bugün

beşiktaş

akılsız mantıksız açıklamaların anlamı yok, avrupa liginden elendiği iyi oldu nedir arkadaş, keşke daha gruplara gitmeden eleneceğine, gruplara gitmeye hak kazanmışken gitseydi de, gruplardan çıkamasaydı, hem avrupada millet yine beşiktaşın ismini duyardı, ayrıca bu ligler türk futbolunun ve futbolcusunun tanınması için bir fırsattır, galatasaray avrupada oynamasaydı atleticonun nerden haberi olacaktı arda diye bir futbolcu olduğundan, bazen para verseniz bu kadar reklam yapamazsınız ama bu oluşumlar üstüne para veriyor size, her takımın olmadığı bir yerdesiniz ve reklamınızı bedavaya getiriyorsunuz. beşiktaşın cezası ile ilgili tek avantajı bu karın ağrısının sadece 1 sene sürecek olması, zaten her türlü ilk 4-5 te olacağını düşünürseniz seneye avrupaya gitmesi için hiç bir engel yok önünde.
© copyright 2005 - 2026