bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- nofap6
- sedat pekmez18
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- 0 0 75
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ayrılığın 7 aşaması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- dont fuck with me tony4
- devşirmelik makamı13
- cut the crap4
- tarot falına inanan salak8
- su içmekten göbeğin çıkması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- frenkler2
- lionel messi11
- yaz aşkı bulamamak2
- tekerlek kaşar4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 2026 dünya kupası15
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
Yaklaşık 70.000 kişilik orkestra karşısında tur atlamis takım. Diskalifiye mi edeceklermis? Çok da z.kimizde.
ne zaman beşiktaşa gitsem macı olan ve o maçta mutlaka gol atan takım.
"biz kim olduğumuzu gösterdik, gerisini uefa düşünsün" diye düşündüren (iyi ki) takımım.
uefa, "kura çekimine gelmek için bizden haber bekleyin" mesajı yolladı kulübe. büyük olasılıkla cas men kararını onayacak ne yazık ki...
http://skornet.net/2013/0...ktasa-uefadan-kotu-haber/
http://skornet.net/2013/0...ktasa-uefadan-kotu-haber/
Başın öne eğilmesin
aldırma kartal aldırma
en büyük sen değil misin
aldırma kartal aldırma.
stadda 60000 taraftar
birgün ağlar, birgün coşar
seni bu sesler oyalar
aldırma kartal.
aldırma kartal aldırma
en büyük sen değil misin
aldırma kartal aldırma.
stadda 60000 taraftar
birgün ağlar, birgün coşar
seni bu sesler oyalar
aldırma kartal.
UEFA ve cas'ı sikeyim ona bi şey olmasın.
Beşiktaş...
Sadece karşılıksız sevebilenlerin duyduğu bir mutluluktur.
Beşiktaş...
Sadece karşılıksız sevebilenlerin duyduğu bir mutluluktur.
besiktasliyim u 14 takimi bile yenildiginde karalar baglayan biriyim... lakin sakince dusunecek olursak kimse kimseye bosuna ceza vermez, veremez. oruspu cocugu haysiyetsiz adamlarin kucuk hesaplar yuzunden besiktasimiza bu lekeyi surdukleri gun gibi ortaya cikti.
her seyi anlarim ama sunu anlamiyorum sen koskoca besiktassin ibrahim akin, iskender alin gibi adamlarla nasil muhatap olursun. sen o kazandigin seref ve haysiyeti nasil bir iki adam yuzunden elinin tersiyle itersin. vizyonu dusuk haysiyet yoksunu oruspu cocuklari ne hale dusurduler bizi.
sunu da soylemeden gecemiyecem bugun "sikeciler yo" diyen adamlar sikeyi turkiyeye getiren seref yoksunu adamlardir. acsinlarda kendi gotlerine gulsun serefsizler...
her sey bi yana cezamizi cekerek aklanacaz bu uzuntulu surec bitecek... ama vicdanlardaki bu yara bitecek mi gorecez..
her seyi anlarim ama sunu anlamiyorum sen koskoca besiktassin ibrahim akin, iskender alin gibi adamlarla nasil muhatap olursun. sen o kazandigin seref ve haysiyeti nasil bir iki adam yuzunden elinin tersiyle itersin. vizyonu dusuk haysiyet yoksunu oruspu cocuklari ne hale dusurduler bizi.
sunu da soylemeden gecemiyecem bugun "sikeciler yo" diyen adamlar sikeyi turkiyeye getiren seref yoksunu adamlardir. acsinlarda kendi gotlerine gulsun serefsizler...
her sey bi yana cezamizi cekerek aklanacaz bu uzuntulu surec bitecek... ama vicdanlardaki bu yara bitecek mi gorecez..
şike konusunda fenerbahçeden aşağı olmayan takım. sorsan çok şereflidir, taraftarları çok dürüsttür. fakat takımları bizzat şike yapmıştır; bu taraftarlarınca kabul edilmemiştir. hala neden ceza aldıklarını sorgularlar.
1 yıl uefadan men almış takımımız. lan o tromsö gitmeseydi en azından. başkasına yarasaydı. demirören ve adalı nın yaptığı yanlışı biz ödüyoruz. hem maddi zarar hem imaj kaybı yaşadık böylece.
başkanı haberi olmadan şike yapan takım. ulan palavra uyduruyorsunuz iyi uydurun bari. evet.
taraftarının birden polyanna'ya bağladığı takımdır. avrupa liginden elenince 'iyi oldu seneye şampiyonlar ligine gideriz' moduna girdi herkes. 3. olacağınız garanti mi?
şike yaptığı onaylanmıştır. böyle şeylerle karşılaşmasaydı keşke, üzüldüm.
Avrupa liginden elendiği iyi oldu takımı.
Seneye şlye gideriz.
Üçüncü olacağı garanti değildir çünkü one number olacaktır.
Seneye şlye gideriz.
Üçüncü olacağı garanti değildir çünkü one number olacaktır.
avrupa hususunu kafasına takmadan, ligde yoluna bakması gereken takımım. götü boklu bir gruptan çıkacaz diye 3 güne bir maç yapıyorduk amına koyim, hiç gereği yok.
kaliteli, net bir sol bek transferi ile lige odaklanmalıdır. antep maçını da kazanarak, psikolojik üstünlüğü iyice eline alabilir. bu fırsatı değerlendirmelidir takım. bu sezon ne yapıp edip sezonu şampiyonluk ile neticelendirmemiz gerekiyor. yükselen bir galatasaray var, rüzgarı daha fazla arkalarına alırlarsa 4 senede de kalmaz seri bu sefer.
artık bir sol bek. allah için net bir sol bek. idare eder bir çözüm değil, net bir sol bek. bunu gerçekleştiremezseniz, yazıklar olsun size.
kaliteli, net bir sol bek transferi ile lige odaklanmalıdır. antep maçını da kazanarak, psikolojik üstünlüğü iyice eline alabilir. bu fırsatı değerlendirmelidir takım. bu sezon ne yapıp edip sezonu şampiyonluk ile neticelendirmemiz gerekiyor. yükselen bir galatasaray var, rüzgarı daha fazla arkalarına alırlarsa 4 senede de kalmaz seri bu sefer.
artık bir sol bek. allah için net bir sol bek. idare eder bir çözüm değil, net bir sol bek. bunu gerçekleştiremezseniz, yazıklar olsun size.
türkiye futboluna zarar veren şikesi belgelenmiş takım. emek yahu emek.
akılsız mantıksız açıklamaların anlamı yok, avrupa liginden elendiği iyi oldu nedir arkadaş, keşke daha gruplara gitmeden eleneceğine, gruplara gitmeye hak kazanmışken gitseydi de, gruplardan çıkamasaydı, hem avrupada millet yine beşiktaşın ismini duyardı, ayrıca bu ligler türk futbolunun ve futbolcusunun tanınması için bir fırsattır, galatasaray avrupada oynamasaydı atleticonun nerden haberi olacaktı arda diye bir futbolcu olduğundan, bazen para verseniz bu kadar reklam yapamazsınız ama bu oluşumlar üstüne para veriyor size, her takımın olmadığı bir yerdesiniz ve reklamınızı bedavaya getiriyorsunuz. beşiktaşın cezası ile ilgili tek avantajı bu karın ağrısının sadece 1 sene sürecek olması, zaten her türlü ilk 4-5 te olacağını düşünürseniz seneye avrupaya gitmesi için hiç bir engel yok önünde.
lige odaklanıp, lig şampiyonu olacaksa bu sezon avrupa'nın gereği yok takımıdır. bu sezon lige odaklanması, motive olması açısındandır avrupanın gereksizliği. yoksa avrupa tabi ki hedef olmalı, asıl hedef olmalı hatta.
Bu hafta da kazanırsa şaka maka derken şampiyonluğun en güçlü 2 adayın biri olacak takımdır. Hatta olsundur.
bu yıl şampiyonlukta tek ciddi rakibi kasımpaşa spor klübüdür. çok ama çok ironik bir yıl bizi bekliyor.
Ciddi ciddi şampiyonluk şansının olduğunu düşünen taraftarlara sahiptir. Güldürmüştür swh.
aşırı derece de sike sike geldiğinden, bazı renklileri paniğe sürüklemiştir.
kartal siker efenim.
kartal siker efenim.
milli takıma 6 futbolcu vermiştir.
milli takım aday kadrosu:
Olcay Şahan (BEŞiKTAŞ)
Gökhan Töre (BEŞiKTAŞ)
Tolga Zengin (BEŞiKTAŞ)
Ersan Adem Gülüm (BEŞiKTAŞ)
Oğuzhan Özyakup (BEŞiKTAŞ)
Mustafa Pektemek (BEŞiKTAŞ)
Alper Potuk (FENERBAHÇE)
Gökhan Gönül (FENERBAHÇE)
Volkan Demirel (FENERBAHÇE)
Caner Erkin (FENERBAHÇE)
Hasan Ali Kaldırım (FENERBAHÇE)
Mehmet Topal (FENERBAHÇE)
Burak Yılmaz (GALATASARAY)
Umut Bulut (GALATASARAY)
Selçuk inan (GALATASARAY)
Semih Kaya (GALATASARAY)
Salih Dursun (KAYSERiSPOR)
Onur Recep Kıvrak (TRABZONSPOR)
Aykut Demir (TRABZONSPOR)
Arda Turan (ATLETICO MADRID)
Nuri Şahin (DORTMUND)
Ömer Toprak (LEVERKUSEN)
Hakan Çalhanoğlu (HAMBURG)
Mevlüt Erdinç (RENNES)
milli takım aday kadrosu:
Olcay Şahan (BEŞiKTAŞ)
Gökhan Töre (BEŞiKTAŞ)
Tolga Zengin (BEŞiKTAŞ)
Ersan Adem Gülüm (BEŞiKTAŞ)
Oğuzhan Özyakup (BEŞiKTAŞ)
Mustafa Pektemek (BEŞiKTAŞ)
Alper Potuk (FENERBAHÇE)
Gökhan Gönül (FENERBAHÇE)
Volkan Demirel (FENERBAHÇE)
Caner Erkin (FENERBAHÇE)
Hasan Ali Kaldırım (FENERBAHÇE)
Mehmet Topal (FENERBAHÇE)
Burak Yılmaz (GALATASARAY)
Umut Bulut (GALATASARAY)
Selçuk inan (GALATASARAY)
Semih Kaya (GALATASARAY)
Salih Dursun (KAYSERiSPOR)
Onur Recep Kıvrak (TRABZONSPOR)
Aykut Demir (TRABZONSPOR)
Arda Turan (ATLETICO MADRID)
Nuri Şahin (DORTMUND)
Ömer Toprak (LEVERKUSEN)
Hakan Çalhanoğlu (HAMBURG)
Mevlüt Erdinç (RENNES)
fatih terim in beşiktaş ı sabote etmesine ses çıkarması gereken türkiye'nin yaş olarak en büyük kulübü.
sol bek alamayan takım.
50-60bin seyirciye oynayan bir takımın yönetimi hala daha holebas, büttner tarzı sansasyonel olmayan bir transfer gerçekleştiremiyorsa gerçekten yazıklar olsun.
aynısını tolga'da yaptılar, ön libero transferinde yaptılar, şimdi de sol bekte yapıyorlar. bunun adı pazarlık becerisi, profesyonellik falan diye yutturuluyor işte bize.
yabancı kontenjanın var. aylardır hatta senelerdir buram buram kanayan bir sol bek yaran var. yerli ve geçici isimlerle idare etmeyi amaçlayıp göt olduğun tecrübelerin var. sezer öztürk'ün bonservisine ekstradan 1.5 milyon euro verecek paran var. yaptığın açıklamaya göre hala 5-6 milyon civarı bir transfer bütçen var. ama elinde hala bir sol bek yok. 4 tane resmi maç oynamışsın, bugün 5.sine çıkacaksın, elinde hala bir sol bekin mevcut değil.
ayıp yahu.
50-60bin seyirciye oynayan bir takımın yönetimi hala daha holebas, büttner tarzı sansasyonel olmayan bir transfer gerçekleştiremiyorsa gerçekten yazıklar olsun.
aynısını tolga'da yaptılar, ön libero transferinde yaptılar, şimdi de sol bekte yapıyorlar. bunun adı pazarlık becerisi, profesyonellik falan diye yutturuluyor işte bize.
yabancı kontenjanın var. aylardır hatta senelerdir buram buram kanayan bir sol bek yaran var. yerli ve geçici isimlerle idare etmeyi amaçlayıp göt olduğun tecrübelerin var. sezer öztürk'ün bonservisine ekstradan 1.5 milyon euro verecek paran var. yaptığın açıklamaya göre hala 5-6 milyon civarı bir transfer bütçen var. ama elinde hala bir sol bek yok. 4 tane resmi maç oynamışsın, bugün 5.sine çıkacaksın, elinde hala bir sol bekin mevcut değil.
ayıp yahu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar