bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerikan yahudileri3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye7
- sude isimli kızlar2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ona bir cümle bırak2
- ibadet4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- düşün ki o bunu okuyor16
- akp seçmeni2
- anlamak3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
(bkz: hele de damdaysa)*
son derece basit bir rock sarkisinin eurovision a katilan en kaliteli sarkilardan biri olabildigini gosterdigi icin oldukca onemli bir sarkidir.
hangi deliyi sevsem
tanrı elimden aldı
huzur içinde yaşadılar
huzur içinde uyusunlar.
tanrı elimden aldı
huzur içinde yaşadılar
huzur içinde uyusunlar.
feridun düzağaç ın en güzel şarkısıdır zannımca, klibi de hoştur aynı zamanda.
-sensin.
hala ilk kez dinlenilen andaki tadı veren, mor ve ötesi nin en iyi iki parçasından biri.
deli
mayın tarlasına düşmüş deliyim, hudutta;
gözüm, sekizinci renk ve dördüncü buutta...
(1974)
necip fazıl kısakürek.
mayın tarlasına düşmüş deliyim, hudutta;
gözüm, sekizinci renk ve dördüncü buutta...
(1974)
necip fazıl kısakürek.
deliliği en yüksek mertebeye ulaşmış, gözleri fıldır fıldır oynayan bir soliste sahip gruptur. ayrıca da şahane şarkılara sahipler.
deliler kendilerini asla yalnız hissetmezler.
dostum, göründüğüm gibi değilim. görünüş sadece giydiğim bir elbisedir. senin sorgularından beni, benim kayıtsızlığımdan seni koruyan, özenle örülmüş bir elbise.
benim içimdeki 'ben', dostum, sessizlik içinde oturur, sonsuzluğa dek kalacak orada, doyulmaz, erişilmez.
ne söylediklerime inanmanı, ne de yaptıklarıma güvenmeni isterim- çünkü sözlerim senin aklından geçenlerin dile getirilmesinden, yaptıklarımsa umutlarının eylemleştirilmesinden başka bir şey değildir.
'rüzgar doğuya esiyor' dediğin zaman 'evet, doğuya esiyor' derim: çünkü düşüncelerimin rüzgarda değil, deniz üzerinde dolaştığını bilesin istemem.
denizlerde gezen düşüncelerimi anlayamazsın, zaten anlamanı da istemem. bırak denizimle başbaşa kalayım.
senin için gündüz olduğu zaman dostum, benim için gecedir: böyle olsa da ben yeşil tepelere değerek oynayan öyle vaktini, vadiden süzülen mor gölgeleri anlatırım; çünkü sen ne karanlığımın türkülerini duyabilir, ne de yıldızlara çarpan kanatlarımı görebilirsin-görmemenden, duymamandan hoşnudum ben. bırak gecemle başbaşa kalayım.
sen cennetine yükselirken ben cehennemime inerim- o zaman bile bu ulaşılmaz uçurumu ötesinden bana seslenirsin,'arkadaşım, yoldaşım' ben de sana seslenirim, 'yoldaşım, arkadaşım'-çünkü cehennemimi görmeni istemem. alevler görüşünü yakacak, duman burnuna dolacaktı. senin gelmeni istemeyecek kadar çok severim cehennemimi.bırak, cehennemimle başbaşa kalayım.
sen gerçeği, güzeli, doğruluğu seversin; ben de sen hoşnut olasın diye bunları sevmenin yerinde ve iyi olduğunu söylerim ama içimden senin sevgine gülerim. gene de gülüşümü göresin istemem. bırak kahkahalarımla başbaşa kalayım.
dostum, sen iyi, ihtiyatlı, akıllısın; hayır sen eksiksizsin- ben de seninle ölçülü ve düşünerek konuşurum. oysa ben deliyim. ama gizliyorum deliliğimi. bırak deliliğimle başbaşa kalayım.
dostum, sen benim dostum değilsin, ama ben bunu sana nasıl anlatacağım? benim yolum senin yolun değil, gene de birlikte yürüyoruz elele.
Halil Cibran
benim içimdeki 'ben', dostum, sessizlik içinde oturur, sonsuzluğa dek kalacak orada, doyulmaz, erişilmez.
ne söylediklerime inanmanı, ne de yaptıklarıma güvenmeni isterim- çünkü sözlerim senin aklından geçenlerin dile getirilmesinden, yaptıklarımsa umutlarının eylemleştirilmesinden başka bir şey değildir.
'rüzgar doğuya esiyor' dediğin zaman 'evet, doğuya esiyor' derim: çünkü düşüncelerimin rüzgarda değil, deniz üzerinde dolaştığını bilesin istemem.
denizlerde gezen düşüncelerimi anlayamazsın, zaten anlamanı da istemem. bırak denizimle başbaşa kalayım.
senin için gündüz olduğu zaman dostum, benim için gecedir: böyle olsa da ben yeşil tepelere değerek oynayan öyle vaktini, vadiden süzülen mor gölgeleri anlatırım; çünkü sen ne karanlığımın türkülerini duyabilir, ne de yıldızlara çarpan kanatlarımı görebilirsin-görmemenden, duymamandan hoşnudum ben. bırak gecemle başbaşa kalayım.
sen cennetine yükselirken ben cehennemime inerim- o zaman bile bu ulaşılmaz uçurumu ötesinden bana seslenirsin,'arkadaşım, yoldaşım' ben de sana seslenirim, 'yoldaşım, arkadaşım'-çünkü cehennemimi görmeni istemem. alevler görüşünü yakacak, duman burnuna dolacaktı. senin gelmeni istemeyecek kadar çok severim cehennemimi.bırak, cehennemimle başbaşa kalayım.
sen gerçeği, güzeli, doğruluğu seversin; ben de sen hoşnut olasın diye bunları sevmenin yerinde ve iyi olduğunu söylerim ama içimden senin sevgine gülerim. gene de gülüşümü göresin istemem. bırak kahkahalarımla başbaşa kalayım.
dostum, sen iyi, ihtiyatlı, akıllısın; hayır sen eksiksizsin- ben de seninle ölçülü ve düşünerek konuşurum. oysa ben deliyim. ama gizliyorum deliliğimi. bırak deliliğimle başbaşa kalayım.
dostum, sen benim dostum değilsin, ama ben bunu sana nasıl anlatacağım? benim yolum senin yolun değil, gene de birlikte yürüyoruz elele.
Halil Cibran
(bkz: ben)
Delilik, sadece akıl yoksunluğu demek değildir, çoğu insan böle anlar. Öyle deliler vardır ki, görünürdeki akıllı(!) dan akıllı.
Eee, bu yüzdende olmuş benm adım 'akillideli' diye.
Delilik, sadece akıl yoksunluğu demek değildir, çoğu insan böle anlar. Öyle deliler vardır ki, görünürdeki akıllı(!) dan akıllı.
Eee, bu yüzdende olmuş benm adım 'akillideli' diye.
nakaratı melodisiyle birlikte dile dolanabilecek güzel şarkılardan biri.
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
https://www.youtube.com/watch?v=riMSxOc7ZyA
beni büyütün, ağlatmayın,
sevginiz nerde, övündüğünüz?
beni büyütün, aldatmayın,
sahte düşlerle oyalamayın.
https://www.youtube.com/watch?v=riMSxOc7ZyA
hayran olduğum insanlar grubudur. dünya yansa ohh ısınıyoruz derler, takmazlar hiçbirşeyi. insanların anaa bu ne yaw diye çemkirmeleri hiç rahatsız etmez onları.
öte yandan acırım da. herkesin ortasında caddeye çiş yapıvermek, insanların ah yazık bakışlarına maruz kalmak kötü birşeydir ne de olsa. insanın aklı gideceğine canı çıksın derler ya, aynen öyle.
öte yandan acırım da. herkesin ortasında caddeye çiş yapıvermek, insanların ah yazık bakışlarına maruz kalmak kötü birşeydir ne de olsa. insanın aklı gideceğine canı çıksın derler ya, aynen öyle.
yaşadıkları acıları bizzatihi bilirim ki onların bu acıları daha fazla yaşaması içime sinmez. ölsünler, öldürülsünler lütfen. dayanmıyorum.
aşık olanlara takılan sıfattır. latincedeki "amantes amantes" kalıbına göre tüm aşıklar delidir.
mor ve ötesi ile manga bostancı gösteri merkezi'nde birlikte seslendirmiştir bu güzelliği:
http://www.morveotesi.com...i-feat-manga-bgm-19122010
http://www.morveotesi.com...i-feat-manga-bgm-19122010
iqları 46 ve 46'nın altı olan insanlara denir.
eurovision döneminde binlerce eleştiriyi sırtlanmış mükemmel şarkı.
şu anda bile dinliyor, mutlu oluyor, gülümsüyor ve gurur duyuyorum!
şu anda bile dinliyor, mutlu oluyor, gülümsüyor ve gurur duyuyorum!
her gün bayramdır kendisine.
insanın saçmasapanlayabilme özgürlüğünü elinde bulundurmasu hali. Lakin bunu yaparken saçla sapanı ayırabilme yeteneğinin de olması gerekir.
aklını yitirmiş dengesiz ne yaptığını bilmiyen kişidir. kendi çapında eylenirler. yerinde duramıyan kişiyede olum seni delimi s*kdi gibi sorular sorabilirsiniz.
2008 yılının 15 şubat'ında ilk kez dinlediğimiz güzelliktir.
haydi hatırlayalım o heyecanı:
[https://www.youtube.com/watch?v=_mkf9UZmR2I ]
haydi hatırlayalım o heyecanı:
[https://www.youtube.com/watch?v=_mkf9UZmR2I ]
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar