bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- israil5
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- bir şeyler söyle3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- birsin allahım2
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erleg han ile revani yemek3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
dinledikten sonra "zaten mor ve ötesi bunla aynı olan 6514 şarkıyı her gün hazırlıyor" düşüncesine sürüklemesinin akabininde eurovision'da yine s.ki tuttuk hissiyle keyif kaçıran özenilmeden yapılmış şarkı.
iyi, hoş , güzel mor ve ötesi şarkısı; fakat eurovision gibi dandik bir yarışmada anlaşılabilecek bir şarkı değil. yani maksat iyi dereceyle atlatmaksa yarışmayı bu şarkıyla olmaz. ama şarkı süper olmuş o ayrı mesele.
bir mor ve ötesi yapımı olduğunu belli eden şarkı. grup kurulduğu andan itibaren aman popüler olalım aman konsrelerimiz dolsun sabaha kadar clublerde şarkılarımız çalınsın sarı kafalı kızlar tikican oğlanlar bizim şarkılarımızı söylesin mantığıyla bir şeyler üretmedi. şimdi eurovision' katıldılar popüler kültürün esiri olacaklar denilecek belki arkalarından ama ben adım soyadım gibi eminim ki mor ve ötesi o sahnede kişisel duruşlarını bozmadan görüşlerini koşulların elverdiği sürece dile getirecekler. şarkı mı? aman ya eurovision'da insanlar şarkıya bakarak oylama yapmayı bırakalı çok oldu. her mor ve ötesi şarkısı gibi benim asla objektif şekilde değerlendirmesini yapamayacağım şarkılardan biridir.
yapılan yorumlara Binayen 'önemli olan katılmaktı şarkısı' izlenimi veren şarkı. Birader madem örövizyonu takmıyorsunuz neden 80 milyonun * duygularıyla oynuyorsunuz diye sorarlar adama. neden katılacaksınız o zaman? diye de devam ederler valla.
(bkz: berbat ve otesi)
bu insanlar aslında deli değillerdir. okadar akıllılardır ki toplumda akılsız insanlar bunu farkedemezler. sözde kendileri akıllıya bu insanlara özde deli derler. ama bu insanlar zehir zekasına sahiptirler. sayısalcı zekaya sahiptirler. deli değil onlar has akıllılardır.
potansiyel bir film ismi. kısa zamanda çekilir de bu isim verilir herhalde.
medya tarafından geçen sene ki seyk it ap shekerim saçmalığı kadar desteklenmeyecek olan eurovision şarkısı. mor ve ötesininde bu şarkıyı yarışmada başarı sağlamak için yapmadığı belliydi. başarısız olup olmamaları o kadar da önemli değildir diye düşünüyorum.
eurovision'a her gönderilen şarkı gibi ilk başta beğenilmemiş şarkıdır. yapılacak düzenlemelerle şu anki halinden çok farklı olacağı bilinmelidir. bence şarkının iş yapıp yapmayacağı yarışmadan bir-iki hafta önce belli olur, o zamana kadar şarkı tamamlanır, klip çekilir, işe süs yapılır. o vakitten önce ancak geyik çevrilir.
sözlerini ajdar ın yazmış olabileceğinden şüphelendiğim şarkı.
herhangi bir mor ve ötesi şarkısının bile kalite olarak altından olan şarkıdır, tek teselli edecek yanıysa sözlerinin türkçe olmasıdır.
aklını idareli kullanandır. hayat denilen mevzu zaten neredeyse her dönem yıpratıcılığını korumaktadır. deli olan kişide bu nedenle aklını idareli kullanıp arada bir, ben dünyanın değil; dünya benim yükümü çeksin diyendir.
mor ve ötesinin eurovizyon 2008'de ülkemizi temsilen söyleyeceği son derece sıradan parçanın ismi.
burdaki (bkz: teenage) lerin ıyyy çok kötüüü, ayyyy çok berbattt şeklinde bok atmalarının yersiz olduğu klasik mor ve ötesi şarkısı.
(bkz: ne bekliyodunuz iron maiden mi)
(bkz: ne bekliyodunuz iron maiden mi)
güzel mor ve ötesi şarkısıdır bana göre.. dinledim, iyiki yarışmaya katılmışlar da yeni bi şarkılarını duyduk dedim şahsen.. aranıyor sahibi ruhumun tam yerine mi düştüm..candır.. tamam klasik mor ve ötesi şarkısıdır da sevdiğimiz onların klasikleri değil midir? şekil mi değştirsin herifller paso..
beni büyütün, ağlatmayın.. sevginiz nerde övündüğünüz.. beni büyütün aldatmayın.. sahte düşlerle oyalamayın.. budur benm gözümde mor ve ötesi..
belki bi serseri, bi doğru yanlış , bi cambaz gibi siyasi içerikli bişey olsaydı daha iyi olurdu ama bu şarkı güzel lan..arkasındayım heriflerin diyecem de pek benim nerelerinde olduğumu umursamazlar sanırım.. ama olsun lan yine de arkasındayım diyecem..hem ben onlardan sahneye çıktıklarında bi şov bekliyorum.. bi eylem.. hadi koçlar.. bir yarım akıllı bir yarım deli..
beni büyütün, ağlatmayın.. sevginiz nerde övündüğünüz.. beni büyütün aldatmayın.. sahte düşlerle oyalamayın.. budur benm gözümde mor ve ötesi..
belki bi serseri, bi doğru yanlış , bi cambaz gibi siyasi içerikli bişey olsaydı daha iyi olurdu ama bu şarkı güzel lan..arkasındayım heriflerin diyecem de pek benim nerelerinde olduğumu umursamazlar sanırım.. ama olsun lan yine de arkasındayım diyecem..hem ben onlardan sahneye çıktıklarında bi şov bekliyorum.. bi eylem.. hadi koçlar.. bir yarım akıllı bir yarım deli..
mor ve ötesi'nin yaptığı klasik güzel işlerden biri. eurovision'da ne yapar bilmiyorum ama çok da umurumda değil açıkçası. dinler miyim? gayet dinlerim. aha da sözleri;
aranıyor sahibi ruhumun,
tam yerine mi düştüm?
direniyor faili tutkunun,
kızmış ve küçülmüş.
aranıyor sahibi ruhumun,
tam yerine mi düştüm?
direniyor, direniyor, direniyor...
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
bir yarım akıllı, bir yarım deli
dört yanım akıllı, bir yanım deli
herkes akıllı, bir ben deli
bir ben deli, bir ben deli...
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
aranıyor sahibi ruhumun,
tam yerine mi düştüm?
direniyor faili tutkunun,
kızmış ve küçülmüş.
aranıyor sahibi ruhumun,
tam yerine mi düştüm?
direniyor, direniyor, direniyor...
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
bir yarım akıllı, bir yarım deli
dört yanım akıllı, bir yanım deli
herkes akıllı, bir ben deli
bir ben deli, bir ben deli...
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
2008 eurovision sarki yarismasi'ında ülkemiz adına mor ve ötesi'nin seslendireceği ve kavak yelleri dizisinin müziklerini andıran bir tınısı olan şarkı. beğendim.
eurovision da derece yapsın kaygısıyla yapılmamış şarkı.
müzikal anlamda güzel, sözler güzel. birinci olsun veya sonuncu olsun sonuçta güzel şarkı.
müzikal anlamda güzel, sözler güzel. birinci olsun veya sonuncu olsun sonuçta güzel şarkı.
uzun yıllardır siyasi ilişkilerin sıralamayı belirlediği uluslararası müzik yarışması eurovision'da 2008 yılında ülkemiz adına yarışacak mor ve ötesi'nin hazırlamış olduğu şarkı.
mor ve ötesi'nin deli isimli bu şarkıyla katılacağı açıklandı.
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=300498
bence eurovision için vasat olmuş. umarım yanılırım. ama şarkı önemli değil, her dinlediğimde oldukça muhalif cümlelerine şahit olduğum mor ve ötesi'nin birşey yapacağını bekliyorum. bush karşıtı, küreselleşme karşıtı herhangi bir şey. bunda da umarım yanılmam.
mor ve ötesi'nin deli isimli bu şarkıyla katılacağı açıklandı.
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=300498
bence eurovision için vasat olmuş. umarım yanılırım. ama şarkı önemli değil, her dinlediğimde oldukça muhalif cümlelerine şahit olduğum mor ve ötesi'nin birşey yapacağını bekliyorum. bush karşıtı, küreselleşme karşıtı herhangi bir şey. bunda da umarım yanılmam.
eurovision standartlarının kat kat üstünde deli bir mor ve ötesi şarkısı. hayırlısı olsun diyoruz ve on üzerinden on veriyoruz.
şarkı için;
http://www.youtube.com/watch?v=xV0aaiHJrNA
şarkı için;
http://www.youtube.com/watch?v=xV0aaiHJrNA
eurovision'a gidenin sapıttığını kanıtlayan şarkı olmuştur.hayır, yani yapılamaz mıydı bir cambaz kalitesinde şarkı??? mor ve ötesi'nden dinlediğim en mıy mıy şarkı ve ne yazık ki türkiye'yi temsil edecek.yok yok sertap'tan sonra kesin büyü yapıldı türkiye'ye.yoksa mantıklı insan hareketleri değil bunlar.
muhalif olunca aç kalındığını kanıtlarcasına yapılmış bir şarkı.
zaten bu mor ve ötesi daha mutlu olamam zamanlarında yaptığı şarkılarla aklımda kalmış nedense. athena, mor ve ötesi'ne göre çok daha kaliteli bir gruptu. ellerinden geleni yaptılar, mor ve ötesi'nden de ondan büyük bir başarı beklemiyorum açıkcası. muhalif bir taraflarını da daha göremedik ama bu eurovision' da gösterselerdi keşke.
gerçi bunlar da diğer gruplar gibi haklıdır düşüncelerinde, muhalif olup aç kalacağına, piyasa ol ceplerin para dolsun.*
zaten bu mor ve ötesi daha mutlu olamam zamanlarında yaptığı şarkılarla aklımda kalmış nedense. athena, mor ve ötesi'ne göre çok daha kaliteli bir gruptu. ellerinden geleni yaptılar, mor ve ötesi'nden de ondan büyük bir başarı beklemiyorum açıkcası. muhalif bir taraflarını da daha göremedik ama bu eurovision' da gösterselerdi keşke.
gerçi bunlar da diğer gruplar gibi haklıdır düşüncelerinde, muhalif olup aç kalacağına, piyasa ol ceplerin para dolsun.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar