bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- erkekler neden az yaşar10
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- pkk nasıl biter5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- dünya11
- 2026 dünya kupası24
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- tramer kaydı olan kız2
- lise5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- akp aslında yok her şey dekor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- raskolnikov2
- amerikan yahudileri3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- yargıcı2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- güney kore2
- güney afrika2
türksatın yeni dijital tv platformu. kablo tv nin sayısal hali olarak karşımıza çıkıyorlarmış.
aylık aboneliğinize yalnızca 2,5 tl eklenerek 9,5 tl olarak faydalanabildiğiniz, bunun yanında receiver denen cihazında 85tl karşılığı alınarak faydanalınan dijital platform. şu anda 75 tane dijital kanalla hizmet vermekte.
aylık 9,5 tl karşılığında high definition yayın almanıza imkan veren platform. yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve henüz hiçbir teknik aksaklık ile karşılaşmadım, tek problemi her bölgede bulunamaması.
D-smart'ı bilemiyorum ama Digiturk gibi igrenc goruntu kalitesi sunan gerzek dijital platformdan sonra HD'sini alarak 1080i film, belgesel ve spor organizasyonları izlediğim yayın platformu. HD olmayan ulusal ve uluslararası kanalların görüntüsü de -artık HDMI yüzünden midir nedir bilemiyorum- cayır cayır. Ödemeleri de ayrı bir şekerlikte. Milletin cebine dadanmış sikkoş Digiturk için organbaşı bağışı kampanyası düzenlemek istiyorum. Kesilen tüm organbaşları Digiturk'e feda olsun!
digiturk ve d smart'a sd yayın kalitesinde tur bindirecek düzeyde bir dijital yayın platformudur. hd yayınları karşılaştırmıyorum bile, teledünya'ya haksızlık etmiş olurum abuk digiturk yayınları ile aynı cümlede kullanarak.
ayrıca oturduğum semte kablo geldiği an 2 yıllık sözleşmemi yakıp, decoder parasını da tıkır tıkır ödeyerek digiturk'ten kaçma planları yapmama neden olmuştur kendisi...
ayrıca oturduğum semte kablo geldiği an 2 yıllık sözleşmemi yakıp, decoder parasını da tıkır tıkır ödeyerek digiturk'ten kaçma planları yapmama neden olmuştur kendisi...
yayınları zırt pırt kesilen, sağı solu belli olamayan ucuz etin yahnisi dijital platform.
içtimai tv'nin de izlenebildiği platform. ancak bu kanal uefa maçlarını da verdiği için maç zamanı yayın kapanıyor. böyle de bir saçmalık var ortada. arkadaşım ben bu kanal var diye aldım bu cihazı belki? kablolu yayınsan kabloluğunu bil, saçma sapan işler yapma.
yayın yelpazesini biraz olsun genişletmesini sabırsızlıkla beklediğimiz platform.
bugünkü galatasaray maçı başlayana kadar kurtlar vadisi pusu yayındayken info kısmında star spor yazan, maç başladıktan sonra da aşağıda kurtlar vadisi pusu yazan yayın şirketi. helal olsun.
an itibarıyla hakkari caddelerindeki terör olaylarını gösterirken ( show tv ) info tuşuna bastığınızda cennet mahallesi diye açıklama gösteren sikindirik hizmet.
fransız belgesel kanallarıyla abmoteurs kanalına türkçe dublaj ekleyerek takdiri haketmiş olan platform.
show tv'nin sesinin çıkmadığı platform.
dünya kupası maçlarının hd olarak izlenebildiği iki platformdan biri.
an itibari ile trt spikeri reklamını yapmış ve teledünya'nın ilk üyeleri olarak göğsüm kabarmıştır. *
fıstık gibi bişey. ayda 9.5 tl ye mükemmel 6 adet hd tv yayını veren platform. dünya kupasını hd izlemek büyük keyif. üstelik hd set top box denen cihazı ayda 5 liraya 24 ay taksitle ebediyyen veriyolarlar. üstelik aylık 7.5 tl olan analog kablo tv ücretini de almıyorlar. yok böyle bir şey. bu devirde lcd tv sahibi olmayan yok ama hd yayının ne olduğunu bilende yok gibi. o yüzden lcd tv sahibiyseniz bu platform size ilaç gibi gelecektir.
güzel platform. neden güzel? hd set top box'ı optik bir çıkışa sahip. z-5500 gibi bir canavarla direk iletişim haline geçebiliyor. 7 tane hd kanalı ve 2 sinema kanalına 20 lira gibi komik bir ücret ödüyorsunuz. normal kanalların bile görüntü ve ses kaliteleri oldukça güzel. özellikle d-smart ve digiturk görmüş bünyeye ilaç gibi geliyor. tabi eksiklikleri de yok değil. benim bulunduğum şehirde konya bbc hd ve diğer sinema kanallarında altyazı olayı yok. en büyük sorunları bu şimdilik. her şehre aynı hizmeti taşımakta biraz sıkıntı yaşıyorlar. ne de olsa devlet kurumu diyelim biz.
d smart veya digitürk gibi fiyatları aylık maaşımızın 50 katı olmayan, tam bütçemize uygun platfprmdur. aylık üyelik sadece 9,5 liradır. Tek sorunu her bölgede olmaması ve istanbul-izmir haricindeki yerlerde çekmemesidir.
an itibariyle 2 kuruşluk maç zevkimin amına koyan platform. ulan işin ilginci sadece ntv gitti, diğer tüm kanallar açık vaziyette.
edit: aradım, sordum. ntv'nin, uydu yayınlarını kesmesinden kaynaklanan hedeymiş. e amk biz ntv maç yayınlarını kesmesin diye para verip dijital platform aldık zaten.
telefondaki dingilin de söylediklerinden şunu çıkarıyorum:
o zaman ntv; digiturk'de de kapalı, d-smart'da da kapalı, teledünya'da da kapalı, haliyle bildiğin uyduda da kapalı. bütün ülke bu maçı belediye anteninden mi izliyor amk?
edit: aradım, sordum. ntv'nin, uydu yayınlarını kesmesinden kaynaklanan hedeymiş. e amk biz ntv maç yayınlarını kesmesin diye para verip dijital platform aldık zaten.
telefondaki dingilin de söylediklerinden şunu çıkarıyorum:
o zaman ntv; digiturk'de de kapalı, d-smart'da da kapalı, teledünya'da da kapalı, haliyle bildiğin uyduda da kapalı. bütün ülke bu maçı belediye anteninden mi izliyor amk?
100 den fazla kanal barındıran türksat hizmetidir.
çift dil opsiyonu çok hoşuma gitti. e2 deki dizileri orjinal haliyle izlemek mümkün. ayrıca belgeselleri de öyle.
discovery ve natioanl geographicten başka 5-6 belgesel kanalı daha var. keşke birkaç amerikan kanalı olsa american futbolu, beyzbol gibi organizasyonları da takip edebilsek.
çift dil opsiyonu çok hoşuma gitti. e2 deki dizileri orjinal haliyle izlemek mümkün. ayrıca belgeselleri de öyle.
discovery ve natioanl geographicten başka 5-6 belgesel kanalı daha var. keşke birkaç amerikan kanalı olsa american futbolu, beyzbol gibi organizasyonları da takip edebilsek.
yeni abonelerine botech marka kutuları kakalamakta olduklarını duydum. neta marka vermiyorlarsa dışarıdan neta'nın kutusundan alın.
daha çok üye kazanmak istiyorlarsa kurulum için günlerce bekletmemesi gereken kablo tv hizmeti. kanal sayısı da nitelikli kanallarla artmalı bu arada.
kablo tv'ye göre takılmaların daha fazla olduğu turksat hizmeti. avatanjları yok değil elbet. disney channell, e2, universall gibi kanalların yanında babanın, annenin kanal sırasını değiştirememesi gibi bir durum da var.*
türksat kablo tv analog yayınının, settop box * cihazı vasıtası ile dijital yayına çevrilmiş halidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar