bugün

beşiktaş

Ben inanıyorum ki her beşiktaş taraftarında var olan bi duygu, kaybedeceği maçı hissetmektir. Ben bugün beşiktaş'ın kaybedeceğini hissettim. Ama bir çöküş görmedim. Kimse umutsuzluğa kapılmasın. Bugün oynanan akhisar maçının kendi içinde apayrı dinamikleri vardı. Takımın yorgun olması, Ersan ve Necip'in yokluğu yani rotasyon sıkıntısı, Gökhan Töre'nin milli maçtaki kırmızı kart sonrası sahada olmaması, Sosa'nın kafada Beşiktaş'ı bitirmesi, maç esnasında gelen erken gol, takımın geriye düştüğünde nasıl reaksiyon vereceğini şaşırması derken bi de üstüne o talihsiz 2.gol eklenince yenilgi kaçınılmaz oluveriyor. Ben maç içinde bi an olsun maçın döneceğine inanmadım. Coşkulu, tempolu hücum ediyor Beşiktaş ama sakin kalmayı beceremiyor. Geriye düştüğü an sıkıntılı oluyor her maç dolayısıyla. Takım kendi içinde bu olaya çözüm bulmalı her şeyden önce. Bu takıma devre arasında tolgay dönecek veli dönecek. Beşiktaş yönetiminin de kendi içinde kusurlarını gidermesi gerekiyor. Sen koskoca takıma rekabet yaratacak stoper alamayıp, sol bek niyetiyle aldığın adamı stopere koyuyorsan, kusura bakmayın da yemezler! Sen milosevic'i alıp kenarda oturtacaksın, geçen sene oynayan pedro'yu ihtiyaca rağmen 18'e almayacaksın bi de üstüne stopersiz şampiyon olmayı bekleyeceksin. Olmaz kardeşim o iş. Devre arasında gidip sağlam bi stoper ve kaleciyi alıp, takım şampiyonluğa bu kadar yakın oynarken rakibe ikram etmeyeceksin. Doğrular yapıldığı takdirde şampiyon olur bu Beşiktaş. Gereken coşku, ufak tefek sıkıntılar hariç oyuncu kalitesi buna çok müsait.
© copyright 2005 - 2026