bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- günaydın2
- fazla kilo2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- dil2
- oyuncu2
- futbol16
- insan2
- düşün ki o bunu okuyor17
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- gocu2
- velvet13
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- japonya4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
izlediğim ilk anime. o yüzden en iyisi budur diye bir kıyaslama yapamayacağım ama çok iyiydi be arkadaş.
bitmesin diye kendimi tutarak günde en fazla 5 - 6 bölüm izlesem de her güzel şey gibi bitmesine engel olamadım.
--- spoiler *---
daha l ' in ölmesini kabullenemezken, finalde kira'nın da ölmesi bana acayip koydu. sanırım iki tarafa da hayran olmama rağmen kira'nın yeni dünyanın tanrısı olmasını istiyordum. böyle bitmeyeydi iyiydi.
--- spoiler ---
bitmesin diye kendimi tutarak günde en fazla 5 - 6 bölüm izlesem de her güzel şey gibi bitmesine engel olamadım.
--- spoiler *---
daha l ' in ölmesini kabullenemezken, finalde kira'nın da ölmesi bana acayip koydu. sanırım iki tarafa da hayran olmama rağmen kira'nın yeni dünyanın tanrısı olmasını istiyordum. böyle bitmeyeydi iyiydi.
--- spoiler ---
son bölümünün çişi gelmiş bir senarist tarafından yazıldığına kanaat getirdiğim on numara animedir.
göz kırpmadan izleyen bünyelere pek tatmin edici gelmez zira çok aceleye gelmiş gibi de...
göz kırpmadan izleyen bünyelere pek tatmin edici gelmez zira çok aceleye gelmiş gibi de...
izleyen herkesin anime izliyorum havasını atacağı ilk anime serisi.
- boş zamanlarımda anime izliyorum
- a neler izliyorsun genelde
- death note.
cevabı yüzde doksan dokuz budur genelde anime izliyorum diyenlerin.
- boş zamanlarımda anime izliyorum
- a neler izliyorsun genelde
- death note.
cevabı yüzde doksan dokuz budur genelde anime izliyorum diyenlerin.
alucard hellsing kadar güzeldir, hoştur, müthiştir. sürüleyici etkileyici bir animedir. 2. animem ve ikiside beklediğimden çok iyidi.
güzel bir anime, gerçekten fena sürükleyici. bittikten sonra ardından ''simyacı'' da izlenebilir. bir death note değil ama sürüklüyor.
hayatımda daha önce hiç anime izlememiş olmama rağmen dün çok tesadüfi bir şekilde izlemeye başladığım ve bağımlısı olduğum seridir. son derece heyecanlı ve sürükleyici, izlemeyenlere tavsiye edilir.
izlediğim en iyi animelerden biridir. her ne kadar "l" in ölümü beni zamanında şok etmiş olsa da hakkı yenilemez bu animenin. beni "l" gibi bir karakterle tanıştırdığı için tsugumi ooba(yazarı) ve takehsi obata(çizeri)'ya teşekkür ediyorum. o oturma şekli unutulur gibi değil. tabi kaşığı-çatalı ve telefonu tutuş şekli de.
izlediğim en zekice anime. son bölümlere doğru raito beni kıl etti. zaten kıl olduğum için animenin sonunu hoş karşıladım. tavsiye ederim kesinlikle vakit kaybı olmaz.
sol framede gorunce bir duygulandigim anime , final bolumunde kira'nin o hallerini gorunce baya uzulmustum , gozlerim filan dolmustu hatta . bir de baya sinirlenmistim o l cakmasi cocuklara . bak yine aklima geldi yine sinirlendim . bir de bildigin baslamadan önce az dalga gecmedigim anime alamine beni kazandirmistir
Biğara nerden geçtiyse mangası elime geçmişti. hmf iyi diyip geçmiştim fakat yok böyle anime sayın seyirciler. Ciddiyeti, çizgisi, soundtrackleri, acayip olay kurgusuyla tam bi yetişkin animesi. Bölümler kısacık zaten nası geçti anlayamazsınız bilem. izleyiniz, izlettiriniz sevgili anime severler.
Bu arada fullmetal alchemisti de atlamayın.
Bu arada fullmetal alchemisti de atlamayın.
anime bilgisi zayıf insanlar tarafından 'en iyi anime' olarak nitelendirilen, genelde hiç anime seyretmemişlerin feci şekilde abarttıkları anime. he ilk sezonu harbiden güzeldir ayrı konu ama asla bir fma olamaz misal. gerçi full metal alchemist'e kadar kendisini geçebilecek tonla anime sayabilirim.
müzikleri müthiştir tabii, o konuda en iyiye oynayabilir. ama joe hisaishi çıkıp enseye tokat atar ayrı konu.
müzikleri müthiştir tabii, o konuda en iyiye oynayabilir. ama joe hisaishi çıkıp enseye tokat atar ayrı konu.
animeden hiç anlamayanların dünyanın en iyiSi zannettikleri anime-manga.
(bkz: bi bitmediniz amına koyim)
(bkz: bi bitmediniz amına koyim)
izlediğiniz ilk anime olmasın sonra diğerleri hayal kırıklığı oluyor.
japoncası desu noto olan efsane anime. ölüm allahın emri ama bu da bir çizgifilm. unutmayalım.
kimin tarafını tutacağıma bir türlü karar veremediğim anime. anime bitti üzerinden aylar geçti, hala soundtracklerini dinleyince (özellikle L's theme) içim bir tuhaf olan, kendi etiklerimi sorgulatmış bir anime. hala karara varamadım orası ayrı.
çok saçma bi çizgi film. arkiler konuşuyodu işte şöle süper böle süper diye açıp izliyim dedim, google a yazdım death note izle diye bi site çıktı açtm orda felan, ama saçma yani ölüm allahın emri arkiler öyle deftere meftere yazıyo bi liseli insanlar ölüyo kolay mı o kadar? saçmalık dolu falla onun yerine cars felan izleyin çok daha iyi şimşek makkuyink felan var, tamam arabaların da konuşması saçma ama en azından allahın işine karışmıyolar.
satranç tadında bir animedir efem.soluksuz 37 bölüm izletmiştir ve her bölümde bir şok yaratmıştır.
Anime anlayışınızı değiştirebilecek, izlerken devamlı hadi be diyebileceğiniz üstelik gerçekten filmden daha fazla heyecan duyabileceğiniz nadir animelerden bir tanesi. Kesinlikle izleyin, kısa kısa zaten kaç bölüm 2 günde izleyin tadından yenmez o derece.
Her güzel şey gibi bitmiştir.
l' in ölmesinden sonra biraz bocalasa da onun gibisi yoktur. ayrıca animesi iyidir filmleri pek iyi değildir.
zaman zaman aklıma gelen ve jenerik müziğini (nasıl oldu bilmiyorum ama) ezberlediğim anime.
herkese tavsiye olunur.
herkese tavsiye olunur.
efsane animedir.
Bitirmeme az kalan anime dizisidir bitirince ayrıntılı olarak yazacağım. saygılar.
çocuk muyum ben çizgi film izlicemm beee diyen adamlara ilk 3 5 bölüm atlatıldıktan sonra tükürdüğünü yalattırır küçük behzat ç olarak nitelendiriyorum ben bu animeyi. sen belki benzetemezsin olabilir tabi ama 20 dklık şuncacık anime bütün türk dizilerine taş çıkartmazsa gel yüzüme sıç afedersin. müzikler falan bi moda soktu aman sorma emolaştım ağlıcam resmen lan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar