bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
6-6 ya da 7-7'de süper zevk verebilen cs haritası. en rahat bıçak kullanılan haritadır da.
kafa güzelken çatılara kati suretle çıkılmaması gerekilen haritadır.
soteci lerle oynanmaması gereken haritalardan birisi. özellikle de soteciler terörist olmuşsa o zaman en sıkıcı haritalardan birisi haline gelir. ha onun da kolayı var, iki göz yaşartıcı bombaya bakar ama takımın sağlam olması lazım tabe. yoksa keklik gibi düz ovada avlanılır.
en guzel haritadır.
şahsım gibi 4-3'ü alıp allah allah nidalarıyla saldıran akıncı ruhlu oyuncular için biçilmiş kaftandır bu harita...
terörlerin şanslı olduğu ender haritalardan biridir.
ctler eşit sayıda 2 kapıdan daldıklarında terör ekibinin pek şansı yoktur.
ctler eşit sayıda 2 kapıdan daldıklarında terör ekibinin pek şansı yoktur.
terörist olarak sürekli ön kapı girişinin üstündeki balkonda aşağıya bakarak oynadığım haritadır. içeri flash atıp herkes kör oldu havasıyla girenleri keklik gibi avladığım bi taktiktir bu.
terörlerin epey avantajlı olduğu haritalardan biridir. terörlerin ve ctlerin soteci olması roundların çok uzun sürmesine ve oyuncuların baymasına neden olabilir. rehineler susuz ve aç devamlı ayakta beklerler. ctlerin rehineleri düşünüp bir an önce içeri dalmaları haritayı zevkli kılacaktır.
oyunun en boktan haritalarından biri olmasına rağmen hemen hemen bütün net cafelerde tutmuştur. en az 15 kişi olmadan kesinlikle zevk alınmaz. teroristler baya soteye yatardı. *
bazılarının "asfalt" dediği harita.
counter timi öndeyse teröristler için hezimete dönecek bölümdür. eşitliğ sağlamak için dışarıya çıkılacağı vakit keklik gibi avlanılır. kanaslarla oynaması da ayrı zevk verir.
daha gelişmiş olan versiyonu -köprüyü ve köprünün altını kullanabildiğiniz, ortadaki binanın çatısına çıkabildiğiniz- cs delta assault olan oyun.
Cs italy'den sonra oynanması zevkli olan bir harita.
counter strike'ın dust'la birlikte efsaneleşmiş bir diğer haritasıdır. cs'nin ilk sürümünde de (toplasan 8 9 harita vardı) bulunmakta ve rehine kurtarma senaryosunu oyunculara sunmaktadır.
elde awp ile sağa sola pusan elemanlarla birlikte oynanmamalıdır. hiç zevk alınmaz, kafanızı binanın herhangi bir yerinden hafifce çıkardınız mı karpuz gibi patlatıldığını görüp deli olmanız olasıdır. bu alanda teröristler, ct'lerin avucunda gibidir, fakat ortada kurtarılmayı bekleyen mâsum rehineler ve operasyon bekleyen içi terörist dolu bir bina vardır. bu nedenle terörislerin daha avantajlı olduğu bir haritadır burası.
farklı sürümü de vardır, bunda ise rehinelerin olduğu yerden bir kapı sayesinde köprüye çıkabiliyorsunuz, ct'ler için kolaylık.
ayrıca köprünün altından biraz daha ilerleyerek araba parkı gibi bir yere gidilebiyor. çatışma alanını biraz daha artırmaya yönelik bu da.
elde awp ile sağa sola pusan elemanlarla birlikte oynanmamalıdır. hiç zevk alınmaz, kafanızı binanın herhangi bir yerinden hafifce çıkardınız mı karpuz gibi patlatıldığını görüp deli olmanız olasıdır. bu alanda teröristler, ct'lerin avucunda gibidir, fakat ortada kurtarılmayı bekleyen mâsum rehineler ve operasyon bekleyen içi terörist dolu bir bina vardır. bu nedenle terörislerin daha avantajlı olduğu bir haritadır burası.
farklı sürümü de vardır, bunda ise rehinelerin olduğu yerden bir kapı sayesinde köprüye çıkabiliyorsunuz, ct'ler için kolaylık.
ayrıca köprünün altından biraz daha ilerleyerek araba parkı gibi bir yere gidilebiyor. çatışma alanını biraz daha artırmaya yönelik bu da.
en güzel pusu alanlara sahip cs haritalarından biridir. saymakla bitmeyecek kadar pusu alanı mevcuttur. özellikle havalandırmadan beyaz çatıya çıkarken rehinelerin oraya çıkan bölüme dikkat edilmelidir. aksi takdirde headshot kaçınılmaz olur. teröristlerin avantajlı olduğu su götürmez gerçektir. hem bomba kurma, hem içerde doğ, hem rehine olsun, hem rehineler içerde olsun. daha ne...
efsanevi counter-strike haritalarındandır. source'daki hali 1.5cileri yamultabilir, baya değişmiş, ama source'a can feda.
awp ile bu haritada ct'ler hiç çekilmez. kafanızı santim uzatsanız, leblebiyi yersiniz. counter gibi bir oyunda uygulayabileceğiniz taktik sınırlıdır zaten. smoke koyarsınız, bir nebze etkili olur. harita diğerlerine göre ufak sayılır. ideal olarak 4'e 4 oynanır. alacağınız zevk katsayısı, zevk anlayışınıza bağlıdır. benim gibi bir oturuşta 5 saat call of duty 4 oynayan biriyseniz, burun kıvırıp aşağılayabilirsiniz. gerçi cod4 üstüne cs oynamak için deli olmak lazımdır, cod4'ün üstüne oyun mu oynanır?
awp ile bu haritada ct'ler hiç çekilmez. kafanızı santim uzatsanız, leblebiyi yersiniz. counter gibi bir oyunda uygulayabileceğiniz taktik sınırlıdır zaten. smoke koyarsınız, bir nebze etkili olur. harita diğerlerine göre ufak sayılır. ideal olarak 4'e 4 oynanır. alacağınız zevk katsayısı, zevk anlayışınıza bağlıdır. benim gibi bir oturuşta 5 saat call of duty 4 oynayan biriyseniz, burun kıvırıp aşağılayabilirsiniz. gerçi cod4 üstüne cs oynamak için deli olmak lazımdır, cod4'ün üstüne oyun mu oynanır?
en dandik harita olmasına rağmen en çok oynanan haritadır.
genelde counter grubu, teröristlerin dışarı çıkmadığından ve içerde soteye yattıklarından şikayetçidir. fakat teröristlerin dışarıya çıkmaları zaten imkansızdır. counter çatısı diye tabir edilen bölgedeki ortalama bir keskin nişancı bile dışarı çıkmaları halinde bütün bir terörist takımını takır tukur indirebilir.
çatışmalar genelde ön kapıda counter grubunun flashlarına terörist takımın he grenade ile cevap vermesiyle başlar. boruya ses çıkarmadan dalabilen bir counter dengeleri bozabilir.
aynı şekilde counter grubundan en az bir kişi çatılardan herhangi birine çıkmadığı taktirde. borudan terörist çatısına* sızan bir terörist de çok kötü şeyler yapabilir.
dışarıda köprü ve çatılar, içeride ise balkon, borunun ucu, ön ve arka kapıdaki konteynırların arkası ve rehine odasının alt kısmı önemli stratejik bölgelerdendir.
oyunun 1.6 versiyonu için counter grubu 3-2, 4-1, 4-3, 4-4 terörist grubu ise 3-2, 4-1, 4-2 ve 4-4 almalıdır. başka türlü pompalıyla, kalkanla, sniperle filan oyun piç edilmemeli, efendi efendi çatışılmalıdır.
teröristlerin doğdukları yerlerden dakka başı alıp alıp dışarı he grenade sallamaları oyunun başında rica edilerek önlenmelidir. eğer admin kişi sadece tabancaları açarsa tadından yenmez.
genelde counter grubu, teröristlerin dışarı çıkmadığından ve içerde soteye yattıklarından şikayetçidir. fakat teröristlerin dışarıya çıkmaları zaten imkansızdır. counter çatısı diye tabir edilen bölgedeki ortalama bir keskin nişancı bile dışarı çıkmaları halinde bütün bir terörist takımını takır tukur indirebilir.
çatışmalar genelde ön kapıda counter grubunun flashlarına terörist takımın he grenade ile cevap vermesiyle başlar. boruya ses çıkarmadan dalabilen bir counter dengeleri bozabilir.
aynı şekilde counter grubundan en az bir kişi çatılardan herhangi birine çıkmadığı taktirde. borudan terörist çatısına* sızan bir terörist de çok kötü şeyler yapabilir.
dışarıda köprü ve çatılar, içeride ise balkon, borunun ucu, ön ve arka kapıdaki konteynırların arkası ve rehine odasının alt kısmı önemli stratejik bölgelerdendir.
oyunun 1.6 versiyonu için counter grubu 3-2, 4-1, 4-3, 4-4 terörist grubu ise 3-2, 4-1, 4-2 ve 4-4 almalıdır. başka türlü pompalıyla, kalkanla, sniperle filan oyun piç edilmemeli, efendi efendi çatışılmalıdır.
teröristlerin doğdukları yerlerden dakka başı alıp alıp dışarı he grenade sallamaları oyunun başında rica edilerek önlenmelidir. eğer admin kişi sadece tabancaları açarsa tadından yenmez.
internet kafede bebelerin "asut açın olm , asut açın!" dediği güzide bir cs map'i.
en baba cs haritası. hem terörist hem de ctler için biçilmez kaftan adeta.
aklını kullanan terroristler için en iyi bölümlerden.
turkce yamalı cslerde rehineleri manken yapmıslar efenim boyle mini etekli, sarı saclı falan ancak ne yazık ki yanlarına ct iken gidip 'e' tusuna bastıgınızda bir travesti sesi 'hadi cıkar beni burdan' demektedir. o andan sonra zaten alın bıcagı harakiri yapın oynamanıza gerek yok.
- kantır atak mı ?
- hadi iki el kantır atak.
+ tamam ama dastı açacaz.
- yok assaltı açacaz.
- taam.
- hadi iki el kantır atak.
+ tamam ama dastı açacaz.
- yok assaltı açacaz.
- taam.
ön kapı arka kapı ve çatının sis, flas, bomba manyagı yapılan bölümüdür. terörden çatıya ilk adım atan ve elinde sniper olan tek tek meydan delilerini alabilecegi ama 4-3 delisi olanlar içinde en ideal bölümdür.
nerde lan adam
--beyaz çatı beyaz çatı
arkadan atıyo lan
--sis atsanıza ileri mına koyim
ya sikcem ha niye söylemiyosunuz ya
**ekran yok böyler, ekran yok.
nerde lan adam
--beyaz çatı beyaz çatı
arkadan atıyo lan
--sis atsanıza ileri mına koyim
ya sikcem ha niye söylemiyosunuz ya
**ekran yok böyler, ekran yok.
internet kafedeki veletlerin abi adam kontenjanların üstünde diyerek ekran yaptığı bölümdür. konteynırların kontenjan olması da krize sokar adamı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar