bugün

beşiktaş

1 yıl uefadan men almış takımımız. lan o tromsö gitmeseydi en azından. başkasına yarasaydı. demirören ve adalı nın yaptığı yanlışı biz ödüyoruz. hem maddi zarar hem imaj kaybı yaşadık böylece.
© copyright 2005 - 2026