genc kardes* daha atak cikmis diyerek, ogretmenler gununu kutladigim kuzenimdir.
Öğretmenler gününü en içten dileklerimle kutladığım, öğrencileriyle nice güzel senelere imza atmasını dilediğimdir.
borsada kullanılan bir terim, oluşan puanların nasıl seyir yaptığı konusunda kullanılır.
ögretmenler günüsünü en içten dileklerimle kutladıgım can.

yeni nesil sizin eseriniz olsun hocam...
öğretmenler gününü kutladığım, en asil duyguların insanı.

öğretmenler günün kutlu olsun abla.
dogum günü kutlu olsun yazarı. aslında mesaj atcaktım da burda ilk ben kutladım diyorlar kıl oluyorum.

ilk ben kutladım. şiştiniz mi olm aşlskjdsa. bu sözüm sanaydı limon. nooldu artist ?

tanım: herşeyden çok sevdiğim abla yazarı. bitanem. sensiz ben nefes alamam, buralarda hiç duramam.

edit: biliyorum işte. pusumuşlar aşağı. laskjd.
dogum gunu kutlu olsun, kendi hep mutlu olsun insani.

sevdiklerinle birlikte ve saglikli bir omrun olsun kuzenim. *
doğum gününü ilk kutlayan yazar ben olayım istedim. yeminlen bak. gıyabında purple'ın da selamı var. o da kutluyormuş. ayrıca askerdeki nişanlım da "hep gülsün" dedi. niye böyle bir şey dedi anlamadım.

sulandırmayalım. iyi ki doğmuş olan geleceğin nesillerine şekil veren insan. öperin.

edit: oha arkadaş, kaç kişi pusuya yatmış?
dogum gununu en içten dileklerimle kutladıgım can insan. ögretmenlerin en tatlısı. nice güzek yıllara diyor, ömür boyu saglık ve mutluluklar diliyorum.

sevgiler...
iyi ki doğmuş, sohbet arkadaşım yirim insanı. güzel gözleri gülsün ömrü boyunca. yirim demiş miydim ki???
doğum gününü kutladığım yazar. nice yıllara.
doğum günü kutlu; bütün sevdikleriyle hayatı boyunca hep mutlu olsun yazarı...
sayfası tozlanan...

doğum günüymüş bugün ve tam bir yıl önce kutlanmış doğum günü. [hadi ya!] yani en son doğum günü kutlanmış burada. eh bize de "doğum günün kutlu olsun hocam!" demek düşer yine, 1 yıl sonra... [böyle 3 nokta koyarsam derin bir anlam katar belki]

yaşı içinse;

(bkz: oldu mu o kadar yaa)*
üçüncü nesil silik.
© copyright 2005 - 2026