bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
sigara yasağından en çok etkilenen kurumların başında gelmektedir. zira maçtan maça gelen müşteri ile parasını kurtarmıyor abonelik ücreti.
köşeye sıkışınca çok güzel pazarlık yapabileceğiniz digital yayın kuruluşu.
efenim, ligler bittikten sonra haziran ayında bendeniz * üyeliğimi eko-spor paketinden standart pakete düşürmüştüm. malum lig de canlı birşey yok, niye eski maçların özetlerini veren ligtv ye ayda 68 tl ödeyeyim dimi diyerek düşürmüştüm paketi. daha sonra bu ayın 7 sinde malumunuz ligler başladı ve bende tekrar eko-spor paketime geçisimi talep etmek için digi yi aradım ve bir sorun olmadan lig tv yayınım 5 dk gibi bir süre sonra açıldı. ancak açılan sadece lig tv değildi, sinema paketine dahil olan moviemax, dizimax , vs. , spor paketine dahil olan spormax ve nba tv , ve işin ilginç tarafı erotik yayın kanalları olan intimacy, touch, viptv gibi iç gıcıklayıcı * kanallar da açıldı. anlayacağınız ilk üyelikteki 1 ay tüm kanalların bedava olması gibi bir durumdu. ilk gün paket yükselttiğim için yeni üyelikteki gibi tüm kanalların bedava olacağını sandım, fakat sonraki gün "ulan bu şerolar yoksa bana en baba paketi mi kitlediler" sorusu kafamda cerayan etti. dayanamadım tekrar aradım digi yi ve beklediğim gibi ayda 210 tl olan mega süper paketi bir güzel yedirmişler bendenize. müşteri temsilcisine bağlandım ve sorunumu anlattım ve bunun düzeltilmesini istedim. temsilci de telefon kayıtları incelendikten sonra en geç 48 saat içerisinde bana geri döneceklerini söylediler. sonraki gün telefonum çaldı arayan digiturktü. (bkz: ismail yk) (bkz: telefonum çaldı arayan babamdı) neyse efenim, bu sefer arayan müşteri temsilcisi değil finansman departmanından bir kişiydi, ve olan durumdan dolayı şirketçe özür dilediklerini ve mağduriyetimden dolayı bana indirim yapmaya hazır olduklarını söyledi (bkz: he şöyle yola gel). bana iki farklı öneri sundu: ilk önerisi 1 yıllık üyelikten çıkmamamı tahahhüt edersem, ayda 64 tl ye eko-spor değil iki üst paketi olan süper paketi bana sunmalarıydı (normalde tahnimce 100 tl civarı bir paket). ikinci önerisi ise eko-spor paketi üzerinden yine 1 yıllık üyelik koşulu ile ayda 49 tl ye bana sunmalarıydı. daha hesaplı olan 49 tl lik eko-sporu tercih ettim.
normal durumda 68 tl olan eko-spor paketine 1 yıllık üyelik tahahhütü verdiğinizde fiyatı 68 den 62 tl ye düşüyor.
işin kısacası bu yeni üyelik fiyatımla eski üyeliğime göre yılda 110 tl daha az ödeyeceğim ve önümüzdeki yaz da ligtvim açık olacak. malum 2010 yazında dünya kupası var ve ligtv de olacak. ligtv diğer maç yayını yapan kanallara göre daha iyi bir yayın kalitesi sunuyor. euro 2008 i atv den değil ligtv den izleyen bir kişi olarak bunu söyleyebilirim.
entry nin özetine gelince: digiturk ile her zaman pazarlık yapın ve dişinizi gösterin; malum büyük şirket uğraşmak istemiyorlar, gerekirse indirim yaparız diyebiliyorlar. "sizi mahkemeye veririm", "telefon kayıtları var", falan fişmekan dediğiniz zaman hemen r yapıyorlar.
efenim, ligler bittikten sonra haziran ayında bendeniz * üyeliğimi eko-spor paketinden standart pakete düşürmüştüm. malum lig de canlı birşey yok, niye eski maçların özetlerini veren ligtv ye ayda 68 tl ödeyeyim dimi diyerek düşürmüştüm paketi. daha sonra bu ayın 7 sinde malumunuz ligler başladı ve bende tekrar eko-spor paketime geçisimi talep etmek için digi yi aradım ve bir sorun olmadan lig tv yayınım 5 dk gibi bir süre sonra açıldı. ancak açılan sadece lig tv değildi, sinema paketine dahil olan moviemax, dizimax , vs. , spor paketine dahil olan spormax ve nba tv , ve işin ilginç tarafı erotik yayın kanalları olan intimacy, touch, viptv gibi iç gıcıklayıcı * kanallar da açıldı. anlayacağınız ilk üyelikteki 1 ay tüm kanalların bedava olması gibi bir durumdu. ilk gün paket yükselttiğim için yeni üyelikteki gibi tüm kanalların bedava olacağını sandım, fakat sonraki gün "ulan bu şerolar yoksa bana en baba paketi mi kitlediler" sorusu kafamda cerayan etti. dayanamadım tekrar aradım digi yi ve beklediğim gibi ayda 210 tl olan mega süper paketi bir güzel yedirmişler bendenize. müşteri temsilcisine bağlandım ve sorunumu anlattım ve bunun düzeltilmesini istedim. temsilci de telefon kayıtları incelendikten sonra en geç 48 saat içerisinde bana geri döneceklerini söylediler. sonraki gün telefonum çaldı arayan digiturktü. (bkz: ismail yk) (bkz: telefonum çaldı arayan babamdı) neyse efenim, bu sefer arayan müşteri temsilcisi değil finansman departmanından bir kişiydi, ve olan durumdan dolayı şirketçe özür dilediklerini ve mağduriyetimden dolayı bana indirim yapmaya hazır olduklarını söyledi (bkz: he şöyle yola gel). bana iki farklı öneri sundu: ilk önerisi 1 yıllık üyelikten çıkmamamı tahahhüt edersem, ayda 64 tl ye eko-spor değil iki üst paketi olan süper paketi bana sunmalarıydı (normalde tahnimce 100 tl civarı bir paket). ikinci önerisi ise eko-spor paketi üzerinden yine 1 yıllık üyelik koşulu ile ayda 49 tl ye bana sunmalarıydı. daha hesaplı olan 49 tl lik eko-sporu tercih ettim.
normal durumda 68 tl olan eko-spor paketine 1 yıllık üyelik tahahhütü verdiğinizde fiyatı 68 den 62 tl ye düşüyor.
işin kısacası bu yeni üyelik fiyatımla eski üyeliğime göre yılda 110 tl daha az ödeyeceğim ve önümüzdeki yaz da ligtvim açık olacak. malum 2010 yazında dünya kupası var ve ligtv de olacak. ligtv diğer maç yayını yapan kanallara göre daha iyi bir yayın kalitesi sunuyor. euro 2008 i atv den değil ligtv den izleyen bir kişi olarak bunu söyleyebilirim.
entry nin özetine gelince: digiturk ile her zaman pazarlık yapın ve dişinizi gösterin; malum büyük şirket uğraşmak istemiyorlar, gerekirse indirim yaparız diyebiliyorlar. "sizi mahkemeye veririm", "telefon kayıtları var", falan fişmekan dediğiniz zaman hemen r yapıyorlar.
saçma sapan bir üyelik sözleşmesi ile insanı psikopat yapan yayın kuruluşu. spor paketi başvurusu yaptığımızda, "herhangi bir nedenle digitürk'ü kapatmak isterseniz 140 tl para ödemek zorundasınız" diyerek yasal yoldan soygunculuk yaptığını itiraf etmiştir. kısaca kafanız estiğinde bizi bırakamazsınız gibisine kendilerini garantiye almışlar. allah topunuzun cezasını versin. bak top dedim aklıma geldi, bu akşam da maç var. heh işte allah cezanı versin digiturk.
(bkz: geri vites)
müşteri hizmetleriyle yapılan görüşmelerde müşteri temsilcisine kesinlikle konuşmaları ben de kaydediyorum demek suretiyle aranması gereken dijital platform.
bir de aradığınızda kesinlikle yasal süreç, tüketici hakları hakem heyeti gibi kelimeleri kullanın.
müşteri hizmetleriyle yapılan görüşmelerde müşteri temsilcisine kesinlikle konuşmaları ben de kaydediyorum demek suretiyle aranması gereken dijital platform.
bir de aradığınızda kesinlikle yasal süreç, tüketici hakları hakem heyeti gibi kelimeleri kullanın.
yağmur şiddetini arttırdığı anda kesilen dijital platform.(!)
halihazırda üyeliği olan şahsıma ligtv için (indirimli!!!) 63,00 tl fiyat çeken, aynı tarifeyi yeni üyelerine decoder alınması koşuluyla 29,90 tl ye, decoder bedava olursa 47,90 tl ye sunan kuruluş. halihazırda sd yayın kalitesi teledünya gibi rakiplerine oranla oldukça düşük olduğu ve bazı kanalları da hiç izlenemediği için decoderini duvara fırlatmak istediğim berbat firma...
gçetiğimiz kurban bayramında, ücretli tüm kanallarını, bayram boyunca ücretsiz olarak izlettirmek gibi bir kıyak yaparak, aynı kıyağı bu bayramda da yapacak mı merakına düşüren platform. işalla yarebbim işalla dinimiz amin.
dandik bir kutuya ve ergonomik olmayan uzaktan kumandaya sahip dijital platform(muş). yayın kalitesi d smart göre kötüdür.
kesinlikle yanından bile geçilmemesi gereken evlerden ırak olası bir tv platformu. kıçımın platformu desek daha doğru olur.
24 ay taahhüt ile bedava kurulum kampanyasından kakaladıkları uydurukların en uyduruğu olan siktiriboktan receiver 3 defa arızalanıp değiştirildiği halde son verilende arızalanma alametleri göstermeye başladı. olmayan ticari ahlaklarına takayım bu şerefsizlerin.
bir de o digikutu arızalanınca eve servis çağırmanın maliyeti 20 TL. eve servis çağırmadan kendin götürürsen soktumun makinası nedense onlarda bir türlü arızalanmıyor. herifler o 20 TL.'yi almadan arızalı demezler makinaya.
yeni üye olmayı düşünenlere de tavsiyem şudur ki; aklınızı başınıza alın, sonra pişman olmayın, üzülürsünüz, sinirlenirseniz, asabınız bozulur, ayarınız kaçar, küfürbaz olursunuz.
benden söylemesi...
24 ay taahhüt ile bedava kurulum kampanyasından kakaladıkları uydurukların en uyduruğu olan siktiriboktan receiver 3 defa arızalanıp değiştirildiği halde son verilende arızalanma alametleri göstermeye başladı. olmayan ticari ahlaklarına takayım bu şerefsizlerin.
bir de o digikutu arızalanınca eve servis çağırmanın maliyeti 20 TL. eve servis çağırmadan kendin götürürsen soktumun makinası nedense onlarda bir türlü arızalanmıyor. herifler o 20 TL.'yi almadan arızalı demezler makinaya.
yeni üye olmayı düşünenlere de tavsiyem şudur ki; aklınızı başınıza alın, sonra pişman olmayın, üzülürsünüz, sinirlenirseniz, asabınız bozulur, ayarınız kaçar, küfürbaz olursunuz.
benden söylemesi...
hem receiverının dandikliği, hem sürekli olarak yayının gidip gelmesi, masa üstüne koyulan 20 senelik antenle cam gibi izlenen kanal d, star gibi kanalların 3-4 günde bir bozulması, bir bozuldu mu adam olmaması, adam etmesi için çağrılan servisin her seferinde geçirmesi, sd yayınların gayet kalitesiz olması ve akabinde onca para verilerek alınan lcd tv nin tüplü televizyon gibi göstermesi sebebiyle uzak durulası, def edilesi, yanından geçilmeyesi rezil firma.
turkcell'in hizmet kalitesini görüp bundan en başta kaçmamız gerekirdi ama ah işte...
turkcell'in hizmet kalitesini görüp bundan en başta kaçmamız gerekirdi ama ah işte...
hoş paketle diğitürk'e üye olanlar ki bu üyeler ayda 9,90 tl ödüyorlar tnt kanalını izleyemiyorlar. bu ne perhiz bu ne lahana turşudur. tnt kanalı normalde karasal yayında ve uydu kanalında bedava. yani tnt kanalının kanal d den atv den star tv den hiçbir farkı yok ama sikimdirik diğitürk bu kanalı bize paralı izlettiriyor. a.q yabu ülkede parası olmayanın tv izlemeye bile hakkı yok ya.
tek maça, aylık lig tv pakediniz yoksa 48 lira isteyen insafsız platformdur.
40 liradan izlediğim lig tv yi bana yeni dönemde 68 liradan kakalamaya çalışan yayıncı. yüzde 70. oha.
gel de korsan yollardan izleme.
gel de korsan yollardan izleme.
Çok övündükleri ligtv yayınlarında bir türlü sınıfı geçemeyen platform.
en son oynanan derbide sahaya atılan su şişesinin nereden geldiğini çözecek bir kamera açısına sahip olamayan, maçın başında ağlara giden topun aut çizgisini geçip geçmediğini bir tek kamera açısı dışında bize ulaştıramayan yayın teknolojilerine sahipler. Maçtan önce de "şu kadar kamerayla yayın yapıyoruz" diye açıklama yapıyorlar. Kameraların yarısı zaten saha içi yerine tribünlerdeki ünlü simalara ve kulübeye çevrilmiş durumda. ters açı kamerası bile olmadan "dünyanın en büyük derbisi"ni yayınlamaya çalışıyorlar.
en son oynanan derbide sahaya atılan su şişesinin nereden geldiğini çözecek bir kamera açısına sahip olamayan, maçın başında ağlara giden topun aut çizgisini geçip geçmediğini bir tek kamera açısı dışında bize ulaştıramayan yayın teknolojilerine sahipler. Maçtan önce de "şu kadar kamerayla yayın yapıyoruz" diye açıklama yapıyorlar. Kameraların yarısı zaten saha içi yerine tribünlerdeki ünlü simalara ve kulübeye çevrilmiş durumda. ters açı kamerası bile olmadan "dünyanın en büyük derbisi"ni yayınlamaya çalışıyorlar.
antep-fener macında son dakikada gelen müthiş golu berbat kamera açısı yüzünden izletemeyen lig tv kanalına sahip digital platform.
özellikle maç yayınlarda saçmalamaya başlayan kuruluş.
takım ne zaman atak yapıyor ekran küçülüyor. kısıyoruz gözleri pozisyonu göreceğiz diye. deli misiniz kardeşim.
takım ne zaman atak yapıyor ekran küçülüyor. kısıyoruz gözleri pozisyonu göreceğiz diye. deli misiniz kardeşim.
istanbul'a sabahtan beri aralıksız yağan yağmurla birlikte nihayet bekleneni gerçekleştirmiş ve, beşiktaş maçına iki saat kala, yayınlarda donma yaşatmaya başlamıştır. bu rezilliği üyelerinden bu sefer de esirgemeyen bu güzide platformu tebrik etmek şart.
(bkz: allah bildiği gibi yapsın)
(bkz: allah bildiği gibi yapsın)
an itibari ile cokmus kurulus. macin icine ettiler.
lig tvyi bünyesinde bulunduran maçların internetten ücretsiz izlendiği kanal.
donma monma hakgetire an bu an itibariyle tamamen siyah ekran veren tv platformu. *
gökyüzünden iki damla su düşmeye görsün, ağaçların yapraklarını sallayan bir rüzgar esmeye görsün, bu dijitürk denilen saçmalığın sinyal seviyesi azalır arkadaş.
bozuk lan bu, bildiğin bozuk!
bozuk lan bu, bildiğin bozuk!
istanbul'da yağmur yağdığından dolayı izmir'de de yayını kesilmiştir.
(bkz: erzurum da kar yağsa rize de uşiyirum)
(bkz: erzurum da kar yağsa rize de uşiyirum)
adamı sabır taşı yapan dandik digital platform.
edirne'de de an itibariyle çöken platform. hava az rüzgarlı ve çok soğuk. sanırım üşütüp hasta oldu. ( kara kartalım maçına da 2 saat var.sabırla bekleyip, laflar hazırlıyorum müşteri hizmetlerine. hele bi gelmesin maç saatine kadar yayın.son olarak edirne'de aynı sorunu yaşayan başka arkadaş varsa özelden beraber saydırabiliriz. )
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar