bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar10
- falıma bakmak isteyen var mı28
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- türklerin medeniyet kuramama nedeni4
- türklerin 2kg avrupalıların 200gr sabun tüketmesi4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize4
- türklerin gerizekalı bir millet olması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması4
- kürtlerin muhteşem ve harika derecede ezik olması2
- ai ai ai diye bağıran yazar2
- türk halkını yermeye çalışan zigot terkler2
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- japonya10
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- sözlüğün adalet terazisi3
- bir filmde ölüyü oynamak4
- brezilya5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- göbeksiz erkek4
- türkiye12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- herkesle iyi anlaşan insan18
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- forlove193
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- 29 haziran 20262
- 19 yaşında kızla yatmak15
- zalican4
- göz makyajı2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- shark gitar2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ekonomi3
Türkiye'de günde ortalama 8 milyon litre benzin tüketiliyor.
Sıvı sarı.
türkiye'de ortalama fiyatı 6.72 tl olan petrol ürünü.
dünyada en ucuzu iran'da (0.65 tl), en pahalısı hong kong da dır (13.66 tl).
dünyada en ucuzu iran'da (0.65 tl), en pahalısı hong kong da dır (13.66 tl).
Türkiye'de sadece 95 oktan satılmaktadir. 97 oktan için yurtdışına çıkmak gerekir.
tehlikenin farkında mısınız? 20 gündür dolar ortalığın mkoyuyor fakat benzine herhangi bir zam gelmedi... sanki 3-5 güne 50 60 kuruşluk bir bindirmeli giydirmeli süprüz yapacaklarmış gibi geliyor.. vazelinleri hazırlamakta fayda var.
Hayattan soğutur.
Oha dedirten zamlar ile insana çüş dedirten yakıt sıvısı.
misal; C6,93H14,58
bu haftasonu aracımla 1.200 km yol yapacağım, neredeyse gaza basmamayı düşünüyorum, 6 litre yakıt yaktırsam araba 1900 tl yakıyor şaka gibi. maaşın 3 de 1 i gitti resmen.
Doğada direkt benzin olarak çıkmaz. Petrol olarak çıkar ve mazot ve benzin olarak işlenir ayrıştırılır.
1.20 lik bir artış oldu ama gece yarısı ! duyan bilen yok.
Ben acısını duydum. Kıçıma girdi sabah.
Şaşırmadık ki. Artık benzin fiyatlarında artış bir ritüel haline geldi.
Şaşırmadık ki. Artık benzin fiyatlarında artış bir ritüel haline geldi.
biz dizel kullananları etkilemeyen zamcığa maruz kalmış akaryakıttır *
akşam haberlerde duydum sabah benzine 1.2 lira zam gelecek diye. işe gelirken hemen gittim depoyu fulledim çünkü benzine geliyorsa mazota da mutlaka gelecek o zam. önümdeki pompada arabasını dolduran bir diğer dizel adam yanında 2 tane 5 litrelik su şişesi de getirmiş onlara da koyduruyordu. pompacıya "yasak değil mi lan bu" diye sordum o da "ne yapalım abi çok ısrar etti verdik mecbur" dedi.
ulan milleti ne hallere düşürdünüz be. litresi 43 lira olan akaryatık mı olur. omo ovropodo lotroso 2 oyro dimi ? adam orada ayda 3-5 bin euro kazanıyor ona litresini 3 eurodan da versen koymaz. buradaki gariban 20-25 bin ( 700-800 euro ) liraya çalışıyor amk..
akşam haberlerde duydum sabah benzine 1.2 lira zam gelecek diye. işe gelirken hemen gittim depoyu fulledim çünkü benzine geliyorsa mazota da mutlaka gelecek o zam. önümdeki pompada arabasını dolduran bir diğer dizel adam yanında 2 tane 5 litrelik su şişesi de getirmiş onlara da koyduruyordu. pompacıya "yasak değil mi lan bu" diye sordum o da "ne yapalım abi çok ısrar etti verdik mecbur" dedi.
ulan milleti ne hallere düşürdünüz be. litresi 43 lira olan akaryatık mı olur. omo ovropodo lotroso 2 oyro dimi ? adam orada ayda 3-5 bin euro kazanıyor ona litresini 3 eurodan da versen koymaz. buradaki gariban 20-25 bin ( 700-800 euro ) liraya çalışıyor amk..
görüklede bulunan bir mekan imiş. dayıoğlu burada bıçaklı saldırıya uğradı 2014te.
Reeder reev fancy alırsan gerek yok. Elektrikli zaten.
"MOTORiN FiYATıNDA YENi REKORLAR NE ZAMAN?
Hükümetin yaptığı akaryakıt zamları ile çiftçimiz ve üreticimiz iyice dar boğazın içine girmiştir. Yurttaşlarımız araçlarını kullanamıyor. Bakanlara sorarsanız ülke ekonomisi uçuyor. Zamda, pahalılıkta , en pahalı benzini, mazotu yurttaşına satan ülke olmakta 1 numarayız. AKP ne kadar övünse azdır."
CHP Edirne milletvekili Erdin Bircan
görsel
Hükümetin yaptığı akaryakıt zamları ile çiftçimiz ve üreticimiz iyice dar boğazın içine girmiştir. Yurttaşlarımız araçlarını kullanamıyor. Bakanlara sorarsanız ülke ekonomisi uçuyor. Zamda, pahalılıkta , en pahalı benzini, mazotu yurttaşına satan ülke olmakta 1 numarayız. AKP ne kadar övünse azdır."
CHP Edirne milletvekili Erdin Bircan
görsel
(bkz: ver yetkiyi gör etkiyi)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar