bugün
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- chp'deki değişimciler3
- yürüyüş partisi6
- ismet gurbuz 20245
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- düşük iq belirtileri4
- gönüllü esaret paradoksu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- beyaz otomobil satın almak14
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı2
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- bugün de meme atan olmaması13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- tgrt3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- james deen2
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- kaya çilingiroğlu2
- gecenin şarkısı3
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
Adam kelimesinin karşılığıdır.Yaşadığı çevreye inat çocuklarını okutup içinde kalan okuma hevesini bu sayede dindirmiştir.Asla boynunu bükeceğim,üzeceğim bir hareket yapmam.Hayatta en çok saygı ve sevgi duyduğum insanların başındadır.Allah yokluğunu göstermesin varsa da canımdan alıp ona versin.Hasta olduğumda öldüğümü sanıp ağlayışını asla unutmayacağım.
baba nazım hikmet
“Baba!
her yılbaşında
sana söyleyecek
bir tek
sözüm var:
‘Seni ne kadar çok seversem
o kadar
çok olsun ömründen geçen yıllar…’
Baba!
Babam, ağabeyim, kardeşim, arkadaşım!
Ne zulüm, ne ölüm, ne korku
başımı eğemez!
Yalnız senin elini öpmek için
eğilir başım.”
“Baba!
her yılbaşında
sana söyleyecek
bir tek
sözüm var:
‘Seni ne kadar çok seversem
o kadar
çok olsun ömründen geçen yıllar…’
Baba!
Babam, ağabeyim, kardeşim, arkadaşım!
Ne zulüm, ne ölüm, ne korku
başımı eğemez!
Yalnız senin elini öpmek için
eğilir başım.”
evin reisi.
annenin kocası.
mafyanın lideri.
iskelenin sahibi.
annenin kocası.
mafyanın lideri.
iskelenin sahibi.
insanın arkasında babasının olduğunu bilmesi kadar güven veren duygu olamaz. Evet, pisliğin vücut bulmuş hâli babalar da var. iki dakikalık zevki uğruna çocuk peydahlayıp ortadan kaybolan ya da çocuğunu dövmekten haşat eden milyonlarcası var.
Keşke böyleleri çocuk sahibi olamasa, kısırlaştırılsalar.
Benim babam gibi baba da pek azdır. bir insan sadece eşi ve çocukları için yaşar mı? Yaşarmış.
Çocukken Başımız ağrısa hemen hastaneye götürmeye çalışırdı, hâlâ aynı. O gün biraz az konuşayım, moralimin bozuk olduğunu hissetsin uyuyamaz babam. illa odama gelir, sıkıntını anlat der.
içimizde bir ayakkabının, oyuncağın, hatta şehrin kalmasına hiç müsaade etmedi. Aa ne güzelmiş dediğimiz yere aldı götürdü. Her şeyin en iyisini -kesinlikle güzelini değil ajdhhf- ne sağlıklı ve kaliteliyse onu alır. Babamın aldığı montları hiç sevmezdim. içleri yumuşacık olurdu ama görüntüsü hoşuma gitmezdi. O zamanlar kalbini kırmadan giyseymişim keşke. Ya da bana et yedirmek için kendini helâk ettiği zamanlarda o kadar uğraştırmasaydım. Değdi mi hiç?
Kendi canımdan çok değer verdiğim tek insan babam. Babama zarar geleceğine elli defa dirilip tekrar ölmeyi kabul ederim. hastalandığımda annemden çok babam bekler başımda. Şu yaşıma geldim, çok deli yattığım için her gece ama istisnasız her gece üstümü örtmeye gelir ki üşütmeyeyim.
Annem yoksa kahvaltıyı hazırlar, bulaşığı yıkar, söylenmez asla.
Geçen yıl birkaç kilo aldım. Annem fırsat buldukça aldığım üç kiloyu vermem gerektiğini vurgulardı. Ben de kızıp sofradan kalkardım. Babam bana en sevdiğim dürümü alır getirirdi, ayranla yerdik ajsjdjd.
Cidden benim babam gibisi dünyada olamaz. Tüm hayatım boyunca babama layık olmaya çalıştım, benimle hep gurur duydu. Umarım o sonsuz güvenini kıracak bir aptallık yapmam asla.
Ortalık orospu çocuğu şerefsizlerden geçilmezken, insan sahip olduğu temiz şeylerin değerini milyon kat daha iyi anlıyor.
Keşke böyleleri çocuk sahibi olamasa, kısırlaştırılsalar.
Benim babam gibi baba da pek azdır. bir insan sadece eşi ve çocukları için yaşar mı? Yaşarmış.
Çocukken Başımız ağrısa hemen hastaneye götürmeye çalışırdı, hâlâ aynı. O gün biraz az konuşayım, moralimin bozuk olduğunu hissetsin uyuyamaz babam. illa odama gelir, sıkıntını anlat der.
içimizde bir ayakkabının, oyuncağın, hatta şehrin kalmasına hiç müsaade etmedi. Aa ne güzelmiş dediğimiz yere aldı götürdü. Her şeyin en iyisini -kesinlikle güzelini değil ajdhhf- ne sağlıklı ve kaliteliyse onu alır. Babamın aldığı montları hiç sevmezdim. içleri yumuşacık olurdu ama görüntüsü hoşuma gitmezdi. O zamanlar kalbini kırmadan giyseymişim keşke. Ya da bana et yedirmek için kendini helâk ettiği zamanlarda o kadar uğraştırmasaydım. Değdi mi hiç?
Kendi canımdan çok değer verdiğim tek insan babam. Babama zarar geleceğine elli defa dirilip tekrar ölmeyi kabul ederim. hastalandığımda annemden çok babam bekler başımda. Şu yaşıma geldim, çok deli yattığım için her gece ama istisnasız her gece üstümü örtmeye gelir ki üşütmeyeyim.
Annem yoksa kahvaltıyı hazırlar, bulaşığı yıkar, söylenmez asla.
Geçen yıl birkaç kilo aldım. Annem fırsat buldukça aldığım üç kiloyu vermem gerektiğini vurgulardı. Ben de kızıp sofradan kalkardım. Babam bana en sevdiğim dürümü alır getirirdi, ayranla yerdik ajsjdjd.
Cidden benim babam gibisi dünyada olamaz. Tüm hayatım boyunca babama layık olmaya çalıştım, benimle hep gurur duydu. Umarım o sonsuz güvenini kıracak bir aptallık yapmam asla.
Ortalık orospu çocuğu şerefsizlerden geçilmezken, insan sahip olduğu temiz şeylerin değerini milyon kat daha iyi anlıyor.
Bu isler icin bu kadar kucuk oldugumu hic bilemeyecektim gitmeseydi eğer. Çok küçüğüm. O kadar küçüğüm ki o hastaneden onu çıkarmaya gücüm yetmediği için tüm gücümle ağlayabiliyorum. 30 yaşında değil 90 yaşında da olsan olgunlukla karşılanabilecek türden değil çünkü bu kaybediş!
Ben babamı kaybettim. Kayboldu! Salondaki tekli koltuğa bakıyorum yok, mutfaktaki sandalyesi boş. Mutfakta belirip "Çay mı demlediniz? Ne yemek yaptınız? Ooo çok şahane!" demiyor artık. Omzumuza dokunda hissettiğimiz o güzel güven duygusu da kayboldu onunla.
Yaz tatili gibi adamdı babam. Onu düşününce yazlık bir mekanda zakkumların arasında ailecek yürüyormuş gibi hissediyorum. Babam birazdan yol kenarında hiç tatmadığımız bir meyve bulup bize ne olduğunu nerede nasıl yetiştiğini detaylarıyla anlatıp kendi deyimiyle "şaşıracak" yani tadımlık toplayacak bize yedirmek için. Beğenirsek ertesi gün gidip bi kaç tane daha "şaşırır".
Piknik planı yapmıştık tatile gitmeyi hayal etmiştik.. Daha neler neler! Belki söylemeyi unuttuğum birşeyler vardı ona bilemiyorum şimdi. Yeterince hissetti mi onu ne kadar sevdiğimizi? Hastanede onu kapı önünde beklediğimizi bildi mi giderken? Yalnız bırakmadık onu bizi çıkardılar ordan. Tedirgin olur çünkü hastanede. Kızdı mı çıktık odadan gidemedik yanına diye? Bilmiyorum ki. Biraz daha vaktimiz olsaydı diyorum. Ama sonsuza kadar vaktimiz olsa yetmeyecekti bunu da çok iyi biliyorum.
Öyle acilde çaresiz haber beklerken çorabından tanıyıp, sanki ayaklarına beton dökülmüş gibi yerinden kımıldayamamak, yanına gidip bakmaya korkmak.. Kelimelerle anlatılamıyor maalesef. "Ay ben ölüye bakamam" şımarıklığından öyle uzaklaştım ki. Değil bakmak; sarılıp öpesin, sırtlayıp götüresi geliyor insanın.
Velhasılı çok zormuş! Hep üçüncü sayfa haberi gibi gelirdi böyle haberler. Sanki hiç bize olmazmış gibi.
Şimdi içimizde sanki yüreğimize batan bişey gibi yokluğu kaldı.
Ben babamı kaybettim. Kayboldu! Salondaki tekli koltuğa bakıyorum yok, mutfaktaki sandalyesi boş. Mutfakta belirip "Çay mı demlediniz? Ne yemek yaptınız? Ooo çok şahane!" demiyor artık. Omzumuza dokunda hissettiğimiz o güzel güven duygusu da kayboldu onunla.
Yaz tatili gibi adamdı babam. Onu düşününce yazlık bir mekanda zakkumların arasında ailecek yürüyormuş gibi hissediyorum. Babam birazdan yol kenarında hiç tatmadığımız bir meyve bulup bize ne olduğunu nerede nasıl yetiştiğini detaylarıyla anlatıp kendi deyimiyle "şaşıracak" yani tadımlık toplayacak bize yedirmek için. Beğenirsek ertesi gün gidip bi kaç tane daha "şaşırır".
Piknik planı yapmıştık tatile gitmeyi hayal etmiştik.. Daha neler neler! Belki söylemeyi unuttuğum birşeyler vardı ona bilemiyorum şimdi. Yeterince hissetti mi onu ne kadar sevdiğimizi? Hastanede onu kapı önünde beklediğimizi bildi mi giderken? Yalnız bırakmadık onu bizi çıkardılar ordan. Tedirgin olur çünkü hastanede. Kızdı mı çıktık odadan gidemedik yanına diye? Bilmiyorum ki. Biraz daha vaktimiz olsaydı diyorum. Ama sonsuza kadar vaktimiz olsa yetmeyecekti bunu da çok iyi biliyorum.
Öyle acilde çaresiz haber beklerken çorabından tanıyıp, sanki ayaklarına beton dökülmüş gibi yerinden kımıldayamamak, yanına gidip bakmaya korkmak.. Kelimelerle anlatılamıyor maalesef. "Ay ben ölüye bakamam" şımarıklığından öyle uzaklaştım ki. Değil bakmak; sarılıp öpesin, sırtlayıp götüresi geliyor insanın.
Velhasılı çok zormuş! Hep üçüncü sayfa haberi gibi gelirdi böyle haberler. Sanki hiç bize olmazmış gibi.
Şimdi içimizde sanki yüreğimize batan bişey gibi yokluğu kaldı.
Kendi gençliğini yaşayamadığı için, benim de gençliğimi ve psikolojimi sikme hakkını kendinde gören, psikolojisi bozuk varlıktır benim için. Kişiliksiz bir insan müsveddesi olduğu için adamına göre davranan, otoritesini ve ego tatminini sadece evlâdı üzerinde denemeye çalışan, tedavisi mümkün olmayan psikolojik yaralar oluşturan bir figürdür benim için. Hiçbir zaman sevmedim.Bundan sonra da sevebileceğimi zannetmiyorum çünkü kendisi hayatımı sikti attı. Benim için yok hükmünde olan insandır, hatta insan bile değildir.
28 günlük bir baba olarak yazıyorum. Hayatımıza tat kattı. umarım ona bu gaddar dünyayla başa çıkabilecek kabiliyet ve eğitimi aldırabilirim.
Sözde var olan aile (!) bireyi.
Seçimden 3 gün önce evden gidip 52 gündür gelmeyen kişi. Gitmek değil de kovulmak diyelim. Hep kovulan kişi neden bu sefer ciddiye alır? Evet vardır bi planları. Birlaç kere geldi geri gitti malzemelerini falan alıp. Gelmesin. Böyle daha huzurlu ev. Her gün içip huzursuzluk çıkartan adam yok. Bir şeyler düzenelecek diye sabretmeyin. inceldiği yerden kopmalı bazı şeyler. Yoksa biz gibi olursunuz.
Okulumu şehir dışından yazıp buralardan siktir olup gitme planımı iptal etmek zorunda kaldım. Annem ve babaannemi yalnız bırakamam.
Okulumu şehir dışından yazıp buralardan siktir olup gitme planımı iptal etmek zorunda kaldım. Annem ve babaannemi yalnız bırakamam.
Hernekadar anlasamasakta ne kadar sevmesemde birbirimizle konusmasakta herhangi bir hastalikta veya kotu durumda yaninda olucagim bir insan
Sonuçta vicdan meselesi.
Sonuçta vicdan meselesi.
Sgk' da emeklilik işlemleri için sıra beklediğim can ciğerimdir.
evimizin sokağında ne zaman kargo arabası görse bana "yine ne aldın?" diye soran beyefendi.
valla sen de haklısın baba ne diyebilirim ki...
valla sen de haklısın baba ne diyebilirim ki...
Hareketleriyle, düşünceleriyle, davranışlarıyla yol gösterir lider kişi. Kan bağı aramak gereksizdir.
Baba merhametlidir, oğlu vardır oğlu onun için her şeydir.
Bazen oğlunun ağır sözleri onu uykusuz bırakır ve yatarken ağlar.
Baba fedakârdır, cefakardır senelerce didindiği çalıştığı emeğini, geçmişini gözünü kırpmadan oğluna bırakır.
Oğlu değeri anlamaz aklı bir karış havadadır. Bu meseleleri anlamak Onun için Daha çok erkendir.
Baba gider yokluğu belirir, Emeği kalır.
Bir baba senin için kötü olanı asla istemez çünkü o babadır.
Onun Baba olduğunu anlamadan bunu anlayamazsın.
Zaman babayı aldığında çok geç olur sende babayı alırsın.
Ben oğulum babasının kızı olan arkadaşlar var onlar da kendi açılarından yazabilirler. Bilmiyorum..
Bazen oğlunun ağır sözleri onu uykusuz bırakır ve yatarken ağlar.
Baba fedakârdır, cefakardır senelerce didindiği çalıştığı emeğini, geçmişini gözünü kırpmadan oğluna bırakır.
Oğlu değeri anlamaz aklı bir karış havadadır. Bu meseleleri anlamak Onun için Daha çok erkendir.
Baba gider yokluğu belirir, Emeği kalır.
Bir baba senin için kötü olanı asla istemez çünkü o babadır.
Onun Baba olduğunu anlamadan bunu anlayamazsın.
Zaman babayı aldığında çok geç olur sende babayı alırsın.
Ben oğulum babasının kızı olan arkadaşlar var onlar da kendi açılarından yazabilirler. Bilmiyorum..
9 evlada bakan ama 9 evladın bakamadığı kişidir.
anneleri sikmek için yasal haklara sahip kişiler.
Muhterem peder. Ebi mukaddes.
Kızan,karışan,sinirlendiren. Koruyan,sarılan,özlenen;mânâsı yokluğunda daha iyi anlaşılan kişi. Birçok dilde benzerlik gösteren kelime, ba çocuk sesinden türetilmiştir.
Babamız bizim kim olacağımız bilgisinin saklı olduğu bir karakutudur.
Kahramanlarımızın günü kutlu olsundu..
Kahramanlarımızın günü kutlu olsundu..
kötü hissettiğimde, annemle kavga ettiğimde, her ne olursa olsun yanımda olucaanı seviceeni bildiğim insan. evi daha bi katlanabilir yapan insan. annem gibi başımda bidi bidi ötmeyen insan.
1.gemi veya iskelede halatin yakildigi yuvarlak ba$li iri demir veya beton dikme
2. silah kacakciligi veya uyu$turucu madde ticareti yapan cetenin başı..
2. silah kacakciligi veya uyu$turucu madde ticareti yapan cetenin başı..
dunyada beni sevdigine kesin inandigim iki kisiden biri.
keske benim ömrümden 30 sene alıp ona verselerdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar