bugün

/22
what is this?
what is your name? my name is üzüm. *
(bkz: la noliy)
* ingiliz yazar.
(bkz: dördüncü nesil izinli yazar)* *
muhtemelen türkiyenin bir sonraki erevizyon sarkisinin adidir.
kafa iznini bitirmiş yazar. karmasının hiç düşmediğini iddia etmekte, seovi'yi göreve çağırmaktadır*.

(bkz: düşmez kalkmaz bir allah)
(bkz: neydim dememeli)*
gene kaybolmuş yazar.
ilginç bir insan.
dobra.
dürüst.
düzgün.
iç ısıtan.
samimi.
öz.
akıllı.
sorgulayan.
düşünen.
kıymetli.

övgü değil hiçbiri, en çok hakedene dair bir kaç sıfat, nitelik. iyi ki varsın, var olacaksın.
dördüncü nesil silik.
dibi dibi rek'in sözlüğe vedasıdır.

"ben mi? evet.
çıkıp gideceğim bir gün
tasasız, gözyaşsız, geride bir şey bırakmadan ve bir şey beklemeden ilerde.
sadece yağmur sularından pırıl pırıl bir yürek."

bugüne dek zevkle yazdığım yazıların artık bir anlamı kalmadığını düşünmeye başladığımda anladım ki veda etme zamanı gelmiş.

sözlükte tanımış olduğum herkese her şey için teşekkür ederim.

ve sözlük;
sana özel olarak teşekkürler, hayatımda tanıdığım en doğru insanla yollarımı kesiştirdiğin ve bu satırları yazan bir kardeşi bana kazandırdığın için....

artık gitme vaktidir. hakkınızı helal edin, hakkım helal olsun.
birkaç sene içerisinde eurovision şarkımız olacak şarkıdır.
cümle içinde kullanasım gelen nik.
dibi dibi rek sözlük e dön.
(bkz: rimi rimi ley)*
(bkz: cici kız)
deli kız.
ne zaman bir başlık açacak olsam bakarım açmış bu deli yürek. tuna bizden utanır biz tuna dan diyecektim o diyivermiş. ataları yaşamış o olmazların, zorlukların nehri tuna nın kenarında.
kimbilir ataları belki benim atalarıma seslenmiştir. "huuu mari nabiyesin" ya da "ali aga isla mısın ba" diye.

bu delikız yok aklına esmiş sildirmiş kendisini sözlükten. şaşırmam ya. ataları gibidir. anadoludan atına atlayıp soluğu tuna kenarında almışlar. orası da yetmemiş ver elini macar ovası, budin, viyana.
(bkz: kaybolucu) iyi baryamlar.
(bkz: 4462171) nolu girisiyle gecenin şu vaktinde beni viran eylemiş 4.nesil silik.
(#4743780) negzel yazmış.
(#4462171) nolu entyrsini okuyup, gözyaşlarımı zor tuttuğumu farkettiğim yazar. ne güzel anlatmış duygularını. mesaj atmaya yeltendim ki silik olduğunu gördüm. eğer hala sözlükteyse entrysinde söz ettiği kızın akibetini öğrenmek isterim.
(#22216106) canım sen buna şehir demişsin ama bu kocaman ülke.
sol frame'de görünce bir an öldüm sandım. baktım ölmemişim. çok şükür Allah'ım. daha yazacaklarım vardı.
Bana özel mesajla çenemi kapatmamı ve düşünemediğimi yazan akoğlan.
okuduğunu anlamayanlar tarafından iftiraya uğramış yazardır.

kendisi kimsenin tek kuruşunu ne yemiş, ne de tek kuruşunu başkasına yedirmiştir. yedireni de sevmez.

bir daha uzun cümleler kurmayacağım. özne yüklem tümleç. her yaş gurubu anlasın. *
çoluk çocukla, hala baba parası yiyip klavye başında ahkam kesenlerle uğraşamayacak yazardır.
(bkz: başka kapıya)
© copyright 2005 - 2026