bugün

beşiktaş

uefa, "kura çekimine gelmek için bizden haber bekleyin" mesajı yolladı kulübe. büyük olasılıkla cas men kararını onayacak ne yazık ki...

http://skornet.net/2013/0...ktasa-uefadan-kotu-haber/
© copyright 2005 - 2026