bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- göbek adınız2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- rabbin para vermesi4
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- amerika birleşik devletleri6
- almanya5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- diş ağrısı2
Benzinlisinin çıkardığı ses güzeldir. Dizeline binme fırsatım olmadı. ilk 100ü iyi sonraki 100ü cansızdır. Lakin çevreyolundaki herhangi bir viraja 180 km/h üstü bir hızda girerken verdiği güven ve tutuş hissi tam bir Audi (4 çeker + 1700 kg civarı ağırlık + geniş tekerler + alçak gövde) . Almam (alamam da zaten) ama alanın keyif alacağını düşünürüm.
param olsa da alsam dediğim araba. ileride kısmet olur inşallah.
Söz konusu audi ise para olarak da tanımlayabiliriz bu otomobili.
Muadili bmw 3.20 nin herhangi bir paketi olmamakla beraber elinden o fazla prestijini alacak olan bmw 4 serisidir.
http://www.autoevolution....t-live-photos/100302.html
http://www.autoevolution....t-live-photos/100302.html
bir kaç yıl kullanırsanız hyundai accent parası benzin yakarsınız. benden söylemesi.
audi a6 dan güzeldir.
a4'den kısa bir süre sonra piyasaya sürülmüş tipik üniversiteli zengin piç arabasıdır.
Bir gün siyah veya beyaz renk konusunda kararsızım ama 4 kapılı son modeli benim olacak olan arabadır.
Kimilerinin hayali olan arabaymış. Ben buna araba diye binmem.
otomobilimin markasıdır.
audi a5 2.0 tdi sportback.
audi a5 2.0 tdi sportback.
tüplüsü var mı tüplü.
1 seneyi geçti alalı, aslında çok yakmıyor. spor modu zaten çok keyifli. uzun yolda da çok konforlu, istanbula gittim bir kere, yüksek hızlarda hiç hissetirmiyor. tek sıkıntısı otomatik olduğu halde bazen çok az da olsa geriye kaçırması,başka bir a5 sahibine sorduğumda da aynısını söylemişti. kronik sorun sanırım.
tüm audi'ler gibi o da Çok zarif bakıyor. hastayım sendeki bu tavırlara, işvelere.
bundan yaklaşık bir hafta önce doğuş oto maslak'tan a5 için internet üzerinden test sürüşü randevusu aldım. kısa bir süre sonra beni aradılar ve beran bey'e yönlendirdiler. beran bey ile iki gün sonrasına sözleşmiş bulunduk. bu kısmı kısa kesiyorum;
beran bey ile randevulaştığımız gün tekrar görüştüm. saat üç gibi doğuş'a gittim ve benim için hazırda bekletilen a5'in direksiyonuna oturdum. malzeme kalitesi her audi'de olduğu gibi, a5'de de gayet yerindeydi. oturuş pozisyonun sürücü odaklı olması ve yeni vites topuzu tasarımı özellikle dikkatimi çekti. test sürüşü için bana ayrılan aracın motoru 1.4 tfsi'dı. sollamalarda, rampalarda vs üzmüyor ama, benim için bu motorun gücü pek tatminkar değildi. nispeten iri olan karoserine daha ciğerli bir motor gerekli diye düşündüm kendi kendime. şanzımana pek değinmek istemiyorum. bildiğimiz s-tronic diyebilirim. kullandığım diğer audi modelleri ile aynı geçiş karakteristiğine sahip.
beran bey ile samimi bir sohbet geçti aramızda. buna binaen, aracı biraz zorlamamı özel olarak istedi. maslak'tan, istinye dereiçi'ne kadar bol virajlı yollar var. o virajlarda a5'i biraz zorladım. aracı virajlarda zorlamama rağmen, kafadan veyahut arka taraftan aman aman bir kopma yaşanmadı. aracın stabilliğinden ziyade, lastiklerinin iyi olması da buna etkendi. genel olarak yol tutuşunu beğendim. görüş açıları biraz dar ama üzmüyor. oturuş pozisyonu yukarıda da bahsettiğim gibi oldukça güzel. öne doğru kıvrılan kaputunu görebilmek ayrı bir haz verdi. kendimi a6 veya bmw 5 serisi kullanıyormuş gibi hissettim. tasarımı sayesinde kalıbından daha büyük hissettiriyor. bu araçta en sevmediğim şey direksiyon hissiyatı oldu. audi, bmw'ye nazaran daha düz kullanım karakteristiğine sahip. bmw gibi dinamik bir direksiyon beklemiyordum ama, eski audi modellerini kullandığım için bu kadar yapay olacağını da düşünmüyordum. inanılmaz yapay geldi bana. direksiyonun aktarma organlarına verdiği tepki çok hızlı ama benim bahsetmek istediğim husus bu değil inanın. yapaylık var işte. bunun tarifini yapamıyorum ne yazık ki. kullanmanız gerekli. çok uzatmadan özet geçmek istiyorum.
kaliteli materyal, muazzam tasarım, güzel bir oturuş pozisyonu ve direksiyonun başındayken size sunmuş olduğu güven hissi çok hoşuma gitti. direksiyon hissiyatını beğenmediğimi tekrar belirtmek istiyorum. bunun haricinde beğenmediğim şey ise ekranı oldu. güncel kasa a3'lerin bile ekranı istenildiği takdirde yuvasına gömülebiliyorken, a5'de neden buna yer verilmemiş anlamış değilim. velhasıl; olmuş bu. güzel araç.
beran bey ile randevulaştığımız gün tekrar görüştüm. saat üç gibi doğuş'a gittim ve benim için hazırda bekletilen a5'in direksiyonuna oturdum. malzeme kalitesi her audi'de olduğu gibi, a5'de de gayet yerindeydi. oturuş pozisyonun sürücü odaklı olması ve yeni vites topuzu tasarımı özellikle dikkatimi çekti. test sürüşü için bana ayrılan aracın motoru 1.4 tfsi'dı. sollamalarda, rampalarda vs üzmüyor ama, benim için bu motorun gücü pek tatminkar değildi. nispeten iri olan karoserine daha ciğerli bir motor gerekli diye düşündüm kendi kendime. şanzımana pek değinmek istemiyorum. bildiğimiz s-tronic diyebilirim. kullandığım diğer audi modelleri ile aynı geçiş karakteristiğine sahip.
beran bey ile samimi bir sohbet geçti aramızda. buna binaen, aracı biraz zorlamamı özel olarak istedi. maslak'tan, istinye dereiçi'ne kadar bol virajlı yollar var. o virajlarda a5'i biraz zorladım. aracı virajlarda zorlamama rağmen, kafadan veyahut arka taraftan aman aman bir kopma yaşanmadı. aracın stabilliğinden ziyade, lastiklerinin iyi olması da buna etkendi. genel olarak yol tutuşunu beğendim. görüş açıları biraz dar ama üzmüyor. oturuş pozisyonu yukarıda da bahsettiğim gibi oldukça güzel. öne doğru kıvrılan kaputunu görebilmek ayrı bir haz verdi. kendimi a6 veya bmw 5 serisi kullanıyormuş gibi hissettim. tasarımı sayesinde kalıbından daha büyük hissettiriyor. bu araçta en sevmediğim şey direksiyon hissiyatı oldu. audi, bmw'ye nazaran daha düz kullanım karakteristiğine sahip. bmw gibi dinamik bir direksiyon beklemiyordum ama, eski audi modellerini kullandığım için bu kadar yapay olacağını da düşünmüyordum. inanılmaz yapay geldi bana. direksiyonun aktarma organlarına verdiği tepki çok hızlı ama benim bahsetmek istediğim husus bu değil inanın. yapaylık var işte. bunun tarifini yapamıyorum ne yazık ki. kullanmanız gerekli. çok uzatmadan özet geçmek istiyorum.
kaliteli materyal, muazzam tasarım, güzel bir oturuş pozisyonu ve direksiyonun başındayken size sunmuş olduğu güven hissi çok hoşuma gitti. direksiyon hissiyatını beğenmediğimi tekrar belirtmek istiyorum. bunun haricinde beğenmediğim şey ise ekranı oldu. güncel kasa a3'lerin bile ekranı istenildiği takdirde yuvasına gömülebiliyorken, a5'de neden buna yer verilmemiş anlamış değilim. velhasıl; olmuş bu. güzel araç.
Abisi a7 daha iyidir. Hatta onun agresif ikizi s7 cok daha iyidir. Ama en krali ağababaları s8 dir tabii ki.
TASARIM HARiKASIDIR.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar