bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
henüz başladığım ve gerçekten çok güzel yazılmış, çizilmiş animedir. özellikle sıkıcı olmaması çok iyi...
37 bölümlük harika bir animedir. zeka üstüne kurulmuştur.
watashi wa kira desu...
konusuyla, akıl oyunlarıyla, rahat bir çok filmi ve diziyi geride bırakabilecek animedir. çizgi film yada hayt huytlu büyülü ninjalı animelerle karıştırılmaması gerekmektedir. ayrıca hollywood denen şebek yuvası harry potter'ı film yaparken bu seriyi nasıl atlıyor hala anlamış değilim. ve şunu söylemeden edemeyeceğim o kira hepimiziz. hepimizin içindeki gizli kötülüğün anime olarak resmedilmiş hali. sahiden birini bir kağıda birşeyler yazarak öldürebilseniz kimi öldürürdünüz?
maalesef buna hepimizin verecek cevabı var...
konusuyla, akıl oyunlarıyla, rahat bir çok filmi ve diziyi geride bırakabilecek animedir. çizgi film yada hayt huytlu büyülü ninjalı animelerle karıştırılmaması gerekmektedir. ayrıca hollywood denen şebek yuvası harry potter'ı film yaparken bu seriyi nasıl atlıyor hala anlamış değilim. ve şunu söylemeden edemeyeceğim o kira hepimiziz. hepimizin içindeki gizli kötülüğün anime olarak resmedilmiş hali. sahiden birini bir kağıda birşeyler yazarak öldürebilseniz kimi öldürürdünüz?
maalesef buna hepimizin verecek cevabı var...
her akla geldiğinde 2 sezon anime, 2 adette filmini bir oturuşta izlememe sebep olan kurgudur. anime dünyasına kapılmak için ilk izlenmesi gereken örnektir. kısaca konusu;
haylaz bir ölüm tanrısı, ölüm defterini dünyaya atar. bir polis çocuğu olan light yagami (namı değer kira) bu defter ile dünyadan suçluları öldürmeye başlar. deftere kimin adı, ölüm sebebi, saati yazılırsa o şekilde ölmektedir.
diğer yandan dünyanın en zeki dedektifi olan "L" kira denilen bu katili yakalamak istemektedir.
çok zengin karakter arşivine sahip, konusunun güzelliğini hiçbir holywood filminde bulamayacağız, anime dünyasının başyapıtıdır. * *
haylaz bir ölüm tanrısı, ölüm defterini dünyaya atar. bir polis çocuğu olan light yagami (namı değer kira) bu defter ile dünyadan suçluları öldürmeye başlar. deftere kimin adı, ölüm sebebi, saati yazılırsa o şekilde ölmektedir.
diğer yandan dünyanın en zeki dedektifi olan "L" kira denilen bu katili yakalamak istemektedir.
çok zengin karakter arşivine sahip, konusunun güzelliğini hiçbir holywood filminde bulamayacağız, anime dünyasının başyapıtıdır. * *
raito yagami karakterinin bir süre sonra neden light yagami olduğunu hala anlayamadığım süper ötesi anime.
şu zamana kadar izlediğim en iyi animedir diyebilirim. gerek müzikleri, gerek kurgusu, kon, çizimler herşey mükemmel. tek sıkıntı sadece 37 bölüm olması. daha uzun sürse dedirtiyor insana.
türkiye'de bile bu kadar tanınıyor hale gelmesi hatta mangasının türkçe basımının yapılmasıyla bir kült olduğunu ispatlayan anime.
konusu,çizimleri cartı curtu bakımından 10 üzerinden 10 alan anime.Babayiğit anime
Konusu yeter denilebilecek animedir. Best anime everlara adaydır.
3 live action filmini de izledim, ilk 2 filmdeki light karakteri hiç olmamış, misa-misa ise eh işte. ancak öyle bir l karakteri var ki filmde, hareketlerinin yapmacıklığına sinir mi olsam yoksa "animedeki l de böyleydi lan" diyip geçiştirsem mi bilemedim. herhalde lawliet'i oynayan çocuk setler boyunca bayağı kilo almıştır o şekerler yüzünden. l change the world filmi en beğendiğim film oldu zira light ı oynayan çocuk o kadar kötü oynadı ki ilk 2 filmde, bu filmleri ancak animeye benzerliği iyi kotardıkları için izleyebildim. rem ile ryuk gerçekten güzel aktarılmış fimlerde.
baş karakterinin (liseli olan) seslendirmesi çok kötü olan anime.o gülüşün yapmacıklığını hiç bir animede görmedim.
senaryo okadar sağlam ki, anime yerine normal bir yapım olsaydı dünyayı daha çok sallardı. hiç anime izlememiş olan ve izlemeyi düşünmeyen biri olarak beni pcnin başına kitlemiş olan animedir.
finali biraz daha iyi olsaymış gelmiş geçmiş en iyi anime olarak yerini sonsuza kadar sağlanlaştıracak anime.
gerçi müzikleri, kurgusu ile yine gelmiş geçmiş en iyi animelerden biri.
bi kira, bi l karakteri.
code geass ile birlikte zirvede olan aşmış animedir.
baştan sona akıl oyunları ve beyin fırtınaları ile sizlere doyumsuz bi zevk verir.
gerçi müzikleri, kurgusu ile yine gelmiş geçmiş en iyi animelerden biri.
bi kira, bi l karakteri.
code geass ile birlikte zirvede olan aşmış animedir.
baştan sona akıl oyunları ve beyin fırtınaları ile sizlere doyumsuz bi zevk verir.
l öldükten sonra bitmeliydi diye düşündüğüm anime.
tek kelimeyle tapılasıdır. 37 bölüm olmasına karşın üstüne 3tane de film çekilmiştir. animasyon bağımlılarına kesinlikle izlemesi önerilir. zaten 2 gecelik bir keyif sunmaktadır izleyicisine.
37 bölümlük aşmış anime. ilk izlediğim animedir ayrıca. 25. bölümden gerisini seyretmesem de benim gözümde efsanedir. ama yine de (bkz: bir fullmetal alchemist brotherhood değil)
filmini çıkartmışlar ama animeyle yakından uzaktan alakası olmamış bir sahnede ryuk gözükmüştür. sebebi bile belli değildir. animesi ise efsanedir.
kurgusu, karakterleri, çizimleri ve barındırdığı anlam itibariyle, son dönemde yapılmış en sağlam başyapıtlardan biri. sadece anime diyerek geçmek haksızlık olur.
yalnız near'ın çok da zeki olduğu söylenemez. bazı şeyleri tahmini bir şekilde 12'den vurması insanı çok sinir eder. ama L'de durum böyle değildi.
--anime sonu--
bu arada arkadaşımın tavsiyesiyle başladım ben bu animeye. aynen şunu demişti: "çok güzel anime sonunda light ölüyor ama"
--spoiler--
evet, az sonra ona mesaj çekeceğim ve naruto hakkında feci spoiler vereceğim.
yalnız near'ın çok da zeki olduğu söylenemez. bazı şeyleri tahmini bir şekilde 12'den vurması insanı çok sinir eder. ama L'de durum böyle değildi.
--anime sonu--
bu arada arkadaşımın tavsiyesiyle başladım ben bu animeye. aynen şunu demişti: "çok güzel anime sonunda light ölüyor ama"
--spoiler--
evet, az sonra ona mesaj çekeceğim ve naruto hakkında feci spoiler vereceğim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar