bugün

/782
Kuruluşunda siyah kırmızı renge sahipken balkan savaşlarında osmanlının büyük topraklar kaybetmesi üzerine rengini siyah beyaz yapan futbol takımı.
ağaçlı yoldan sana doğru yürümek var ya..
üstte bir yer de bir yazar arkadaş ''şu zor günlerimde yüzümü güldüren tek şey demiş'' benim için de durum aynı, zor zamanlar geçiriyorum, üstüne bir de dün bir yakınımın ölüm haberini aldım, her şey daha da zorlaştı ama şu saatler beşiktaşımın maça başlayacağı ilk 11'i arıyorum.hayat ne enteresan
insanlar böyle şeylere bağlanması güzel aslında fanatizm boyutunu bir kenara bırakırsak. bireylerin ruh sağlığı gelişimi açısından da olumlu görüyorum..
mesela beşiktaş, seviyorum kendilerini çok. çoğu zaman ilişkimiz de karşılıksız, hasret kalmış olabiliriz zaferlere ama seviyorum. ha zaten biz sevinmek için sevmiyoruz o klişeyi de ekleyim unutmadan, klişe ama gerçek. kutsal bir sevgi bizimkisi dua gibi bir şey.

neyse romantizm seviyem şu sıralar siyah-beyaz seviyesinde, bir kenara bırakıp bunu bir konudan bahsetmek isterim.

ersan adem gülüm sakat 3 hafta yok, yerine 3 isim aday;milosevic, franco, tosic. ben milo üzerinde durmak istiyorum yazın isveç u-21'in kaptanlığını yaptığını ve bu takımın şampiyon olduğunu, turnuvanın da en iyi defans oyuncusu seçildiğini hatırlatmak istiyorum yüce beşiktaş taraftarına.
şenol hoca şu çocuğun üstünde biraz dursa, oynatsa, form tutsa, yazın isveç milli takımına kesin seçilir, yedek olmasına rağmen çağırdılar, oynarsa ilk 11 zorlar milli takımda, hiç olmazsa oyuncunun bir pazar değeri artar, 500bine aldığın oyuncuyu 3-4e satsan bile iyidir.. 26-27 yaşında yeni olof melberg olur bu genç adam,sadece biraz güven.
şampiyonluk yürüyüşü şöyledir genelde.

https://twitter.com/tribu...status/671002735945375744
görsel
hahahaha *

görsel
stsl 13.hafta maçında sahasında akhisar belediyespor'a 2-0 kaybeden takımım.
rakibimizin gollerini güray vural ve sami attı.

öncelikle akhisar belediyespor'u kutlamak istiyorum.
basit ve disiplinli futbol oyunlarıyla maçı kazanmayı başardılar.

bugünkü maç takımımız için çok önemliydi.
uefa maçı sonrası olması ve üstüne sakat ve cezalı oyuncularımızın olması biraz can sıkıyordu.
en önemlilerinden biri ersan gülümdür şüphesiz.
onun olmayışında rhodolfo'nun partnerini bir türlü bulamadık.
bir de necip uysal var.
belki çok iyi bir oyuncu olarak kabul etmiyoruz fakat rotasyon yönünden ve oynadığı oyunla etkili bir oyuncu oluyor.
bugünkü ilk 11'imiz de bazı rotasyonlarla oluştu.
ersan'ın yerine tosic,kanatlarda quaresma ve olcay ile başladık.
akhisar belediyespor daha maçın başında golü bulunca zor duruma düştük.
çizgi defansı hatası yaptık bu golde güray'ı arkaya kaçırdık.
tolga'dan da sıyrılarak golü atmayı başardı.
golden sonraki dakikalarda beşiktaşımız pozisyonlar bulmaya çalıştı.
kanatlardan gelişen hücumları akhisar düzgün bir savunma anlayışıyla karşılamayı başardı.
son müdahalelerde gayet başarılı bir görüntü çizdiler.
oyun olarak beşiktaşımız üstün gibi gözükse de akhisar belediyespor çabuk çıkmaya çalışarak tehlikeler yaratmaya çalışıyordu.
2.golleri de 40.dakikada geldi.
sami'nin defanstan sıyrılarak geliştirdiği pozisyonda ceza sahası çizgisine yakın bir noktadan vuruşta tolga kurtaramadı ve gol oldu.
top tolga'nın önünde sekti ve tolga müdahale edemedi,hatalı bir gol yemiş oldu.
takımın kalede problem yaşadığını bir kez daha görmüş olduk.
ilk yarıyı da bu skorla bitirmiş olduk.

akhisar belediyespor bana orta sahanın ne kadar önemli olduğunu gösterdi.
maç boyunca çizgi halinde 5li bir orta saha kurgusu ile bize bir üstünlük sağlamayı başardılar.
dayanıklı ve fizikli oyuncuları ile ikili mücadelelerde de bizi egale ettiler.
ikinci yarının başında olcay oyundan çıktı yerine cenk tosun girdi.
rakibimiz bir değişiklik yapmadı.
ikinci yarı da top kontrolü bizde ve oyunu rakip sahaya yıkmaya çalışarak başladık.
birçok gol pozisyonu bulurken aynı zamanda geride de boşluklar bırakmaya başladık.
bu fırsattan yararlanan rakibimizde rodallega'nın şutu direkten döndü.
cenk tosun,oğuzhan ve sosa ile pozisyonlar bulduk fakat değerlendiremedik.
böyle olunca agresiflik arttı ve kartlar gördük.
skoru değiştirecek golü bir türlü bulamadık ve maçı sahamızda kaybettik.
bu sonuçla 29 puanda kaldık,rakibimiz puanını 25'e yükseltti.

bazen futbolda şans da yanınızda olmayabilir.
iyi oynarsınız fakat gol bulamayabilirsiniz.
göze hoş gelen bir futbol vardır ama bitiricilik olmadığı sürece bir hiçtir.
biz de bu durumu yaşadık diyebilirim bir nevi.
son haftalarda bu durumu yaşamıyor değiliz.
güzel bir oyun var gibi duruyor fakat hücum bölgesinde hep 1 golde kalıyoruz.
uefa avrupa liginde de böyle oldu.
grubumuzda çıkmayı garantileyemedik ve kader maçına çıkacağız.
umarım bu sıkıntıyı çözecek bir şeyler bulabiliriz.
yoksa yaşanan moral bozukluğu ve düşen performansla geride kalabiliriz.
halledersek gerçekten güzel olacaktır.
sakat oyuncularımız da iyileşince çok daha güzel günler göreceğiz inşallah.

takımımızı desteklemeye devam edelim sayın renktaşlarım.
görsel
Ben inanıyorum ki her beşiktaş taraftarında var olan bi duygu, kaybedeceği maçı hissetmektir. Ben bugün beşiktaş'ın kaybedeceğini hissettim. Ama bir çöküş görmedim. Kimse umutsuzluğa kapılmasın. Bugün oynanan akhisar maçının kendi içinde apayrı dinamikleri vardı. Takımın yorgun olması, Ersan ve Necip'in yokluğu yani rotasyon sıkıntısı, Gökhan Töre'nin milli maçtaki kırmızı kart sonrası sahada olmaması, Sosa'nın kafada Beşiktaş'ı bitirmesi, maç esnasında gelen erken gol, takımın geriye düştüğünde nasıl reaksiyon vereceğini şaşırması derken bi de üstüne o talihsiz 2.gol eklenince yenilgi kaçınılmaz oluveriyor. Ben maç içinde bi an olsun maçın döneceğine inanmadım. Coşkulu, tempolu hücum ediyor Beşiktaş ama sakin kalmayı beceremiyor. Geriye düştüğü an sıkıntılı oluyor her maç dolayısıyla. Takım kendi içinde bu olaya çözüm bulmalı her şeyden önce. Bu takıma devre arasında tolgay dönecek veli dönecek. Beşiktaş yönetiminin de kendi içinde kusurlarını gidermesi gerekiyor. Sen koskoca takıma rekabet yaratacak stoper alamayıp, sol bek niyetiyle aldığın adamı stopere koyuyorsan, kusura bakmayın da yemezler! Sen milosevic'i alıp kenarda oturtacaksın, geçen sene oynayan pedro'yu ihtiyaca rağmen 18'e almayacaksın bi de üstüne stopersiz şampiyon olmayı bekleyeceksin. Olmaz kardeşim o iş. Devre arasında gidip sağlam bi stoper ve kaleciyi alıp, takım şampiyonluğa bu kadar yakın oynarken rakibe ikram etmeyeceksin. Doğrular yapıldığı takdirde şampiyon olur bu Beşiktaş. Gereken coşku, ufak tefek sıkıntılar hariç oyuncu kalitesi buna çok müsait.
galatasaray tarafından kısa bir süre sonra balonu patlatılacak takım.
görsel
Bak bak atarlara bak. Sizi aq duklarım sizi. 10 gün sonra biz koyunca başlarsnz yinr şerefli 3. Lükler şenliklerine. Aq dum riyakarları sizi.
Tolga yı acil siktredip adam gibi kaleci, ramon ve tosici siktredip acil bir sol bek, pedroyu milosevici siktredip acilen 2 stoper alması gereken takımım. amınakoyim bu saydığım oyuncular yedek bile olamaz beşiktaşta.
https://youtu.be/d7_4A8-ZJII
Haftaya 3-5 koyup ayaklarını yere bastıracağımız ,tinerciler tarafından tapılan jimlastik kulübü...
Bugün yine hile hurdayla kazanmış takım.
neyse haftaya gazınızı alırız...
Bugün yine hile hurdayla kazanmış takım.
neyse haftaya gazınızı alırız...
hiç ayrılmadık ki seninle
sevenler ayrılır mı söyle
kalbimiz toprak olsa bile
ömür biter bu sevda bitmez

112 sene yan yana
siyahla beyazla kol kola
şerefli şampiyonluklarla bir daha
gururlan burası beşiktaş
gururlan

her maçın deplasmanda olsa
dertlerin yağmur olsa yağsa
vazgeçilmezsin anlasana
ömür biter bu sevda bitmez

112 sene yan yana
siyahla beyazla kol kola
şerefli şampiyonluklarla bir daha
gururlan burası beşiktaş
gururlan !!
(bkz: sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar)

aşkın ta kendisi.
Devre arasında ospina gibi bir kaleciyi getirmeyi başarırsa eğer kendi muslera sını bulmuş olacak takım. Tolga çok iyi kalecidir cok begenirim ama ospina gelecekse yapacak birşey yok. Yedek bekler.
Hani şu üçüncüyü koltuktan indirecek bi yazar vardı nerde o asdhjskhjs.

Liderdir. Kıskanmayın...
alan savunması problemi olan takım. evet lideriz ama bu sorun git gide derinleşiyor. en son kayserispor maçında çok atak yedik. şenol hoca'nın bu konuya eğilmesini diliyoruz.
haftaya galatasaray'a yenilerek esas yerine doğru yola çıkacak geçici lider.
galatasaray bu sene küme düşmesin o kadro ile yeterli. Önümüzdeki hafta galatasarayı ligin ortalarına doğru yolculuğa çıkaracak olan lider.
bu Hafta ki gs maçından 3 puan alarak liderliğine Devam edecek takımdır.
© copyright 2005 - 2026