bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- sophia osako3
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar2
- şafak çak4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kadir inanır22
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- rakı sevmemek7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çok güzel ama manyak kadın7
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
ks. (bkz: datarow)
doktor kelimesinin kısaltılmış halidir.
1 DVD al 1 DVD hediye kampanyası sayesinde arşivime 6 film daha ekledim hem de çok uygun bir fiyata.
http://galeri.uludagsozluk.com/g/dr/
http://galeri.uludagsozluk.com/g/dr/
doktordur, efenim. ama kısaltma olacaksa doğrusu; ''dokt.'' olmalıdır.
Bir yığın kitabı beş liraya, hem de taksit imkanıyla sunan site.
Omo kotoplor çok poholu diyen kitleye duyurulur. Artık bahaneniz yok.
Omo kotoplor çok poholu diyen kitleye duyurulur. Artık bahaneniz yok.
chat sitelerinde istemediğiniz kadar vardır.
ölüyom mk. yardım edin deseniz 1 tane doktor çıkmaz
ölüyom mk. yardım edin deseniz 1 tane doktor çıkmaz
isminin başına eklendiğinde dışarıdaki insanların önemsemesini sağlayan, kendi içimizde pek bir şey ifade etmeyen ünvan. benim de var ama bi faydasını görmedim.
aşağıdaki dilekçeyi yazdırmayı başarmış firma
--spoiler--
Doğan Müzik Kitap Mağazacılık ve Pazarlama Anonim Şirketine
istanbul
W065 423 544 kodlu siparişimdeki “Unforgiven” adlı DVD orijinal dili (ingilizce) mevcut olmadığı gerekçesiyle tarafınıza daha önce iade edilmişti.
Tarafınızca YAPILMAYAN incelemeler sonrası tarafıma yeniden gönderilen “YENi” üründe de orijinal dil bulunmamakta, dvd öncekinde olduğu gibi torrentten indirilerek boş dvd’ye yazılmış izlenimi vermektedir (zira DVD kapağı da bomboş görünüyor).
Bu siparişimden kısa süre önce verdiğim bir başka siparişimde de (W096 546n292) benzer sıkıntılarla karşılaşmış ve ürünleri değişim amacıyla tarafınıza göndermiştim. Filmleri izlemek için neredeyse (toplamda) 1-1,5 ay beklediğim göz önüne alındığında, “korsan ürünle mücadele edilemiyor madem, orijinal üründen caydıralım” düşüncesini mottolaştırdığınız izlenimi hâsıl olmaktadır.
Mevcut iade için para iadesi istenmemekte, paraya çok ihtiyacı olan Aydın Doğan’a hibe edilmektedir. Ayrıca değişim de talep edilmemekte, ürünün bahsi geçen mottonuzun başarısının simgesi olarak çerçevelenip asılması salık verilmektedir. 04.05.15
--spoiler--
--spoiler--
Doğan Müzik Kitap Mağazacılık ve Pazarlama Anonim Şirketine
istanbul
W065 423 544 kodlu siparişimdeki “Unforgiven” adlı DVD orijinal dili (ingilizce) mevcut olmadığı gerekçesiyle tarafınıza daha önce iade edilmişti.
Tarafınızca YAPILMAYAN incelemeler sonrası tarafıma yeniden gönderilen “YENi” üründe de orijinal dil bulunmamakta, dvd öncekinde olduğu gibi torrentten indirilerek boş dvd’ye yazılmış izlenimi vermektedir (zira DVD kapağı da bomboş görünüyor).
Bu siparişimden kısa süre önce verdiğim bir başka siparişimde de (W096 546n292) benzer sıkıntılarla karşılaşmış ve ürünleri değişim amacıyla tarafınıza göndermiştim. Filmleri izlemek için neredeyse (toplamda) 1-1,5 ay beklediğim göz önüne alındığında, “korsan ürünle mücadele edilemiyor madem, orijinal üründen caydıralım” düşüncesini mottolaştırdığınız izlenimi hâsıl olmaktadır.
Mevcut iade için para iadesi istenmemekte, paraya çok ihtiyacı olan Aydın Doğan’a hibe edilmektedir. Ayrıca değişim de talep edilmemekte, ürünün bahsi geçen mottonuzun başarısının simgesi olarak çerçevelenip asılması salık verilmektedir. 04.05.15
--spoiler--
sevdiğim kitapların hiçbirini bulamadığım yer. hep entel dantel kitaplar var. ayrıca dvd'lerini de almamak lazım, çoğu bozuk çünkü.
Son iki siparişimde gönderdikleri kitapların illa bir yerlerinde hata bulunan e-ticaret sitesi. ciltler eziliyor, hafif tartaklanıyor falan, bir sinirle başlığını açmıştım ki, benden daha mağdur durumdaki yazarları gördüm. hızlarına diyeceğim yok cuma akşamı sipariş ettiğim, çarşambadan önce gelmesini beklemediğim * kargoyu pazartesi teslim ettiler elime ama şunları görünce sinirlenmemek elde değil. şimdi hazırda bulundurduğum sepeti idefix'e geçirdim orada da bir miktar daha pahalıydı almak istediğim kitaplar *. başlıklarını yakından takip edip, ileride durumlarının düzelip düzelmeyeceğini kontrol edeceğim o süre zarfında (bkz: idefix) (bkz: kitapyurdu) gibi alternatiflerine yöneleceğim işlerini ciddiye almayan elemanlara sahip mağaza.
sanırım ikinci el kitap satışına da başlamışlar.
sıfır diye aldığınız halde, ikinci el kitaplardan bile rezil durumda, resmen kullanılmış hem de kötü kullanılmış kitaplar gönderebilen firma:
http://s10.postimg.org/kh...x/IMG_20141118_172119.jpg
http://s4.postimg.org/fnj...x/IMG_20141118_171944.jpg
http://s2.postimg.org/s24...t/IMG_20141118_172531.jpg
ayıp bir şey, rezillik resmen. insan bunu pakete koyarken utanır. hayır ufak bir hata olur, bir yeri ezik filan olur anlarız da bu ne lan? meydan muharebesinden çıkmış gibi. bir de paketin etrafına bir kilo havalı naylonlardan tıkıştırmışlar. daha ne kadar zarar görecekse kitap!
ikinci el kitaplar da alıyoruz ama şimdiye dek bu kitaptan daha beter ikinci el kitap görmemiştim hiç.
sıfır diye aldığınız halde, ikinci el kitaplardan bile rezil durumda, resmen kullanılmış hem de kötü kullanılmış kitaplar gönderebilen firma:
http://s10.postimg.org/kh...x/IMG_20141118_172119.jpg
http://s4.postimg.org/fnj...x/IMG_20141118_171944.jpg
http://s2.postimg.org/s24...t/IMG_20141118_172531.jpg
ayıp bir şey, rezillik resmen. insan bunu pakete koyarken utanır. hayır ufak bir hata olur, bir yeri ezik filan olur anlarız da bu ne lan? meydan muharebesinden çıkmış gibi. bir de paketin etrafına bir kilo havalı naylonlardan tıkıştırmışlar. daha ne kadar zarar görecekse kitap!
ikinci el kitaplar da alıyoruz ama şimdiye dek bu kitaptan daha beter ikinci el kitap görmemiştim hiç.
oetker.
koskoca izmit' te olmayan marka.
sitesinden özellikle elektronik bir şey aldığınızda minimum 1 hafta tedarik sürecinde gözükmekte. adamlar tedarik süresinin türkçe anlamını tam olarak bilmiyorlar bence. siparişi alıyorlar fabrikayı arayıp üretime başlatıyorlar yoksa bir ürünün türkiye sınırları içerisinde minimum 7 gün tedarik süresinde olması başka türlü açıklanamaz.
içerisine girdiğinizde,
tüm kitapları okuma, tüm dvd'leri izleme, tüm puzzle'ları yapma hissi uyandıran mağaza zinciri.
herşey ekstra pahalı. internetten sipariş verildiğinde en çok sorun çıkaran müzik markettir aynı zamanda.
ama turkcell gibi, iphone gibi. pahalı ve diğerlerinden daha az özellikli olduğunu bilirsin, ama kopamazsın.
onun gibi birşey.
tüm kitapları okuma, tüm dvd'leri izleme, tüm puzzle'ları yapma hissi uyandıran mağaza zinciri.
herşey ekstra pahalı. internetten sipariş verildiğinde en çok sorun çıkaran müzik markettir aynı zamanda.
ama turkcell gibi, iphone gibi. pahalı ve diğerlerinden daha az özellikli olduğunu bilirsin, ama kopamazsın.
onun gibi birşey.
şu sıralar 30-35 liralık kitapların 5 tlye alınabildiği mağaza. aralarında bi kaç tane güzel sayılabilecek kitap var tabi. siz yine de bi bakın sonuçta o kalınlıkta kitabı korsan almaya kalksanız 10 lira vereceksiniz.
cuma günü saat 17:30'da verdiğim siparişi dün gece gece kargoya vermiş firma. ben araya giren hafta sonu ve kendilerinin ağır çalışma prensibi nedeniyle kargonun ancak hafta ortasında elimde olacağını düşünüyorken bu defa bu hızla beni şaşırttı. üstelik indirim kuponu alanına kargobedava yazdım ve kargo bedavaya geldi. bugün elimde olur ürün.
ramazan diye herhalde, adamlar uyumuyor.
umarım bi bit yeniği yoktur, normal değil bu kadar hızlı olmaları.
edit: cumartesi bir iş günü olmamasına rağmen kargoya verilmiş ürün.
ramazan diye herhalde, adamlar uyumuyor.
umarım bi bit yeniği yoktur, normal değil bu kadar hızlı olmaları.
edit: cumartesi bir iş günü olmamasına rağmen kargoya verilmiş ürün.
avm kitapçısı.
her avm de var nerdeyse.
ojeli, ayfonlu, sevgilili, instagramlı, tıwitirli gençlerin uğrak noktası.
çağdaş alemin, kapitalizmin yapmacık entelektüel kapısı...
her avm de var nerdeyse.
ojeli, ayfonlu, sevgilili, instagramlı, tıwitirli gençlerin uğrak noktası.
çağdaş alemin, kapitalizmin yapmacık entelektüel kapısı...
kargoları çok geç gönderen ve insanları mağdur eden firma.
içinde kilitli kalmak istediğim mağaza. bir de lostun tüm sezonlarını bulundurabilseler ellerinde ne iyi olacak.
25 tl üzeri alışverişlerde kargo bedava kampanyasında değişiklik yapmış mağaza.
50 tl olmuş.
50 tl olmuş.
Çok hızlı hizmet veriyorlar demiştim şimdi de çok kaliteli ve müşteriye saygılı bir hizmet verdiklerini söyleyeceğim. Şöyle ki: ellerinde bulunmayan birtakım ürünlerin iptal edilmesi yüzünden, sipariş toplamım ücretsiz kargo için gereken tutarın altına indiği için siparişimin iptal edilmesini rica ettim, Amacım yeni sipariş vermek ve kargo ücreti ödememekti.
Sağolsunlar, kargo ücreti almadan hemen teslim ettikleri gibi, bulunamayan bir oyunun yerine stokta ellerinde tek kalmış bir filmi hediye ettiler. ileride Türkiye'nin Amazon'u olabilirler mi acaba?
Sağolsunlar, kargo ücreti almadan hemen teslim ettikleri gibi, bulunamayan bir oyunun yerine stokta ellerinde tek kalmış bir filmi hediye ettiler. ileride Türkiye'nin Amazon'u olabilirler mi acaba?
neden dr lan? Dk falan olsa olmuyormuymuş? ilk ve son harfle kısaltma yapıldığı nerde görülmüş ki.
doğru düzgün kitap, film ... gibi şeylerin bakılacağı mağaza.
online siparişinden beklediğim alamadağım site.cumartesi sipariş verdim daha kargoya bile verilmemiş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar