bugün
- arkadaşlar uyudunuz mu7
- israil6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- galatasaray lobisi11
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 20266
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- bir şeyler söyle3
- kürtçülerin algıları5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- kürtçülük5
- birsin allahım2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ktç abinin çaylak olması5
- erleg han ile revani yemek3
- ingiliz aksanı6
denizde yaşayan insan evledı
denizi seven denizde çalışan ve muhtemelen denizde ölecek olan insandır gemi adamı olarakta tabir edilir bu insan karada yaşayınca adeta erir biter mutsuz olur ama deniz çıkınca mutlu olur kendine gelir.
(bkz: oldu gazoz ağacı)
(bkz: oldu gazoz ağacı)
(bkz: gemici)
deniz kokusuna aşık, denizden uzak kaldığında nefesinin kesildiğini hisseden insandır.
Deniz Kuvvetleri'ne bağlı çalışan askeri personel.
jean genet'in bir kitabı.. kitabın orjinaL adı; (bkz: querelle de brest)
Siz şimdi altı ay gidip gelmiyormusunuz? Her limanda bir sevgili,parası pul karısı dul gibi sözlere marus kalan insanlar bende dahil...
her denize çıktığında karayı özleyip, karaya çıktığında da sudan çıkmış balığa dönen, bütün tanıdıklarının hayatında da misafir oyuncu rolünü üstlenmiş insanlar topluluğu...
özgürlüğünü satan insandır.*
denizcilikle uğraşan insan...
derler ki: her kim mum ateşinden sigara yakarsa; her yakılan sigara için bir denizci ölür.
öte yandan editi: hoşgelmiş.
derler ki: her kim mum ateşinden sigara yakarsa; her yakılan sigara için bir denizci ölür.
öte yandan editi: hoşgelmiş.
götüne bir sefer deniz suyu kaçınca bir daha mesleği bırakamayan emekçi.
Jean Genet'in ayrıntı yayınları tarafından basılan romanı.Yazardan beklendiği üzre eşcinsellik,suç,şiddet,aşk,nefret gibi konuları en sivri biçimde ele alır ve sınırlarla oynar.Psikolojik açıdan okumakta zorlanılabilir.Bu romanın bir filmide çekilmiştir.
Aselsan'ın, tasarı aşamasında olan insansız deniz aracı.
denizde yaşayan çapkın yaratıklardır. kitaplarda, filmlerde gördüğümüz üzeri acayip piç olurlar. yanlış anlamayın hemen; hatunların efendi erkek yerine piç tercihi meselesi. yani çok kız kaldırırlar demeye getiriyorum. ayrıca genelde rahat insanlar olurlar her şeyi kafalarına takmazlar... en azından öyle düşünüyorum.
ruhunu dalgalara satmış adamlardır. özlediğide çok olur özlendiğide...
denize karadan bakmak ile
>denize denizden bakmanın farkı nedir
>bilirmisin
>deniz:
>
>elveda demenin buyrukluğunu
>mavinin tonlarıyla avutmaktır
>sevdiklerinden
>her saniye uzaklaşıp
>yine her saniye
>onları göreceğin güne yaklaşmaktır
>özlemin adını
>sözlükten daha iyi
>telafüz etmektir
>
>sensizliğe
>şiirler yazmaktır
>dört mevsimi
>bir bavula sığdırmaktır
>hayal bile edemeyeceğin
>uzakların
>okadarda uzak olmadığını
>bilmektir
>mavi ile yeşilin
>sarhoş olduğu yeri
>360 kertede görmektir
>kimsenin bilmediği
>bir dili konuşmaktır
>yakamozun her
>rengini görmektir
>yokluğunda
>sevgi gibi acıtmasıdır
>
>deniz:
>en kara bulutları
>en sert rüzgarları
>en büyük dalgaları
>insanlarla uğraşmaya
>tercih etmektir
>sancak ve iskeleyi
>adını bilmediğin bir yıldızdan almaktır
>
>gerçek kuzeyi bilmektir
>
>ülkeni
>dünyanın her yerinde
>temsil etmenin gururudur
>kendi yazdığın efsanelerin
>baş rolünü oynamaktır
>her limanda bir sevgili değiminden
>nefret etmektir
>deniz:
>insanın düşünce balonlarıyla
>dolaştığı yerlerdir
>deniz tutmasını
>alkol sarhoşluğuna
>benzetmektir
>
>yokluğun aslında
>nasıl bir erdem olduğunu
>keşfetmektir
>
>fırtınanın hayallerini
>yenemeyeceğine
>inanmaktır
>ufka bakıp
>dünyayı küçümsemektir
>deniz:
>hep geleceği düşünüp
>bu günü harcamaktır
>
>keşke belki kelimesini
>aklından çıkarmaktır
>uykulardan kanter içinde uyanıp
>dua etmektir
>sabretmenin erdemidir
>
>deniz:
>tanrıyla buluşmaktır
>
>insanın
>inandığı herşeyin
>aslında bir yalan olduğuna
>inanmaktır
>
>ölmekten korkmamaktır
>duvarın bir kenarına çöküp
>ağlanacak haline ağlamaktır
>hayatinda birkere bile olsa
>gidip bir daha dönmemeyi̇
>düşünmektir
>
>deniz:
>doğumlara ve ölümlere geç kalmaktır
>insanın yanlız doğduğunu
>ve yine yanlız öleceğini
>hatırlamaktır
>bir son varsa
>sonuna kadar gidilecek
>yerdir
>
>deniz inanmaktır
>yaşamaktır
>
>sevmektir ölesiye sevmektir şimdi söyle
>sen karadaki sen denizi sevdiğinimi zannediyorsun...
Erhan Kaptan.
>denize denizden bakmanın farkı nedir
>bilirmisin
>deniz:
>
>elveda demenin buyrukluğunu
>mavinin tonlarıyla avutmaktır
>sevdiklerinden
>her saniye uzaklaşıp
>yine her saniye
>onları göreceğin güne yaklaşmaktır
>özlemin adını
>sözlükten daha iyi
>telafüz etmektir
>
>sensizliğe
>şiirler yazmaktır
>dört mevsimi
>bir bavula sığdırmaktır
>hayal bile edemeyeceğin
>uzakların
>okadarda uzak olmadığını
>bilmektir
>mavi ile yeşilin
>sarhoş olduğu yeri
>360 kertede görmektir
>kimsenin bilmediği
>bir dili konuşmaktır
>yakamozun her
>rengini görmektir
>yokluğunda
>sevgi gibi acıtmasıdır
>
>deniz:
>en kara bulutları
>en sert rüzgarları
>en büyük dalgaları
>insanlarla uğraşmaya
>tercih etmektir
>sancak ve iskeleyi
>adını bilmediğin bir yıldızdan almaktır
>
>gerçek kuzeyi bilmektir
>
>ülkeni
>dünyanın her yerinde
>temsil etmenin gururudur
>kendi yazdığın efsanelerin
>baş rolünü oynamaktır
>her limanda bir sevgili değiminden
>nefret etmektir
>deniz:
>insanın düşünce balonlarıyla
>dolaştığı yerlerdir
>deniz tutmasını
>alkol sarhoşluğuna
>benzetmektir
>
>yokluğun aslında
>nasıl bir erdem olduğunu
>keşfetmektir
>
>fırtınanın hayallerini
>yenemeyeceğine
>inanmaktır
>ufka bakıp
>dünyayı küçümsemektir
>deniz:
>hep geleceği düşünüp
>bu günü harcamaktır
>
>keşke belki kelimesini
>aklından çıkarmaktır
>uykulardan kanter içinde uyanıp
>dua etmektir
>sabretmenin erdemidir
>
>deniz:
>tanrıyla buluşmaktır
>
>insanın
>inandığı herşeyin
>aslında bir yalan olduğuna
>inanmaktır
>
>ölmekten korkmamaktır
>duvarın bir kenarına çöküp
>ağlanacak haline ağlamaktır
>hayatinda birkere bile olsa
>gidip bir daha dönmemeyi̇
>düşünmektir
>
>deniz:
>doğumlara ve ölümlere geç kalmaktır
>insanın yanlız doğduğunu
>ve yine yanlız öleceğini
>hatırlamaktır
>bir son varsa
>sonuna kadar gidilecek
>yerdir
>
>deniz inanmaktır
>yaşamaktır
>
>sevmektir ölesiye sevmektir şimdi söyle
>sen karadaki sen denizi sevdiğinimi zannediyorsun...
Erhan Kaptan.
denizci 4 mevsimi bie bavula sığdıran insandır. geleceği için bugünü yaşayamayan insandır.
dünyayı gezerler fakat . genede tam bir mutlu olamazlar .çünkü ,her zamn yalnızdır, samini bir dostu sevgili olmadan gezmek. ne kadar gezmektir.
dünyayı gezerler fakat . genede tam bir mutlu olamazlar .çünkü ,her zamn yalnızdır, samini bir dostu sevgili olmadan gezmek. ne kadar gezmektir.
vakti zamanında tattık efendim. Hani şu kıçına deniz suyu değen bırakamaz lafı vardır ya, 6 senedir karadayım memuriyet vesilesiyle, ama aklım fikrim hep o ucunu bucağını göremeyip radarla gözle dürbünle "hiçmi insan yok bu koca okyanusta aq" dediğim günleri özlediğimi hatırladım. Ahhh ahhhh, ne olurdu o salakçasına laf olsun dye girdiğim kpss den puan alamasaydım bea....
seviyorum denizi vesselam.
seviyorum denizi vesselam.
gözünüzü denizlerde bırakır denizciler. her limanda sevgili bırakan cinsler kuruyuk gemılerınde calışırlar. gemıden ıner ınmez barlar caddesınde alırlar sogugu.
özlemlerin, zorlukların, maceraların insanıdır. bazı şeylerden kazanırken, birçok şeyden de kaybeden insandır. kara şartlarına göre çok güzel maaş aldıkları açık bir gerçektir, fakat hemen hemen hepsi "değer mi ulan?" sorusunu sormaktadır kendisine denizdeyken. peki ne için değer mi? bütün sevdiklerini arkanda bırakmaya, ömrünün belki de en güzel yıllarını yaşayacakken bunu denizde harcamaya, her gece yatağa uzandığında "kötü birşeyler oldu karada galiba" hissine kapılmaya değer mi? eksileri ve artılarının çok olduğu bir mesleği yapmaktadılar. tartıya koyduklarında ağır basan taraf her zaman degismektedir. deniz suyu kaçmıştır bir kere g.tlerine. ben "denizciyim" demiştir bu insanlar ve olay artık kopmuştur. topraktan gelip toprağa gidecek bir canlı olduğu halde suda yaşamayı inatla sürdüreceklerdir. evliliklerine, dostluklarına, arkadaşlıklarına her dönüşlerinde aynı insanlarla yeniden başlayan insanlardır. ortada uzun süre yok olmasının vermiş olduğu bir özlem, ondan habersiz değişen birçok şey bekler onları her dönüşlerinde. acılar, mutluluklar, doğumlar, ölümler...değişmeyen tek şey kendi hissettikleridir.
yazacak anlatacak çok şeyleri vardır, fakat onların bir çoğunu anlamak için denizci olmak lazımdır!!!
yazacak anlatacak çok şeyleri vardır, fakat onların bir çoğunu anlamak için denizci olmak lazımdır!!!
karadayken denizi, denizdeyken karadan daha fazla özleyen karaya çıktıgında 1 ay kendine gelemeyen tam kendine geldiginde tekrar denize dönen testestoron seviyesi oldukça yüksek çetin,mücadeleci bireyler.
denizdeyken sallanarak, tasalanarak, bir gözü sürekli açık olarak uyuyan insandır.
deniz yaşamını, basit yaşama tercih eden, gözleri ateş, yüreği hüzünlü kimselerdir.
playboydur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar