dalgali kur

doğum gününü ilk kutlayan yazar ben olayım istedim. yeminlen bak. gıyabında purple'ın da selamı var. o da kutluyormuş. ayrıca askerdeki nişanlım da "hep gülsün" dedi. niye böyle bir şey dedi anlamadım.

sulandırmayalım. iyi ki doğmuş olan geleceğin nesillerine şekil veren insan. öperin.

edit: oha arkadaş, kaç kişi pusuya yatmış?
© copyright 2005 - 2026