bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
köşeye sıkışınca çok güzel pazarlık yapabileceğiniz digital yayın kuruluşu.
efenim, ligler bittikten sonra haziran ayında bendeniz * üyeliğimi eko-spor paketinden standart pakete düşürmüştüm. malum lig de canlı birşey yok, niye eski maçların özetlerini veren ligtv ye ayda 68 tl ödeyeyim dimi diyerek düşürmüştüm paketi. daha sonra bu ayın 7 sinde malumunuz ligler başladı ve bende tekrar eko-spor paketime geçisimi talep etmek için digi yi aradım ve bir sorun olmadan lig tv yayınım 5 dk gibi bir süre sonra açıldı. ancak açılan sadece lig tv değildi, sinema paketine dahil olan moviemax, dizimax , vs. , spor paketine dahil olan spormax ve nba tv , ve işin ilginç tarafı erotik yayın kanalları olan intimacy, touch, viptv gibi iç gıcıklayıcı * kanallar da açıldı. anlayacağınız ilk üyelikteki 1 ay tüm kanalların bedava olması gibi bir durumdu. ilk gün paket yükselttiğim için yeni üyelikteki gibi tüm kanalların bedava olacağını sandım, fakat sonraki gün "ulan bu şerolar yoksa bana en baba paketi mi kitlediler" sorusu kafamda cerayan etti. dayanamadım tekrar aradım digi yi ve beklediğim gibi ayda 210 tl olan mega süper paketi bir güzel yedirmişler bendenize. müşteri temsilcisine bağlandım ve sorunumu anlattım ve bunun düzeltilmesini istedim. temsilci de telefon kayıtları incelendikten sonra en geç 48 saat içerisinde bana geri döneceklerini söylediler. sonraki gün telefonum çaldı arayan digiturktü. (bkz: ismail yk) (bkz: telefonum çaldı arayan babamdı) neyse efenim, bu sefer arayan müşteri temsilcisi değil finansman departmanından bir kişiydi, ve olan durumdan dolayı şirketçe özür dilediklerini ve mağduriyetimden dolayı bana indirim yapmaya hazır olduklarını söyledi (bkz: he şöyle yola gel). bana iki farklı öneri sundu: ilk önerisi 1 yıllık üyelikten çıkmamamı tahahhüt edersem, ayda 64 tl ye eko-spor değil iki üst paketi olan süper paketi bana sunmalarıydı (normalde tahnimce 100 tl civarı bir paket). ikinci önerisi ise eko-spor paketi üzerinden yine 1 yıllık üyelik koşulu ile ayda 49 tl ye bana sunmalarıydı. daha hesaplı olan 49 tl lik eko-sporu tercih ettim.
normal durumda 68 tl olan eko-spor paketine 1 yıllık üyelik tahahhütü verdiğinizde fiyatı 68 den 62 tl ye düşüyor.
işin kısacası bu yeni üyelik fiyatımla eski üyeliğime göre yılda 110 tl daha az ödeyeceğim ve önümüzdeki yaz da ligtvim açık olacak. malum 2010 yazında dünya kupası var ve ligtv de olacak. ligtv diğer maç yayını yapan kanallara göre daha iyi bir yayın kalitesi sunuyor. euro 2008 i atv den değil ligtv den izleyen bir kişi olarak bunu söyleyebilirim.
entry nin özetine gelince: digiturk ile her zaman pazarlık yapın ve dişinizi gösterin; malum büyük şirket uğraşmak istemiyorlar, gerekirse indirim yaparız diyebiliyorlar. "sizi mahkemeye veririm", "telefon kayıtları var", falan fişmekan dediğiniz zaman hemen r yapıyorlar.
efenim, ligler bittikten sonra haziran ayında bendeniz * üyeliğimi eko-spor paketinden standart pakete düşürmüştüm. malum lig de canlı birşey yok, niye eski maçların özetlerini veren ligtv ye ayda 68 tl ödeyeyim dimi diyerek düşürmüştüm paketi. daha sonra bu ayın 7 sinde malumunuz ligler başladı ve bende tekrar eko-spor paketime geçisimi talep etmek için digi yi aradım ve bir sorun olmadan lig tv yayınım 5 dk gibi bir süre sonra açıldı. ancak açılan sadece lig tv değildi, sinema paketine dahil olan moviemax, dizimax , vs. , spor paketine dahil olan spormax ve nba tv , ve işin ilginç tarafı erotik yayın kanalları olan intimacy, touch, viptv gibi iç gıcıklayıcı * kanallar da açıldı. anlayacağınız ilk üyelikteki 1 ay tüm kanalların bedava olması gibi bir durumdu. ilk gün paket yükselttiğim için yeni üyelikteki gibi tüm kanalların bedava olacağını sandım, fakat sonraki gün "ulan bu şerolar yoksa bana en baba paketi mi kitlediler" sorusu kafamda cerayan etti. dayanamadım tekrar aradım digi yi ve beklediğim gibi ayda 210 tl olan mega süper paketi bir güzel yedirmişler bendenize. müşteri temsilcisine bağlandım ve sorunumu anlattım ve bunun düzeltilmesini istedim. temsilci de telefon kayıtları incelendikten sonra en geç 48 saat içerisinde bana geri döneceklerini söylediler. sonraki gün telefonum çaldı arayan digiturktü. (bkz: ismail yk) (bkz: telefonum çaldı arayan babamdı) neyse efenim, bu sefer arayan müşteri temsilcisi değil finansman departmanından bir kişiydi, ve olan durumdan dolayı şirketçe özür dilediklerini ve mağduriyetimden dolayı bana indirim yapmaya hazır olduklarını söyledi (bkz: he şöyle yola gel). bana iki farklı öneri sundu: ilk önerisi 1 yıllık üyelikten çıkmamamı tahahhüt edersem, ayda 64 tl ye eko-spor değil iki üst paketi olan süper paketi bana sunmalarıydı (normalde tahnimce 100 tl civarı bir paket). ikinci önerisi ise eko-spor paketi üzerinden yine 1 yıllık üyelik koşulu ile ayda 49 tl ye bana sunmalarıydı. daha hesaplı olan 49 tl lik eko-sporu tercih ettim.
normal durumda 68 tl olan eko-spor paketine 1 yıllık üyelik tahahhütü verdiğinizde fiyatı 68 den 62 tl ye düşüyor.
işin kısacası bu yeni üyelik fiyatımla eski üyeliğime göre yılda 110 tl daha az ödeyeceğim ve önümüzdeki yaz da ligtvim açık olacak. malum 2010 yazında dünya kupası var ve ligtv de olacak. ligtv diğer maç yayını yapan kanallara göre daha iyi bir yayın kalitesi sunuyor. euro 2008 i atv den değil ligtv den izleyen bir kişi olarak bunu söyleyebilirim.
entry nin özetine gelince: digiturk ile her zaman pazarlık yapın ve dişinizi gösterin; malum büyük şirket uğraşmak istemiyorlar, gerekirse indirim yaparız diyebiliyorlar. "sizi mahkemeye veririm", "telefon kayıtları var", falan fişmekan dediğiniz zaman hemen r yapıyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar