death note

izlediğim ilk anime. o yüzden en iyisi budur diye bir kıyaslama yapamayacağım ama çok iyiydi be arkadaş.
bitmesin diye kendimi tutarak günde en fazla 5 - 6 bölüm izlesem de her güzel şey gibi bitmesine engel olamadım.

--- spoiler *---
daha l ' in ölmesini kabullenemezken, finalde kira'nın da ölmesi bana acayip koydu. sanırım iki tarafa da hayran olmama rağmen kira'nın yeni dünyanın tanrısı olmasını istiyordum. böyle bitmeyeydi iyiydi.
--- spoiler ---
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026