bugün
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- anın görüntüsü16
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- yürüyüş flörtü3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- evagreen2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- izmir de cami var mı2
- kemalist dünya19
- the saturdays2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- erleg han ile revani yemek2
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 26 haziran 20265
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- feminist sloganı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- galatasaray lobisi11
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ciguli kral3
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ingiliz aksanı6
stsl 13.hafta maçında sahasında akhisar belediyespor'a 2-0 kaybeden takımım.
rakibimizin gollerini güray vural ve sami attı.
öncelikle akhisar belediyespor'u kutlamak istiyorum.
basit ve disiplinli futbol oyunlarıyla maçı kazanmayı başardılar.
bugünkü maç takımımız için çok önemliydi.
uefa maçı sonrası olması ve üstüne sakat ve cezalı oyuncularımızın olması biraz can sıkıyordu.
en önemlilerinden biri ersan gülümdür şüphesiz.
onun olmayışında rhodolfo'nun partnerini bir türlü bulamadık.
bir de necip uysal var.
belki çok iyi bir oyuncu olarak kabul etmiyoruz fakat rotasyon yönünden ve oynadığı oyunla etkili bir oyuncu oluyor.
bugünkü ilk 11'imiz de bazı rotasyonlarla oluştu.
ersan'ın yerine tosic,kanatlarda quaresma ve olcay ile başladık.
akhisar belediyespor daha maçın başında golü bulunca zor duruma düştük.
çizgi defansı hatası yaptık bu golde güray'ı arkaya kaçırdık.
tolga'dan da sıyrılarak golü atmayı başardı.
golden sonraki dakikalarda beşiktaşımız pozisyonlar bulmaya çalıştı.
kanatlardan gelişen hücumları akhisar düzgün bir savunma anlayışıyla karşılamayı başardı.
son müdahalelerde gayet başarılı bir görüntü çizdiler.
oyun olarak beşiktaşımız üstün gibi gözükse de akhisar belediyespor çabuk çıkmaya çalışarak tehlikeler yaratmaya çalışıyordu.
2.golleri de 40.dakikada geldi.
sami'nin defanstan sıyrılarak geliştirdiği pozisyonda ceza sahası çizgisine yakın bir noktadan vuruşta tolga kurtaramadı ve gol oldu.
top tolga'nın önünde sekti ve tolga müdahale edemedi,hatalı bir gol yemiş oldu.
takımın kalede problem yaşadığını bir kez daha görmüş olduk.
ilk yarıyı da bu skorla bitirmiş olduk.
akhisar belediyespor bana orta sahanın ne kadar önemli olduğunu gösterdi.
maç boyunca çizgi halinde 5li bir orta saha kurgusu ile bize bir üstünlük sağlamayı başardılar.
dayanıklı ve fizikli oyuncuları ile ikili mücadelelerde de bizi egale ettiler.
ikinci yarının başında olcay oyundan çıktı yerine cenk tosun girdi.
rakibimiz bir değişiklik yapmadı.
ikinci yarı da top kontrolü bizde ve oyunu rakip sahaya yıkmaya çalışarak başladık.
birçok gol pozisyonu bulurken aynı zamanda geride de boşluklar bırakmaya başladık.
bu fırsattan yararlanan rakibimizde rodallega'nın şutu direkten döndü.
cenk tosun,oğuzhan ve sosa ile pozisyonlar bulduk fakat değerlendiremedik.
böyle olunca agresiflik arttı ve kartlar gördük.
skoru değiştirecek golü bir türlü bulamadık ve maçı sahamızda kaybettik.
bu sonuçla 29 puanda kaldık,rakibimiz puanını 25'e yükseltti.
bazen futbolda şans da yanınızda olmayabilir.
iyi oynarsınız fakat gol bulamayabilirsiniz.
göze hoş gelen bir futbol vardır ama bitiricilik olmadığı sürece bir hiçtir.
biz de bu durumu yaşadık diyebilirim bir nevi.
son haftalarda bu durumu yaşamıyor değiliz.
güzel bir oyun var gibi duruyor fakat hücum bölgesinde hep 1 golde kalıyoruz.
uefa avrupa liginde de böyle oldu.
grubumuzda çıkmayı garantileyemedik ve kader maçına çıkacağız.
umarım bu sıkıntıyı çözecek bir şeyler bulabiliriz.
yoksa yaşanan moral bozukluğu ve düşen performansla geride kalabiliriz.
halledersek gerçekten güzel olacaktır.
sakat oyuncularımız da iyileşince çok daha güzel günler göreceğiz inşallah.
takımımızı desteklemeye devam edelim sayın renktaşlarım.
rakibimizin gollerini güray vural ve sami attı.
öncelikle akhisar belediyespor'u kutlamak istiyorum.
basit ve disiplinli futbol oyunlarıyla maçı kazanmayı başardılar.
bugünkü maç takımımız için çok önemliydi.
uefa maçı sonrası olması ve üstüne sakat ve cezalı oyuncularımızın olması biraz can sıkıyordu.
en önemlilerinden biri ersan gülümdür şüphesiz.
onun olmayışında rhodolfo'nun partnerini bir türlü bulamadık.
bir de necip uysal var.
belki çok iyi bir oyuncu olarak kabul etmiyoruz fakat rotasyon yönünden ve oynadığı oyunla etkili bir oyuncu oluyor.
bugünkü ilk 11'imiz de bazı rotasyonlarla oluştu.
ersan'ın yerine tosic,kanatlarda quaresma ve olcay ile başladık.
akhisar belediyespor daha maçın başında golü bulunca zor duruma düştük.
çizgi defansı hatası yaptık bu golde güray'ı arkaya kaçırdık.
tolga'dan da sıyrılarak golü atmayı başardı.
golden sonraki dakikalarda beşiktaşımız pozisyonlar bulmaya çalıştı.
kanatlardan gelişen hücumları akhisar düzgün bir savunma anlayışıyla karşılamayı başardı.
son müdahalelerde gayet başarılı bir görüntü çizdiler.
oyun olarak beşiktaşımız üstün gibi gözükse de akhisar belediyespor çabuk çıkmaya çalışarak tehlikeler yaratmaya çalışıyordu.
2.golleri de 40.dakikada geldi.
sami'nin defanstan sıyrılarak geliştirdiği pozisyonda ceza sahası çizgisine yakın bir noktadan vuruşta tolga kurtaramadı ve gol oldu.
top tolga'nın önünde sekti ve tolga müdahale edemedi,hatalı bir gol yemiş oldu.
takımın kalede problem yaşadığını bir kez daha görmüş olduk.
ilk yarıyı da bu skorla bitirmiş olduk.
akhisar belediyespor bana orta sahanın ne kadar önemli olduğunu gösterdi.
maç boyunca çizgi halinde 5li bir orta saha kurgusu ile bize bir üstünlük sağlamayı başardılar.
dayanıklı ve fizikli oyuncuları ile ikili mücadelelerde de bizi egale ettiler.
ikinci yarının başında olcay oyundan çıktı yerine cenk tosun girdi.
rakibimiz bir değişiklik yapmadı.
ikinci yarı da top kontrolü bizde ve oyunu rakip sahaya yıkmaya çalışarak başladık.
birçok gol pozisyonu bulurken aynı zamanda geride de boşluklar bırakmaya başladık.
bu fırsattan yararlanan rakibimizde rodallega'nın şutu direkten döndü.
cenk tosun,oğuzhan ve sosa ile pozisyonlar bulduk fakat değerlendiremedik.
böyle olunca agresiflik arttı ve kartlar gördük.
skoru değiştirecek golü bir türlü bulamadık ve maçı sahamızda kaybettik.
bu sonuçla 29 puanda kaldık,rakibimiz puanını 25'e yükseltti.
bazen futbolda şans da yanınızda olmayabilir.
iyi oynarsınız fakat gol bulamayabilirsiniz.
göze hoş gelen bir futbol vardır ama bitiricilik olmadığı sürece bir hiçtir.
biz de bu durumu yaşadık diyebilirim bir nevi.
son haftalarda bu durumu yaşamıyor değiliz.
güzel bir oyun var gibi duruyor fakat hücum bölgesinde hep 1 golde kalıyoruz.
uefa avrupa liginde de böyle oldu.
grubumuzda çıkmayı garantileyemedik ve kader maçına çıkacağız.
umarım bu sıkıntıyı çözecek bir şeyler bulabiliriz.
yoksa yaşanan moral bozukluğu ve düşen performansla geride kalabiliriz.
halledersek gerçekten güzel olacaktır.
sakat oyuncularımız da iyileşince çok daha güzel günler göreceğiz inşallah.
takımımızı desteklemeye devam edelim sayın renktaşlarım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar