bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- ellerim bos gonlum hos2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
çok kaliteli bir yazar.
Sözlüğü dünya kararlarının alındığı bir yer ve kendini de çok önemli bir şahsiyet saydığını düşündüğüm yazar.
sözlük'ü dünya, bazı anket başlıkları dünyevi problem ve hatta abartarak kendisini de dünya'nın merkezinde gören yazar.
haliyle bokların pek sevemeyeceği yazardır.uzaydan gelmiştir.
belli bir kesim tarafından, muntazaman, belli bazı entryleri kötülenen yazar.
birilerine yazdığı açık mektubu buradan yayınlamakta bir kusur bulamayan yazar.
"birincisi; ben inançsız bir insan olsam dahi, bana bu şekilde saldırma cürretini kendinizde nasıl buluyorsunuz? hz. muhammed de mi inançsızları -sizlerin yaptığı gibi- aşağılayarak ya da küçük görerek müslümanlığı buralara getirmiştir?
ikincisi; evrim, esasen bilimsel bir düşüncedir ve herhangi bir insanın bu düşünceyi benimsemesi gayet normaldir. siz nereden biliyorsunuz benim evrimi inceleyerek, -eğer ki yanlışsa- çevremdekileri uyararak ve kendi araştırmalarımla edindiğim bilgileri onlara sunarak yaradılışı savunmayacağımı. ya da şu an yaradılışla da ilgilenmediğimi...
hayır, nedir yani, anlamıyorum, sizin gibi düşünmeyen insanları, niye hemen aforoz edersiniz...
sizden daha sevapkar olmadığıma nereden, nasıl karar verdiniz ki? yukarısıyla bağlantılarınız var da oradan haber alıyorsanız, böyle bir şeyin olabileceğine inanabiliyorsanız, o ayrı, tartışmamız yersiz. yok öyle değilse, bu yargıya nasıl varıyorsunuz, siz kim oluyorsunuz ki ve beni, ve hayatımı, ve yaşantımı ne kadar tanıyor, biliyorsun ki bu yorumları yapabilme hakkını kendinizde görüyorsunuz???"
"birincisi; ben inançsız bir insan olsam dahi, bana bu şekilde saldırma cürretini kendinizde nasıl buluyorsunuz? hz. muhammed de mi inançsızları -sizlerin yaptığı gibi- aşağılayarak ya da küçük görerek müslümanlığı buralara getirmiştir?
ikincisi; evrim, esasen bilimsel bir düşüncedir ve herhangi bir insanın bu düşünceyi benimsemesi gayet normaldir. siz nereden biliyorsunuz benim evrimi inceleyerek, -eğer ki yanlışsa- çevremdekileri uyararak ve kendi araştırmalarımla edindiğim bilgileri onlara sunarak yaradılışı savunmayacağımı. ya da şu an yaradılışla da ilgilenmediğimi...
hayır, nedir yani, anlamıyorum, sizin gibi düşünmeyen insanları, niye hemen aforoz edersiniz...
sizden daha sevapkar olmadığıma nereden, nasıl karar verdiniz ki? yukarısıyla bağlantılarınız var da oradan haber alıyorsanız, böyle bir şeyin olabileceğine inanabiliyorsanız, o ayrı, tartışmamız yersiz. yok öyle değilse, bu yargıya nasıl varıyorsunuz, siz kim oluyorsunuz ki ve beni, ve hayatımı, ve yaşantımı ne kadar tanıyor, biliyorsun ki bu yorumları yapabilme hakkını kendinizde görüyorsunuz???"
türkçeye gönül vermiş,okuduğum giriş(!)lerinde bir hatasını yakalayamadığım için eleştiremediğim -ki ne haddime- kız sandığım,yanıldığım,utandığım yazar.eleştirmen:)
Entrylerini pek kaliteli bulmadığım antipatik yazar.
(bkz: dişinde bahdeniz kalmış)
kimseden çekinmez ,kimse karışamaz, istediği gibi konuşur laf söyleyemezsiniz, o bir mangal yürekli o bir dadaloğlu o bir bahdeniz:)
okuduğunu anlayamayacak kadar şey şeyler* tarafından ateist damgası yiyen insan evladı!
edit: sansür mansür. dayanamayacağım.
(bkz: gotunden anlamak)
edit: sansür mansür. dayanamayacağım.
(bkz: gotunden anlamak)
sözlüğe hediye ettiği inşaat mühendisliği iniltili yazılar ve başlıklar için teşekkür ettiğim, özgürlük kelimesini sanki biraz kendine yontuyor gibi görünen, yaşının küçükeşit 21 olduğunu sandığım yazar ve meslektaş adayıdır.
adit: yaşı 22 imiş. tutturamadık ama yaklaştık.
adit: yaşı 22 imiş. tutturamadık ama yaklaştık.
ferrari ve tarihi hakkındaki engin bilgi ve deneyimleriyle* gerek sözlüğü gerek de güncel hayatta bizim gibi gençleri bilgilendirmeyi borç bilen değerli dost. kendisi enzo ferrarinin veliahtı olup tez elden burcu esmersoy misali hayırlı bir kısmetle ferrari camiasına nakşedilmelidir.
bahdenizin ferrari takıntısı diye entry açmak istediğim ama çaylak olduğum için nasıl yapacağımı bilemediğim ve beni buradan yardım istemek durumunda bırakan sözlük yazarı. ne diim allah tüm işlerin muvaffak etsin kardeşim seni
okuduğum entrylerinde savunduğu düşüncelere saygı duyduğum,güzel konulara değinen ve her şeyin göreceli olduğunu kavramış olan yazar.
(#362421)güney afrika'lar görmüş, samimi sözlük yazarı.
"lan" edatını kullandığında çok sempatik cümleler ortaya çıkarabilen, ciddi bir insan olduğunu sandığım sözlük yazarı.. insanları eleştirirken bile yaklaşımlarında onları kırmamaya çalıştığını düşündüğüm kelimelerini seçerek kullanan kişi..
Sözlükte iyi ki varmış dediğim yazardır...
Sözlükte iyi ki varmış dediğim yazardır...
en bunaldıgım ve dayanamayacagımı hissettigim anda beni tesellileriyle gercekleri görmemi saglayan yazar.*
bilgi içeren entrylerini dahi kötüleyenlerin bir yerlerine bir şeyler sokmak/tıkmak isteyen yazar bozuntusu, şeyimin kurma kolu, "seri kötüleyen ipne"sever.
ipneye not: (bkz: bir adam vardı canı sıkılan)
ipneye not: (bkz: bir adam vardı canı sıkılan)
(#717959)`
sözlükle ilgili istekler` kısmına dikkate alınması gereken bir entry girmiş yazardır.
(bkz: zall göreve)
edit: creative insan bahdeniz sağ tıklayıp yeni sayfada açma şansın varmış. bak bunu ben bile düşünemedim.
sözlükle ilgili istekler` kısmına dikkate alınması gereken bir entry girmiş yazardır.
(bkz: zall göreve)
edit: creative insan bahdeniz sağ tıklayıp yeni sayfada açma şansın varmış. bak bunu ben bile düşünemedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar