bugün
- pakistan3
- hindistan3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- yaşamak üzerine2
- dünya7
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- fas6
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- anın fotoğrafı2
- guyana4
- japonya4
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- velvet13
- bosna hersek3
- moğolistan2
- ekonomi3
- sözlük kızlarının vücutları15
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- falıma bakmak isteyen var mı24
- cezayir2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- yılmaz güney12
- bir insana inanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- ona bir şey söyle10
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- arnavutluk2
- kolu kıllı kız3
- çekya3
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- avustralya2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- türk moğol kardeştir3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kemal kılıçdaroğlu18
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
- ahududu2
Boş boş koşan topçu.
Ne şut çekebiliyor ne pas atabiliyor ayakları aşırı derecede zayıf bitiriciliği sıfır olan topçu.
Mahalle mahalle gez tonlarcasını bulursun bundan futbolculuk çalım atmak değil zeka işidir bitiricilik işidir. Sonuçta 1 gol kimi zaman çok değerli olabiliyor.
Ne şut çekebiliyor ne pas atabiliyor ayakları aşırı derecede zayıf bitiriciliği sıfır olan topçu.
Mahalle mahalle gez tonlarcasını bulursun bundan futbolculuk çalım atmak değil zeka işidir bitiricilik işidir. Sonuçta 1 gol kimi zaman çok değerli olabiliyor.
Birisi yukarıda ki mala daha bu çocuğun 18 yaşında olduğunu söylesin.
gel vefasız gel vicdansız çağırmazdım lazım olmasan.
tam aydır spor sitelerinde aynı haberi görmekten bıkkınlık geldi artık.
"menejeri istanbul'a geliyor"
herhalde yürüyerek geliyor amk!
"menejeri istanbul'a geliyor"
herhalde yürüyerek geliyor amk!
Biraz volkan şene benziyor ama huyu benzemez inşallah.
doğru bir hoca ile performansı çok yukarılara taşıyacak bir potansiyeli var, ayağında çok top ezmediği sürece tribünlere zevk verir, saraçoğlunun dolmasına neden olur, seyirciyi arkasına alınca patlama yapabilir.
yetenekli oyuncu olduğu aşikar ama asıl problem fenerbahçe kendisi için doğru adres mi. Kendisi de farkında ki burası milli takım değil kredi işlemez ve asıl amaç oyuncuları adam etmek de değil şampiyon olmak. O yüzden yeteneklerinin meyvesini göster mezse forma yüzü göremez. Bir an önce bencilliği bırakmalı bitiriciliğini ve pas vizyonunu geliştirmeye oddaklanmalı hala kendini gösterme çabasına girip 4 adamın arasına dalmamalı . Aksi taktirde gurbetçi volkan şen olmaktan öteye gidemez. Umarım Euro 2016 daki gözlerinde parlayan ışığı da kaybetmez.
Emre Mor;
Nordsjaelland
Dortmund
Fenerbahce (kiralik)
Dortmund (kiraliktan donus)
Fenerbahce (3M)
Freiburg (free)
Sivasspor
Survivor
Nordsjaelland
Dortmund
Fenerbahce (kiralik)
Dortmund (kiraliktan donus)
Fenerbahce (3M)
Freiburg (free)
Sivasspor
Survivor
it gibi koşan ancak bitiriciliği olmayan , fifa 17de takımımın temel taşı. acayip para edicek biliyorum o yüzden bi iki sezon daha geliştirip satıcam. (bkz: swh)
Fenerbahçe'nin yeni transferi. Evet.
kariyerini sivassporda bitirecek olan milli futbolcu.
türkiye'ye gelerek hata yapan genç futbolcu.
futbol katili takım arkadaşlarıyla nereye kadar iş yapabilir, tartışılır. keşke kendini daha çok geliştirip gelseydi. umarım yetenekleri körelmez.
futbol katili takım arkadaşlarıyla nereye kadar iş yapabilir, tartışılır. keşke kendini daha çok geliştirip gelseydi. umarım yetenekleri körelmez.
bu bencilliğiyle geleceğini zora sokan eleman.
kontraya çıkarken kanattaki bomboş oyuncuya pas atmayıp üç kişinin arasına giriyor. bir değil iki değil kaçıncı yapışı bunları. olm boştaki adama pas atıcaksın lan futbolun temeli bu. bunun nesini öğreneceksin nesini geliştireceksin sana milimetrik pas at denmiyor ki.
boştaki adama at şu topu da sinirden kendimizi sikmeyelim evde.
kontraya çıkarken kanattaki bomboş oyuncuya pas atmayıp üç kişinin arasına giriyor. bir değil iki değil kaçıncı yapışı bunları. olm boştaki adama pas atıcaksın lan futbolun temeli bu. bunun nesini öğreneceksin nesini geliştireceksin sana milimetrik pas at denmiyor ki.
boştaki adama at şu topu da sinirden kendimizi sikmeyelim evde.
bu çocuktan soğuduğum hızda kimseden soğumadım hayatımda. yetenekli genç dedik ki öyle ama futbol zekası sıfırın bile altında. daha da beteri aşırı bencil. bomboş ve gol pozisyonundaki arkadaşlarına pas vermek yerine sürekli kendi gitmeyi tercih ediyor. izlerken küfür ediyorum, futbol zevkini de bozuyor.
(bkz: fos)
(bkz: fos)
cansu taşkın adlı kadının peşindeymiş. ulan sen hangi ara büyüdün de..
görsel
http://www.hurriyet.com.t...0530140&utm_term=post
görsel
http://www.hurriyet.com.t...0530140&utm_term=post
Keşke italya yerine, ingiltere'ye gitseydi.
Danimarka'da doğmuş, borussia dortmund'ta oynamış, şimdi inter milan ile anlaşmaya varmış genç futbol oyuncusu.
intere giden ölüp çıkıyor, ispanyaya gitseydi keşke, brumanın gösterdiği gelişim vs salih uçanın gösterdiği gelişim dersek özet geçmiş oluruz.
Başkan Aziz Yıldırım'ın açıklamasına göre kiralama bedeli 2 milyon satın alma 8 milyon Euro olmam üzere resmî teklif yapılmış. Evet.
inter'e gitmedi mi bu adam. 2.5 bedel 13 milyon euro opsiyon?
aziz başkan artık kendi taraftarını mı trolllüyor?
aziz başkan artık kendi taraftarını mı trolllüyor?
Dortmund un interden istediği biri varmış o sebeple emrenin oraya gitmesi için baskı kuruyorlarmış. Resmi olarak fenerbahçe dün son teklifi yapmış. 2 milyon kiralık 8 milyon satın alma olarak. Cevap bekliyorlarmış.
demin japon takımıyla oynanan hazırlık maçındaki 2 gol attığı performansa baktım. 2 gol attığı maçta maçın en kötü oyuncusuydu.
bomboş pozisyonları görmüyor. bireysel oynuyor. ayağa topda başarısız. bomboş ara paslarını atmıyor. görmüyorsa durum daha vahim.
birden hızlanıyor pasları rakiple takım arkadaşı arasına pası sıkışırsa atıyor.
öyle bir ben buradayım deme çabasına girmiş ki. top ayağında değilken herkes ona oynamaya çalısıyor.
herkes abilik yapmaya çalışırken ona, ki maç içindeki her halinden anlarsınız takımın, o bomboş pozisyonları yiyorda yiyor.
5 sene içinde kendisini büyük bir ihtimal orta halli bir anadolu kulübünde oynayacak kendini düzeltmezse, bursa yada göztepe, alanya üçlüsünden biri tahminim.
bomboş pozisyonları görmüyor. bireysel oynuyor. ayağa topda başarısız. bomboş ara paslarını atmıyor. görmüyorsa durum daha vahim.
birden hızlanıyor pasları rakiple takım arkadaşı arasına pası sıkışırsa atıyor.
öyle bir ben buradayım deme çabasına girmiş ki. top ayağında değilken herkes ona oynamaya çalısıyor.
herkes abilik yapmaya çalışırken ona, ki maç içindeki her halinden anlarsınız takımın, o bomboş pozisyonları yiyorda yiyor.
5 sene içinde kendisini büyük bir ihtimal orta halli bir anadolu kulübünde oynayacak kendini düzeltmezse, bursa yada göztepe, alanya üçlüsünden biri tahminim.
(bkz: beslenir ki bu)
dirar kekosunu defansın sağına moru da orta sahanın sağına koymamız lazım. oyunu hızlandıracaktır. şimdi bir forvet ve bir sol bek kaldı.
Fenerbahçe' ye transfer olursa hayatının hatasını yapar. O takımda harcanır bu futbolcu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar