşin elinde bir sezon geçirseydi iyi olurdu mental problemleri belki yenerdi bakın belki diyorum çünkü olay oyuncuda. umarım fos olmaz çünkü messi vari tek oyuncumuz.
kendisi de çok hızlı. ortaları berbat şutları berbat güçsüz bir oyuncu ama bu saydıklarım halledilebilir bu oyuncunun dortmunda yapamama sebebi mental problemleri. kendini şimdiden messi sanıyor müthiş bir egosu var topu alınca daha bir kere pas verdiğini görmedim alıyor ve 5 kişinin arasına girip kaptırıyor tam çıldırmalık. takım oyuncusu değil anlayacağınız. ama mental problemleri de çözülmeyecek değil kendisine oyun parkında olmadığını ve takım oyunu oynamasını gerektiği iyi bir antrenör tarafından anlatılmalı ayrıca henüz messi olmadığı ve sönüp gidebilme ihtimalinin de yüksek olduğu anlatılmalı. neyse önümüzde kerim frei örneği var yine emre mora benzer bir oyunu vardı o kadar yetenekli değild ama bir cacık olmadı mental problemlerini yenemedi. şenol güneşin elinde bir sezon geçirseydi iyi olurdu mental problemleri belki yenerdi bakın belki diyorum çünkü olay oyuncuda. umarım fos olmaz çünkü messi vari tek oyuncumuz.
özgüven, asillik, çalışkanlık ve zeka.
modların çaylaklığımı açması. 2 hafta oldu hala bekliyorum tonlarca entry girdim şizofren gibi hissediyorum kendimi.
düğünde güzel kız yoktur hepsi abartı makyajlarıyla barbie bebeklere benzerler ve iğrençtirler. doğal haliniz daha güzelsiniz kızlar yada biraz makyaj yapın abartmayın yahu.
her insan biraz ibnedir itraaf edin beyler kimse yüzde yüz erkek değildir yüzde 10 kadar da olsa ibnelik vardır. lakin ben hetoro olarak direkt kılları görünce yüzümü ekşittim.
kafaya dikersin ama pekmez yeteri kadar akışkan değildir yavaş yavaş geldiği için en fazla 1 kaşık yemiş olursun.
katılıyorum akp nin artılarından biri ama yanıltmasın emeklilik yaşını 65 e çekenler de bunlar.
ben gidiyorum ama geri döndüğümde hepsi için pişman olacaksın seni o çöplüğünden kurtarmayacağım.
azizin paralı köpeği bence beşiktaşlılar ve fenerliler arasındaki en büyük farklardan biri bu beşiktaşlıların takip ettiği muhabirler serdar sarıdağ ve fırat günayer gibi kaliteli objektif bakan ama beşiktaşı destekleyen karakterli kimsenin adamı olmayan muhabirlerdir.
siyasi fanatikliği insani değerlerini aşmış yazar beyanıdır.
bak arkadaşım eğer maden kazası tecavüz bu tarz şeylere hangi taraftan olursa olsun tepki göstermezsen bir gün gelip senide sik. erler haberin olsun.
bak arkadaşım eğer maden kazası tecavüz bu tarz şeylere hangi taraftan olursa olsun tepki göstermezsen bir gün gelip senide sik. erler haberin olsun.
kalp krizi geçirir insan riskli 3-4 ayda 10 kilo vermek daha güzel sanki. yada benim gibi 1 yılda 20 kilo almak ama yemedim sözlük ahalisi lanet bir hastalığa yakalandım. günde 2 öğün yerim o da çok ağır değil ama deli gibi göbeğim var.
biz ailecek 5 6 yıl felan tüplü televizyona baktık o zamanlar plazmalar çıkmıştı
neyse o tüplü televizyon bozuldu babam onun daha küçüğü bildiğin laptop ekranı kadar televizyonu getirdi bodrumdan.
bir 2 3 yıl da ona baktık ha bu arada ne d smart ne lig tv konusu bile açılmadı.
hayatımda gördüğüm en cimrimi diyeyim tutumlumu diyeyim bilmiyorum neyse en son 4 5 yıl önce plazmaya geçti mutlu oldu. geçen senede lig tv taktırdı gaza geldi ( benim baskılarımla ) her beşiktaşımın maçı 1 saat öncesinden televizyona otururdu izlerdi. ben şimdi yurda gidiyorum lig tv yi uzatmayacakmış. yani senden daha kötüleride var ha bu arada plazmada o kadar büyük değil.
neyse o tüplü televizyon bozuldu babam onun daha küçüğü bildiğin laptop ekranı kadar televizyonu getirdi bodrumdan.
bir 2 3 yıl da ona baktık ha bu arada ne d smart ne lig tv konusu bile açılmadı.
hayatımda gördüğüm en cimrimi diyeyim tutumlumu diyeyim bilmiyorum neyse en son 4 5 yıl önce plazmaya geçti mutlu oldu. geçen senede lig tv taktırdı gaza geldi ( benim baskılarımla ) her beşiktaşımın maçı 1 saat öncesinden televizyona otururdu izlerdi. ben şimdi yurda gidiyorum lig tv yi uzatmayacakmış. yani senden daha kötüleride var ha bu arada plazmada o kadar büyük değil.
bence bu takım dortmund kadar tehlikeli. sponsor destekli bir takım paraya ihtiyaçları yok nitekim keitaya 80 m geldi satılmadı haberleri var. beşiktaş geçen sene evinde lyon u yendi o takımdanda tollisso 50 m ye lacazatte 40 m ye gitti yani beşiktaş evinde taraftar desteğiyle iyi işler çıkarabiliyor bu maç için ise ben 1 veya 0 çifte şans diyorum ama beşiktaş yenilmez 2-2 bitebilir beşiktaş porto deplasman leipzig içerde ilk iki maçında min 4 puan çıkarmalı. 6 olursa beşktaş çıktı diyebilirim.
off off 3 senedir sürekli değişiyorum. bir berbere 50 tl üstü verecek para yok bende genelde 10 20 arası en yüksek 25 e kestirdim onlara da kesmek denmez sözlük. neyse en son 25 e kestiriyordum 1-2 kere güzel kesti sonra sıçtı batırdı. şimdi başka bir berber arıyorum ama bu iş zor be.
edit : bu son berberimi değiştirmemdeki başka bir sebepte adam sürekli sinirli değişik manyak bir adam. bir ara model mi değişsek yav dedim adam bana saçını iyi taramamışsın güzel model bulamıyorum dedi ama baya yüksek sesle bildiğin azarladı bende eheheh doğru abi benim saç dalgalı biraz taraması zor ehehehe dedim malum sikebilir.
edit : bu son berberimi değiştirmemdeki başka bir sebepte adam sürekli sinirli değişik manyak bir adam. bir ara model mi değişsek yav dedim adam bana saçını iyi taramamışsın güzel model bulamıyorum dedi ama baya yüksek sesle bildiğin azarladı bende eheheh doğru abi benim saç dalgalı biraz taraması zor ehehehe dedim malum sikebilir.
çok net çomar beyanıdır.
bu kadın fetocu olsa uçan kuşun bile tutuklandığı şu dönemlerde çoktan tutuklanırdı.
bu kadın çok net Rte yi indirme ihtimali olan biridir.
fetocu tutmadı beyler yeni iftiranız hdp ile alakalı mı olacak?
bu kadın fetocu olsa uçan kuşun bile tutuklandığı şu dönemlerde çoktan tutuklanırdı.
bu kadın çok net Rte yi indirme ihtimali olan biridir.
fetocu tutmadı beyler yeni iftiranız hdp ile alakalı mı olacak?
yaşadığım dönem itibariyle iskandinav olmak isterdim çünkü en rahat onlar şöyle bir norveçli yada isveçli olsaydık fena mı olurdu.
şimdi herkes cumhuriyetin ilk dönemi fatih dönemi vs demiş ama muhtemelen bu diyenleri oraya göndersek 1 ay yaşayamaz. 3000 li yıllardır efenim çünkü teknolojinin en geliştiği insan hayatının en rahatladığı dönemler ( eğer dünyanın sonu gelmezse ) bu dönemler olacaktır. cumhuriyet ilk kurulduğu dönem kıtlık her an savaş tehlikesi ve çok sıkıcı bir hayat vs. vs.
yine fatih dönenemi eğer saray çevresinde değilseniz açsınız.
yine fatih dönenemi eğer saray çevresinde değilseniz açsınız.