bugün

deli

klasik bir mor ve ötesi şarkısı. takdir ettim; superstar,shake it up şekerim gibi tribünlere oynamamışlar,kendi çizgilerinde ve vasatın üsütnde bir şarkı yapmışlar. 1. olması ise zor. çünkü oylar müziğin kalitesine göre verilmiyor çoğu zaman.
© copyright 2005 - 2026