bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- erkekler neden erken ölür5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- meksikalı batman2
- anın görüntüsü22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- şafak çak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
ankara tunalı hilmi şubesinin günlük olarak ortalama kırk milyar cüro yaptığı mağazalar zinciridir.
yeni nesil yazımda -dır.
d&r
kitap ve dvd dükkanı. popüler olanları burada gayet rahat bulursunuz genelde.
kitap ve dvd'ye düşkünseniz yanından geçerken bir uğramadan edemezsiniz.
bunların haricinde bu dükkanda kasanın oralarda şeker ve çikolata da görebilirsiniz hatta ben dün mikrodalgada patlayan mısırlardan gördüm.
kitap ve dvd dükkanı. popüler olanları burada gayet rahat bulursunuz genelde.
kitap ve dvd'ye düşkünseniz yanından geçerken bir uğramadan edemezsiniz.
bunların haricinde bu dükkanda kasanın oralarda şeker ve çikolata da görebilirsiniz hatta ben dün mikrodalgada patlayan mısırlardan gördüm.
çok enteresan işler yapmakta olan firma.
yeni çıkan ve çok satanlar için iki üç rafını ayıran bu firma türk edebiyatının klasikleri için, daha doğrusu türk edebiyatının ve türk edebiyatçıların en önemlileri için 1 rafla yetiniyor. çıldırmamak elde değil.
hadi yeni çıkanları anladık. zira her allah'ın günü yeni bir kitap çıkıyor. 2,3 tasvir içine biraz da aşk serpiştirilmiş olan tonlarca gereksiz kitap.
ama şu çok satanlar tutkusundan vazgeçmesini öneriyorum d&r'a.
yahu haksız değiller. zira para kazanıyorlar ancak kitapçılık biraz da saygıyı gerektirmiyor mu?
çok satan ve bana kalsa ruhu değil rafları dolduran kitaplar en göründük köşelerde, en düzenli biçimde yer bulurken kendisine; peyami safa, ahmet hamdi tanpınar, nihal atsız, sabahattin ali, yaşar kemal gibi isimler kenara köşeye atılmış vaziyette, ancak eğilerek ulaşabildiğiniz raflarda duruyorlar.
yahu bu ayıptır, yazıktır, günahtır.
yeni çıkan ve çok satanlar için iki üç rafını ayıran bu firma türk edebiyatının klasikleri için, daha doğrusu türk edebiyatının ve türk edebiyatçıların en önemlileri için 1 rafla yetiniyor. çıldırmamak elde değil.
hadi yeni çıkanları anladık. zira her allah'ın günü yeni bir kitap çıkıyor. 2,3 tasvir içine biraz da aşk serpiştirilmiş olan tonlarca gereksiz kitap.
ama şu çok satanlar tutkusundan vazgeçmesini öneriyorum d&r'a.
yahu haksız değiller. zira para kazanıyorlar ancak kitapçılık biraz da saygıyı gerektirmiyor mu?
çok satan ve bana kalsa ruhu değil rafları dolduran kitaplar en göründük köşelerde, en düzenli biçimde yer bulurken kendisine; peyami safa, ahmet hamdi tanpınar, nihal atsız, sabahattin ali, yaşar kemal gibi isimler kenara köşeye atılmış vaziyette, ancak eğilerek ulaşabildiğiniz raflarda duruyorlar.
yahu bu ayıptır, yazıktır, günahtır.
kütüphane gibi kitapçı. kimse konuşmuyor konuşsa bile çok sessiz konuşuyor.
Mesai saatlerini merak ettiği kitap satıcısı.
DR. DRE
amerikalı prodüktör,beat maker,Rap sanatçısıdır, ayrıca west coast'un önemli isimlrinin başında gelir.
amerikalı prodüktör,beat maker,Rap sanatçısıdır, ayrıca west coast'un önemli isimlrinin başında gelir.
aldığım bir kitabın internet sitesinde kargosuyla birlikte bile mağazadakinden daha ucuz olduğu mağazalar zinciridir. siteden aldım tabii ki. alalı baya oldu ve hala sitede daha ucuz.
(bkz: dr dre)
palladium şubesinde artık gay dergileri de satılıyor.
(bkz: yok artık)
(bkz: yok artık)
en hızlı alışverişimi dün gerçekleştirdiğim yer. zira bünyem ortalama 30-60 dakika oyalanma süresine alışık iken dün neredeyse 5 dakika içinde işimi hallettim.
4 adet cd'yi evinize göndermeyi bile başaramayan firma. 28 ekim tarihinde geçilen 2 adet football manager 2011 oyun siparişinin bir tanesini gönderirlerken diğerini sikimsonik sitelerinde halen tedarik sürecinde olarak gösterirler. s.çıyim öyle tedarik sürecine. aynı malın birini gönderirken diğerini tedarik etmeye çalışmak absürdlükten başka bir şey değil. müşteri hizmetlerinde çalışan personelin ise zeka seviyesinin çok düşük olduğunu savunuyorum. zira önlerindeki ekrandan siparişimin kargoya verilip verilmediğini doğru dürüst göremiyorlar. ayrıca müşterilerine çok rahat yalan da söylüyor bu eblekler. evet efendim siparişiniz kargoya verildi efendim, evet efendim, ivit efendim diye diye beyninizi sitiyorlar afedersiniz. kısacası, bandrollü oyun alanları mağdur edip, korsana teşvik eder bu itnecikler.
19 tllik kıytırık,yiğenim oynasın diye aldığım oyunun bozuk çıkmasıyla beraber neyse yarın götürüp değiştiririm deyip, yarın gidip yetkiliye bozuk çıktı ne yapmam lazım dediğimde bana "verin kontrole gönderip bir ay içerisinde geri dönüş yaparız" diye yüzsüzce mağazadan sövdüre sövdüre göndermişlerdir. yahu kardeşim 19 liralık oyun neyine ben 1 ay teknik servisi bekleyeceğim. onu geçtim yeni çıkmış ve çok istediğim bir oyunu büyük heycanla gidip alsam ve bozuk çıksa gidip teslim etsem ben o oyunu bekleyecekmiyim. tam anlamıyla rezillik. şuan teknik servise gönderişimin 16. günü hala ses seda yok.napayım ben o oyunu şimdi.
12 temmuzda sipariş ettiğim kitabı 10 dakika önce yani tam beş gün sonra ulaştıran lanet firma..daha önce de bir psp oyunu sipariş etmiştim başka bi yerde bulamadığım için o da yaklaşık 6 günde gelebilmişti. dalga geçiyolar resmen.. ve ilginçtir ki şu an hala tedarik sürecinde diye gözüküyo siparişim kargoya verildiğinden dahi haberim yoktu ne biçim firma..
içerisindeki albümleri köşedeki kitapçıdan bile pahalıya satmaya çalısan bir zincir.
eğer ki internetten kitap, dvd, vcd vs alışverişi yapacaksanız ve aceleniz varsa asla tavsiye etmeyeceğim sitedir.
ulan kitap siparişi veriyorsunuz, 5 gün sonra kargoya veriyor adamlar. nalet!
ulan kitap siparişi veriyorsunuz, 5 gün sonra kargoya veriyor adamlar. nalet!
sahaf. yok deve, daha neler, ne sahafı. değil tamam. kitapçı kasetçi filmci jostikçi oyuncakçı falancı diyeyim. ne indirim yapar, ne kampanyası olur. satamadığı şeyleri bir rafa toplar ucuza verir, adına kampanya der. ışıltılıdır. tozsuzdur. kokusuzdur. kitap ruhuna aykırıdır.
michael jackson'ın ölümü üzerine her şubesinin girişine üzerinde "efsaneler asla ölmez!" yazısı olan michael jackson resmi yerleştiren vefalı ama aynı zamanda kazıkçı mağaza.
(bkz: dr dre)
fm, cm dilinde defender right, yani sağ bek anlamına gelen kısaltma.
deşifre etmek gibi olmasın, mcdonaldsta kullanılan dezenfektanlı deterjanın kısaltmasıdır.
mor renkte olan bu deterjan uçucu bir madde olup metal gereçlerin temizliği, ürün değen yerlerin silinmesi vb. gibi işlerde kullanılır.
mor renkte olan bu deterjan uçucu bir madde olup metal gereçlerin temizliği, ürün değen yerlerin silinmesi vb. gibi işlerde kullanılır.
sadece pc oyunu almak için kullanabileceğim mekan. çünkü diğer herşeye %100 oranında zam uygulayarak satıyorlar.
ayrıca, çalışanları da bir gariptir. mesela şöyle diyaloglar oluşur;
- selam, prince of persia trilogy geldi mi?
+ (yürümeye devam edip bana bakmayarak) hayır!
- eöö, ne zaman gelir?
+ nerden bileyim!
lan artiz misin? dükkanın sahibi misin de öyle konuşabiliyorsun müşteriye. dua etsin o zamanlar küçüktüm ha. yoksa...
herneyse, ürün yelpazesi, anadoludaki dükkanlarında çok sınırlı olan zincir.
iyidir güzeldir, olması çok iyidir ama herzaman alternatifi vardır bu mağazaların.
ayrıca, çalışanları da bir gariptir. mesela şöyle diyaloglar oluşur;
- selam, prince of persia trilogy geldi mi?
+ (yürümeye devam edip bana bakmayarak) hayır!
- eöö, ne zaman gelir?
+ nerden bileyim!
lan artiz misin? dükkanın sahibi misin de öyle konuşabiliyorsun müşteriye. dua etsin o zamanlar küçüktüm ha. yoksa...
herneyse, ürün yelpazesi, anadoludaki dükkanlarında çok sınırlı olan zincir.
iyidir güzeldir, olması çok iyidir ama herzaman alternatifi vardır bu mağazaların.
cep telefonunu bu mağazadan satın alanların beyninde bir problem olduğunu düşünmeme yol açan mağazalar zinciri.kazık atmanın da bir sınırı olmalı.50 değil 100 değil. 200-250 lira arası oynuyor fiyatlar.
müşteriye olan saygıları,geniş ürün yelpazesi ve uygun fiyatları ile tercih edilecek bir mağzalar zinciri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar