bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- allah2
- demet evgar10
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kemalistler7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- sözlüğün tadının kaçması4
- yazarların imza parfümleri14
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- günün şiiri3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- 2026 dünya kupası22
- kadınların yanlış yapması3
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- bir insanı sevmek11
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dünya11
- am okşama4
- futbol17
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- alan greenspan3
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- aşure2
- kıskanmak7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- evde kaş bıyık alımı3
- pkk nasıl biter5
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
genc kardes* daha atak cikmis diyerek, ogretmenler gununu kutladigim kuzenimdir.
Öğretmenler gününü en içten dileklerimle kutladığım, öğrencileriyle nice güzel senelere imza atmasını dilediğimdir.
ögretmenler günüsünü en içten dileklerimle kutladıgım can.
yeni nesil sizin eseriniz olsun hocam...
yeni nesil sizin eseriniz olsun hocam...
öğretmenler gününü kutladığım, en asil duyguların insanı.
öğretmenler günün kutlu olsun abla.
öğretmenler günün kutlu olsun abla.
dogum günü kutlu olsun yazarı. aslında mesaj atcaktım da burda ilk ben kutladım diyorlar kıl oluyorum.
ilk ben kutladım. şiştiniz mi olm aşlskjdsa. bu sözüm sanaydı limon. nooldu artist ?
tanım: herşeyden çok sevdiğim abla yazarı. bitanem. sensiz ben nefes alamam, buralarda hiç duramam.
edit: biliyorum işte. pusumuşlar aşağı. laskjd.
ilk ben kutladım. şiştiniz mi olm aşlskjdsa. bu sözüm sanaydı limon. nooldu artist ?
tanım: herşeyden çok sevdiğim abla yazarı. bitanem. sensiz ben nefes alamam, buralarda hiç duramam.
edit: biliyorum işte. pusumuşlar aşağı. laskjd.
dogum gunu kutlu olsun, kendi hep mutlu olsun insani.
sevdiklerinle birlikte ve saglikli bir omrun olsun kuzenim. *
sevdiklerinle birlikte ve saglikli bir omrun olsun kuzenim. *
doğum gününü ilk kutlayan yazar ben olayım istedim. yeminlen bak. gıyabında purple'ın da selamı var. o da kutluyormuş. ayrıca askerdeki nişanlım da "hep gülsün" dedi. niye böyle bir şey dedi anlamadım.
sulandırmayalım. iyi ki doğmuş olan geleceğin nesillerine şekil veren insan. öperin.
edit: oha arkadaş, kaç kişi pusuya yatmış?
sulandırmayalım. iyi ki doğmuş olan geleceğin nesillerine şekil veren insan. öperin.
edit: oha arkadaş, kaç kişi pusuya yatmış?
dogum gununu en içten dileklerimle kutladıgım can insan. ögretmenlerin en tatlısı. nice güzek yıllara diyor, ömür boyu saglık ve mutluluklar diliyorum.
sevgiler...
sevgiler...
iyi ki doğmuş, sohbet arkadaşım yirim insanı. güzel gözleri gülsün ömrü boyunca. yirim demiş miydim ki???
doğum gününü kutladığım yazar. nice yıllara.
doğum günü kutlu; bütün sevdikleriyle hayatı boyunca hep mutlu olsun yazarı...
sayfası tozlanan...
doğum günüymüş bugün ve tam bir yıl önce kutlanmış doğum günü. [hadi ya!] yani en son doğum günü kutlanmış burada. eh bize de "doğum günün kutlu olsun hocam!" demek düşer yine, 1 yıl sonra... [böyle 3 nokta koyarsam derin bir anlam katar belki]
yaşı içinse;
(bkz: oldu mu o kadar yaa)*
doğum günüymüş bugün ve tam bir yıl önce kutlanmış doğum günü. [hadi ya!] yani en son doğum günü kutlanmış burada. eh bize de "doğum günün kutlu olsun hocam!" demek düşer yine, 1 yıl sonra... [böyle 3 nokta koyarsam derin bir anlam katar belki]
yaşı içinse;
(bkz: oldu mu o kadar yaa)*
üçüncü nesil silik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar