bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi4
- kemalistler8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- hızlı para kazanmanın yolları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- sözlüğün tadının kaçması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya11
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- üniversitelerin gereksiz olması3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kıskanmak7
- bitcoin2
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- kadınların yanlış yapması3
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- am okşama4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- sözlük kızlarının vücutları15
- kemal kılıçdaroğlu18
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
neden herkes gerçekleri söylemekten çekiniyor. neresinden bakarsan bak sanatsal yönü, müzikalite, ritimler, şarkı sözleri ise çok ama çok ucuz kısacası sıradan her zaman duyduğumuz gibi. (bkz: iğrenç ve ötesi)
bu etkinliğe katılma gerekçeleri dahi olmayan gurubun 'deli'rmesinin zevk-i seyrini izleyecez. parçanın da çok bir artı duruşu yok. gündem olmak adına mı yola çıkıldı denesi geliyor adamlara. herkesin bu etkinliğe muhalif olduğu dönemde, ben herkese muhalifim tavrının göstergesi parçalarıyla izliyecez kendilerini.
bilindik bir mor ve ötesi şarkısı. hani albüm şarkısı gibi...
eurovision yarışmasında ne yapar bilinmez fakat mor ve ötesi sevenlerin diline takılacak bir şarkıdır.
eurovision yarışmasında ne yapar bilinmez fakat mor ve ötesi sevenlerin diline takılacak bir şarkıdır.
mor ve öteri muhalif bir grup olarak, eurovision için vasat bir şarkı yapmış ve böylece tüm hayranlarına nekadar muhalif bir grup olduklarını tekrar ve tekrar göstermiştir.
(bkz: iyi şarkı yapmaya muhalefet olmak)
(bkz: iyi şarkı yapmaya muhalefet olmak)
şebnem paker'in söylediği dinle şarkısıyla eurovisiona katıldığımızdan beri o güzellikte bir şarkı daha yapamamış olmamız gerçeğini * değiştirmeyen şarkıdır.
ilk başta insana hayal kırıklığına uğramış düşüncesi veren ancak dinledikçe ve sözlerin anlamını keşfettikçe ilk 5 e girer diye düşündüğüm enfes şarkı.
(bkz: bu ne lan)
işte şarkının sözleri...
Aranıyor sahibi ruhumun.
Tam yerine mi düştüm.
Direniyor faili tutkunun.
Kızmış ve küçülmüş.
Aranıyor sahibi ruhumun.
Tam yerine mi düştüm.
Direniyor.
Direniyor.
Direniyor...
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sevginiz nerede.
Övündüğünüz.
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sahte düşlerle.
Oyalamayın Bir yanım akıllı, bir yanım deli.
Dört yanım akıllı, bir yanım deli.
Herkes akıllı bir ben deli.
Bir ben deli...
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sevginiz nerede.
Övündüğünüz.
Beni büyütün.
Ağlatmayın Sahte düşlerle...
Aranıyor sahibi ruhumun.
Tam yerine mi düştüm.
Direniyor faili tutkunun.
Kızmış ve küçülmüş.
Aranıyor sahibi ruhumun.
Tam yerine mi düştüm.
Direniyor.
Direniyor.
Direniyor...
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sevginiz nerede.
Övündüğünüz.
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sahte düşlerle.
Oyalamayın Bir yanım akıllı, bir yanım deli.
Dört yanım akıllı, bir yanım deli.
Herkes akıllı bir ben deli.
Bir ben deli...
Beni büyütün.
Ağlatmayın.
Sevginiz nerede.
Övündüğünüz.
Beni büyütün.
Ağlatmayın Sahte düşlerle...
türkiye'yi temsil edeceği için gurur duyulan şarkı.
ancak, eurovision gibi cılkı çıkmış, şarkının ve müziğin değil; sahne şovlarının, görselliğin, kim ne kadar çılgın(!) olabileceğin ve ülkeler arası pohpohlamanın yarıştırıldığı bir yarışmada değeri ne kadar anlaşılır, bilinmez.
hem, anlaşılmazsa anlaşılmasın, çok da tın yani (bana göre).
belli olan bir şey var ki, mor ve ötesi eurovision'da birinci olmak gibi gereksiz kaygıları kendince aşmış, belki de hiç o kaygıya girmemiş, profesyonelliğini bence yine ispat etmiştir.
fakat, biz ülke olarak aşabilir miyiz o kaygıları, muamma.
ancak, eurovision gibi cılkı çıkmış, şarkının ve müziğin değil; sahne şovlarının, görselliğin, kim ne kadar çılgın(!) olabileceğin ve ülkeler arası pohpohlamanın yarıştırıldığı bir yarışmada değeri ne kadar anlaşılır, bilinmez.
hem, anlaşılmazsa anlaşılmasın, çok da tın yani (bana göre).
belli olan bir şey var ki, mor ve ötesi eurovision'da birinci olmak gibi gereksiz kaygıları kendince aşmış, belki de hiç o kaygıya girmemiş, profesyonelliğini bence yine ispat etmiştir.
fakat, biz ülke olarak aşabilir miyiz o kaygıları, muamma.
96'dan beri kendilerini dinleyen ve yurovizyona katılmalarına şiddetle karşı çıkan bir mor ve ötesi dinleyicisi olarak son derece güzel bulduğum şarkı. davul atakları çok sağlam özellikle. harun tekin'de gerçekten çok güzel yorumlamış ekstra şeyler katarak. cakkıdı, cukkudu şeyler yerine sağlam altyapılı, müzikal anlamlı şeylerle katılma geleneği başlatma niyetinde sanırım trt. ha hala hoşnut muyum mor ve ötesi'nin bu organizasyonda bulunmasından? hayır! ama yapılınca nasıl yapıldığını görüyoruz. hayırlara vesile olsun dediğimiz şarkı.
mübarek ülkemde herkesin müzik eleştirmenliği yaptığı ve bu eleştirmenliği bok atarak ayyuka çıkardığını gösteren şarkı. beğenip beğenmemek değil öenmli olan. ne kadar inandırıcı gelmese de adamlar kendi tarzlarını bozmadan o salak yarışmanın çok da üstünde standartlarda bi şarkı yaratmışlardır. iğrenç, miğrenç de değildir. tam bir mor ve ötesi eseridir. ama politik bir yarışmaya aslında mor ve ötesi'nin alışılmış tarzı olmayan apolitik bir şarkıyla katılmak dezavantajdır. önemli olan müziktir. embesil ülkelerden alınacak 12 puan değildir!
idare eder şarkıdır. ancak eurovision formatına çok uzaktır. ha olur da derece yapar, bu da eurovision'un kaliteli bir hale gelme çabasında olduğunu gösterir.
mor ve ötesinin ne kadar iyi bir grup olduğunu gösteren şarkıdır. şarkının politik olmasına zaten gerek yoktu şarkı türkçe bizim dışında kimsenin anlamayacağına göre doğru seçim zaten albümlerinde yeterince politik sözlere yer veriyorlar. bi de mor ve ötesinin sound olarak en sert şarkısı sanırım.
dikkat edilirse şarkının sözleri türkiye üzerinedir.
bir çok kişinin tahmin ettiği gibi iğrenç bir şarkıdır.
nihayet eurovizyon kokmayan bir parça.
çoğunluğun beğenmeyeceği açık. efenim bizi yansıtsın, bizden motifler koyalım ya da tam tersi avrupai saundlarla harmanlayalım, bizim de bu işlerden anladığımızı gösterilim gibi saçma salak kaygılardan uzak namuslu bir şarkı bu. bayıldım.
mor ve ötesini gönülden tebrik ediyorum. kendi gibi oldukları ve taviz vermedikleri için.
ve elbette bir müzik sever olarak böyle bir şarkı yarattıkları için.
çoğunluğun beğenmeyeceği açık. efenim bizi yansıtsın, bizden motifler koyalım ya da tam tersi avrupai saundlarla harmanlayalım, bizim de bu işlerden anladığımızı gösterilim gibi saçma salak kaygılardan uzak namuslu bir şarkı bu. bayıldım.
mor ve ötesini gönülden tebrik ediyorum. kendi gibi oldukları ve taviz vermedikleri için.
ve elbette bir müzik sever olarak böyle bir şarkı yarattıkları için.
trt yetkilisinin "öeh biz bir bok anlamadık, dileriz siz anlarsınız" tarzındaki sunuşuyla ilk kez duyduğumuz şarkı. tamam sözlerle ayar veriyorsunuz kardeşim de bunu anlayacak mı millet?! yoo. kendi çalıp kendi oynar durumuna dönüşmeyecek mi?
ama dilerim öyle olmaz.
ama dilerim öyle olmaz.
şarkıyı bir bütün olarak görmek gerekiyor,ama trt deki performansla derece yapmak olası durmuyor.
birincilik şansı olmasada orta sıralarda gayet rahat yer bulacak olan şarkı. mor ve ötesini eurovisionda görmek bizler için kafi.
dinledikçe daha da güzelleşen şarkı.
çok güzel şarkı. eurovision konseptinin tam tersi. tebrikler. yazık bu parça buralarda harcanacak. yazık.
klasik bir mor ve ötesi şarkısı. takdir ettim; superstar,shake it up şekerim gibi tribünlere oynamamışlar,kendi çizgilerinde ve vasatın üsütnde bir şarkı yapmışlar. 1. olması ise zor. çünkü oylar müziğin kalitesine göre verilmiyor çoğu zaman.
mor ve ötesi nin eurovision dan ziyade kendi arşivlerine ekliyecekleri süper bir parçadır.
yarışmada dereceye girmeleri düşük ihtimal olsa da fanlarının yanına kalan bir artıdır.
yarışmada dereceye girmeleri düşük ihtimal olsa da fanlarının yanına kalan bir artıdır.
ara sıra herkeze gelebilen çılgınlık haali. bana çok olan bi durum
avrupa birliğine yazılmış şarkıdır.süperdir.mor ve ötesinin eurovision hazırlığıdır.
şarkılarını da kendilerini de seviyoruz.eurovisiona katılmalarını duruşlarına ters bulanlar harun tekin in hergün gezdiği programlardan birinde dinleyebilirler.
1. olmayabilirler.zira yunanistan yine kendini tekrarlayıp güzelce bir kızla dandik özensiz sözlere ve cıstak costak melodiye sahip bir şarkıyla abartılı sahne şovuyla puanları götürebilir.tabi puanlar müzik adına verilirse...
şarkılarını da kendilerini de seviyoruz.eurovisiona katılmalarını duruşlarına ters bulanlar harun tekin in hergün gezdiği programlardan birinde dinleyebilirler.
1. olmayabilirler.zira yunanistan yine kendini tekrarlayıp güzelce bir kızla dandik özensiz sözlere ve cıstak costak melodiye sahip bir şarkıyla abartılı sahne şovuyla puanları götürebilir.tabi puanlar müzik adına verilirse...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar