bugün

beşiktaş

avrupa hususunu kafasına takmadan, ligde yoluna bakması gereken takımım. götü boklu bir gruptan çıkacaz diye 3 güne bir maç yapıyorduk amına koyim, hiç gereği yok.

kaliteli, net bir sol bek transferi ile lige odaklanmalıdır. antep maçını da kazanarak, psikolojik üstünlüğü iyice eline alabilir. bu fırsatı değerlendirmelidir takım. bu sezon ne yapıp edip sezonu şampiyonluk ile neticelendirmemiz gerekiyor. yükselen bir galatasaray var, rüzgarı daha fazla arkalarına alırlarsa 4 senede de kalmaz seri bu sefer.

artık bir sol bek. allah için net bir sol bek. idare eder bir çözüm değil, net bir sol bek. bunu gerçekleştiremezseniz, yazıklar olsun size.
© copyright 2005 - 2026