bugün

L
liliith izm7 yıl önce
aşkım
Sevgililerin birbirlerine en çok kullandığı hitap şekli.~sevgilim yok~~bana aşkım diyen yok~~küçük emrah~ (bkz:aşkım benim) (bkz:aşkım seni çok seviyorum)
© copyright 2005 - 2026