bugün
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- ankara4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- küfreden kız iticiliği6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bugün de meme atan olmaması13
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- wine me dine me2
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- düşük iq belirtileri4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- makarna süzmek5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- anın görüntüsü15
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- rabbin para vermesi4
bundan yaklaşık bir hafta önce doğuş oto maslak'tan a5 için internet üzerinden test sürüşü randevusu aldım. kısa bir süre sonra beni aradılar ve beran bey'e yönlendirdiler. beran bey ile iki gün sonrasına sözleşmiş bulunduk. bu kısmı kısa kesiyorum;
beran bey ile randevulaştığımız gün tekrar görüştüm. saat üç gibi doğuş'a gittim ve benim için hazırda bekletilen a5'in direksiyonuna oturdum. malzeme kalitesi her audi'de olduğu gibi, a5'de de gayet yerindeydi. oturuş pozisyonun sürücü odaklı olması ve yeni vites topuzu tasarımı özellikle dikkatimi çekti. test sürüşü için bana ayrılan aracın motoru 1.4 tfsi'dı. sollamalarda, rampalarda vs üzmüyor ama, benim için bu motorun gücü pek tatminkar değildi. nispeten iri olan karoserine daha ciğerli bir motor gerekli diye düşündüm kendi kendime. şanzımana pek değinmek istemiyorum. bildiğimiz s-tronic diyebilirim. kullandığım diğer audi modelleri ile aynı geçiş karakteristiğine sahip.
beran bey ile samimi bir sohbet geçti aramızda. buna binaen, aracı biraz zorlamamı özel olarak istedi. maslak'tan, istinye dereiçi'ne kadar bol virajlı yollar var. o virajlarda a5'i biraz zorladım. aracı virajlarda zorlamama rağmen, kafadan veyahut arka taraftan aman aman bir kopma yaşanmadı. aracın stabilliğinden ziyade, lastiklerinin iyi olması da buna etkendi. genel olarak yol tutuşunu beğendim. görüş açıları biraz dar ama üzmüyor. oturuş pozisyonu yukarıda da bahsettiğim gibi oldukça güzel. öne doğru kıvrılan kaputunu görebilmek ayrı bir haz verdi. kendimi a6 veya bmw 5 serisi kullanıyormuş gibi hissettim. tasarımı sayesinde kalıbından daha büyük hissettiriyor. bu araçta en sevmediğim şey direksiyon hissiyatı oldu. audi, bmw'ye nazaran daha düz kullanım karakteristiğine sahip. bmw gibi dinamik bir direksiyon beklemiyordum ama, eski audi modellerini kullandığım için bu kadar yapay olacağını da düşünmüyordum. inanılmaz yapay geldi bana. direksiyonun aktarma organlarına verdiği tepki çok hızlı ama benim bahsetmek istediğim husus bu değil inanın. yapaylık var işte. bunun tarifini yapamıyorum ne yazık ki. kullanmanız gerekli. çok uzatmadan özet geçmek istiyorum.
kaliteli materyal, muazzam tasarım, güzel bir oturuş pozisyonu ve direksiyonun başındayken size sunmuş olduğu güven hissi çok hoşuma gitti. direksiyon hissiyatını beğenmediğimi tekrar belirtmek istiyorum. bunun haricinde beğenmediğim şey ise ekranı oldu. güncel kasa a3'lerin bile ekranı istenildiği takdirde yuvasına gömülebiliyorken, a5'de neden buna yer verilmemiş anlamış değilim. velhasıl; olmuş bu. güzel araç.
beran bey ile randevulaştığımız gün tekrar görüştüm. saat üç gibi doğuş'a gittim ve benim için hazırda bekletilen a5'in direksiyonuna oturdum. malzeme kalitesi her audi'de olduğu gibi, a5'de de gayet yerindeydi. oturuş pozisyonun sürücü odaklı olması ve yeni vites topuzu tasarımı özellikle dikkatimi çekti. test sürüşü için bana ayrılan aracın motoru 1.4 tfsi'dı. sollamalarda, rampalarda vs üzmüyor ama, benim için bu motorun gücü pek tatminkar değildi. nispeten iri olan karoserine daha ciğerli bir motor gerekli diye düşündüm kendi kendime. şanzımana pek değinmek istemiyorum. bildiğimiz s-tronic diyebilirim. kullandığım diğer audi modelleri ile aynı geçiş karakteristiğine sahip.
beran bey ile samimi bir sohbet geçti aramızda. buna binaen, aracı biraz zorlamamı özel olarak istedi. maslak'tan, istinye dereiçi'ne kadar bol virajlı yollar var. o virajlarda a5'i biraz zorladım. aracı virajlarda zorlamama rağmen, kafadan veyahut arka taraftan aman aman bir kopma yaşanmadı. aracın stabilliğinden ziyade, lastiklerinin iyi olması da buna etkendi. genel olarak yol tutuşunu beğendim. görüş açıları biraz dar ama üzmüyor. oturuş pozisyonu yukarıda da bahsettiğim gibi oldukça güzel. öne doğru kıvrılan kaputunu görebilmek ayrı bir haz verdi. kendimi a6 veya bmw 5 serisi kullanıyormuş gibi hissettim. tasarımı sayesinde kalıbından daha büyük hissettiriyor. bu araçta en sevmediğim şey direksiyon hissiyatı oldu. audi, bmw'ye nazaran daha düz kullanım karakteristiğine sahip. bmw gibi dinamik bir direksiyon beklemiyordum ama, eski audi modellerini kullandığım için bu kadar yapay olacağını da düşünmüyordum. inanılmaz yapay geldi bana. direksiyonun aktarma organlarına verdiği tepki çok hızlı ama benim bahsetmek istediğim husus bu değil inanın. yapaylık var işte. bunun tarifini yapamıyorum ne yazık ki. kullanmanız gerekli. çok uzatmadan özet geçmek istiyorum.
kaliteli materyal, muazzam tasarım, güzel bir oturuş pozisyonu ve direksiyonun başındayken size sunmuş olduğu güven hissi çok hoşuma gitti. direksiyon hissiyatını beğenmediğimi tekrar belirtmek istiyorum. bunun haricinde beğenmediğim şey ise ekranı oldu. güncel kasa a3'lerin bile ekranı istenildiği takdirde yuvasına gömülebiliyorken, a5'de neden buna yer verilmemiş anlamış değilim. velhasıl; olmuş bu. güzel araç.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar