bugün

beşiktaş

besiktasliyim u 14 takimi bile yenildiginde karalar baglayan biriyim... lakin sakince dusunecek olursak kimse kimseye bosuna ceza vermez, veremez. oruspu cocugu haysiyetsiz adamlarin kucuk hesaplar yuzunden besiktasimiza bu lekeyi surdukleri gun gibi ortaya cikti.

her seyi anlarim ama sunu anlamiyorum sen koskoca besiktassin ibrahim akin, iskender alin gibi adamlarla nasil muhatap olursun. sen o kazandigin seref ve haysiyeti nasil bir iki adam yuzunden elinin tersiyle itersin. vizyonu dusuk haysiyet yoksunu oruspu cocuklari ne hale dusurduler bizi.

sunu da soylemeden gecemiyecem bugun "sikeciler yo" diyen adamlar sikeyi turkiyeye getiren seref yoksunu adamlardir. acsinlarda kendi gotlerine gulsun serefsizler...

her sey bi yana cezamizi cekerek aklanacaz bu uzuntulu surec bitecek... ama vicdanlardaki bu yara bitecek mi gorecez..
© copyright 2005 - 2026