bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- göbek adınız2
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- saba makamı ile okunan ezan4
- küfreden kız iticiliği2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bugün de meme atan olmaması13
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- makarna süzmek5
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- dünya3
- güne bir şarkı bırak19
kafası basmayanların cehennemde yanacağını kendilerine soyleyerek bundan ilginç bir şekilde tatmin olmalarını gösteren kişidir.
Yahu ateist cehennemde yanacaksa o yanacak sana ne sen ne zevk alıyorsun onun yanmasından ? Sana bir sey yapmadı kendi halinde bir adam...
ote tarafta kimin yanacağı bellidir...
Yahu ateist cehennemde yanacaksa o yanacak sana ne sen ne zevk alıyorsun onun yanmasından ? Sana bir sey yapmadı kendi halinde bir adam...
ote tarafta kimin yanacağı bellidir...
evren sonsuzsa dünya'nın oluşması sonsuzda bir ihtimaldir. diyip ateist olan adam mantıklı aslında.
"Olum hepiniz yanacaksınız lann." , "Mına kodumun putperesti.", "Abi saygı duyuyorumda, hiç korkmuyor musun ?" gibi cümlelere maruz kalan insan topluluğunu oluşturan bireylerin tümü.
Kuyrum sokumunu merak eden bir insandır.
türkiye de dahil olmak üzere islam ülkelerinde "satanist"le karıştırılan kişi.
nedense allah inancı olmayanlara hemen tecavüzcü,katil,ayyaş,küfürbaz vs. yakıştırmalar yapılır. işin komik tarafı ateistlerin birçok inanandan daha derin dini bilgiye sahip olmasıdır. atıyorum, kuran'ı pek çok müslümandan daha iyi bilir.çünkü okumuştur,sorgulamıştır.hatta oradaki tutarsızlıkları alıntı yaparak kanıtlama yoluna gider.
bi de işin "trajikomik" tarafına bakarsak: islam hoşgörü dinidir.
nedense allah inancı olmayanlara hemen tecavüzcü,katil,ayyaş,küfürbaz vs. yakıştırmalar yapılır. işin komik tarafı ateistlerin birçok inanandan daha derin dini bilgiye sahip olmasıdır. atıyorum, kuran'ı pek çok müslümandan daha iyi bilir.çünkü okumuştur,sorgulamıştır.hatta oradaki tutarsızlıkları alıntı yaparak kanıtlama yoluna gider.
bi de işin "trajikomik" tarafına bakarsak: islam hoşgörü dinidir.
kendisini üstün seviyeli zanneden bazı yazarların tercihi. herhangi bir tanrıya inanmama durumu.
şimdi ben bu tiplerin yazılarına, ben modern bik bikim tavırlarına hastayım.
arkadaş bilimden, bahsediyormuş. bahsedebilirsin, gayet güzel. hangi dinden bahsediyorsun bilmiyorum ama, islam dini bilime karşı değildir, onu iyi bilesin.
bilimden bahseden insan açar tarih okur, son iki yüzyıl boyunca müslümanların geri olmasını 1400 senelik islam tarihine yakıştırmaz. siz gerisiniz bilime karşısınız mantığı bu açıdan bakıldığında ne kadar da ucube bir yaklaşım gayet rahat görülebilir.
yani islam alimleri ilim ve fende en ileriyken allah vardı, şimdi mi yok? derim de ben sana. demiyorum farzet. inancıma göre allahnasip etmediyse sana, ben hiçbir şey yapamam.
bakın abiler ablalar, iki üç adet dandik bilim makalesi okuyunca kendinizi prof doktor sanmayın rica ediyorum.
ne atomu parçaladınız ne de bilimi çok iyi biliyorsunuz. Minicik bilgilerle bu denli kibirli konuşmak öyle zannediyorum ki cahillerin işidir.
şunu da iyi bilin, ateist olmak size bilgin olmayı katmaz.
belki bilgiliyim zannedersiniz o kadar. ama söyleyeyim değilsiniz. bir müslüman olarak, bu kadarını söylerim.
ayrıca saygılı olun. ister inan ister inanma. ama ikide bir inanan insanlara sallama ihtiyacı, seviye düşük diye bahsettiğiniz insanların işidir.
bakın ne kadar çok yazdım. çünkü inkar tek kelimeye bakar, kanıt ise sayfalar ister.
bu dinde de böyledir, bilimde de.
bak bakalım, sidik yarıştıracağın bir müslüman gibi duruyor muyum?
söyleyeyim, müslüman sidik yarıştırmaz. ne de olsa gelip geçici bana göre, kendimi yıpratmama gerek yok.
şimdi ben bu tiplerin yazılarına, ben modern bik bikim tavırlarına hastayım.
arkadaş bilimden, bahsediyormuş. bahsedebilirsin, gayet güzel. hangi dinden bahsediyorsun bilmiyorum ama, islam dini bilime karşı değildir, onu iyi bilesin.
bilimden bahseden insan açar tarih okur, son iki yüzyıl boyunca müslümanların geri olmasını 1400 senelik islam tarihine yakıştırmaz. siz gerisiniz bilime karşısınız mantığı bu açıdan bakıldığında ne kadar da ucube bir yaklaşım gayet rahat görülebilir.
yani islam alimleri ilim ve fende en ileriyken allah vardı, şimdi mi yok? derim de ben sana. demiyorum farzet. inancıma göre allahnasip etmediyse sana, ben hiçbir şey yapamam.
bakın abiler ablalar, iki üç adet dandik bilim makalesi okuyunca kendinizi prof doktor sanmayın rica ediyorum.
ne atomu parçaladınız ne de bilimi çok iyi biliyorsunuz. Minicik bilgilerle bu denli kibirli konuşmak öyle zannediyorum ki cahillerin işidir.
şunu da iyi bilin, ateist olmak size bilgin olmayı katmaz.
belki bilgiliyim zannedersiniz o kadar. ama söyleyeyim değilsiniz. bir müslüman olarak, bu kadarını söylerim.
ayrıca saygılı olun. ister inan ister inanma. ama ikide bir inanan insanlara sallama ihtiyacı, seviye düşük diye bahsettiğiniz insanların işidir.
bakın ne kadar çok yazdım. çünkü inkar tek kelimeye bakar, kanıt ise sayfalar ister.
bu dinde de böyledir, bilimde de.
bak bakalım, sidik yarıştıracağın bir müslüman gibi duruyor muyum?
söyleyeyim, müslüman sidik yarıştırmaz. ne de olsa gelip geçici bana göre, kendimi yıpratmama gerek yok.
islam bilime karşı değildir diyenler kuranı okumadığını belli etmektedir.
islama dışardan bakanların, bir evin sadece penceresini görüp içindeki insanların düşünceleri ve hayatları hakkında yorum yapan peşin hükümlülere benzediğini düşünüyorum.
çok dedim yine diyorum, geçenlerde papa şöyle dedi "islamın özünde savaş yok" ben zaten beklemiyordum ki bu adamın bakara 193ten haberi olmasını. söylesem, kıvırmayı yine bilecek bu kafadaki insanlar.
bakın kafirler demiyorum, bu kafadaki insanlar. müslüman olduğnunu iddia edip islam dairesinin çıkan ve bunun farkında olmayanlar var.
peki islama dışardan bakanlar zümresinin kollarından biri ateisti nasıl tanımlayabiliriz?
islam büyük muhteşem bir bina. yaşamış, yaşayan ve yaşayacak bütün mahlukatın sığacağı kadar büyük ve içinde helal olan her şeyden bolca var. bu binaya giren kurtuldu.
din uydurmaya çalışanlar, sonradan din kurmaya çalışanlar, ellerinde tahta çekiç çivi vs. "ben yeni bir bina yapacağım!" diyenler.
ateistler de "tanrıya ihtiyacım yok!" "mutlak ahlak akılsızlıktır!" "din afyondur!" gibisinden nutuklar atan, kendi çalıp kendi oynayanlar. sokakta kalıyorlar ve bankta uyuyorlar.
binamızda düğün var, hepiniz davetlisiniz.
çok dedim yine diyorum, geçenlerde papa şöyle dedi "islamın özünde savaş yok" ben zaten beklemiyordum ki bu adamın bakara 193ten haberi olmasını. söylesem, kıvırmayı yine bilecek bu kafadaki insanlar.
bakın kafirler demiyorum, bu kafadaki insanlar. müslüman olduğnunu iddia edip islam dairesinin çıkan ve bunun farkında olmayanlar var.
peki islama dışardan bakanlar zümresinin kollarından biri ateisti nasıl tanımlayabiliriz?
islam büyük muhteşem bir bina. yaşamış, yaşayan ve yaşayacak bütün mahlukatın sığacağı kadar büyük ve içinde helal olan her şeyden bolca var. bu binaya giren kurtuldu.
din uydurmaya çalışanlar, sonradan din kurmaya çalışanlar, ellerinde tahta çekiç çivi vs. "ben yeni bir bina yapacağım!" diyenler.
ateistler de "tanrıya ihtiyacım yok!" "mutlak ahlak akılsızlıktır!" "din afyondur!" gibisinden nutuklar atan, kendi çalıp kendi oynayanlar. sokakta kalıyorlar ve bankta uyuyorlar.
binamızda düğün var, hepiniz davetlisiniz.
Amacı inanç meselesi olmayan,ortamda dikkat çekmek,farklı olmak,entel olmak,içindeki komplexleri ve sosyal eksikliklerinin acılarını dindirmek için,başvurdukları felsefe kitaplarını,en azından insanlarla konuşacak birşeyim olsun mantığıyla okuyan insan türü
yine dincilere çok koymuş. kitap okuma alışkanlıkları, bilgili olmaları, her konu hakkında tartışabilmeleri, hatta dini dincilerden daha iyi bilmeleri ve araştırmaları kolay hazmedilemeyecek özellikler olduğundan yıllardır bu insanların bunca zihinsel faaliyeti ve eylemi 'karı-kız' için yaptıkları vurgulandı. kadın ateistler, evli ateistler, yaşlı ateistler, aseksüel ateistler de dinci kafasındaki yeni boşluklar oluyorlar herhalde. o değil de bu kadar korkmayın bu zararsız insanlardan. saygı duymayı da, hoşgörülü, ahlaklı olmayı da, barış, sevgi adına kafa kesmemeyi de sizden iyi biliyorlar. çocuklarınız daha iyi bir dünyada yaşayacaksa ateistlerin yaptığı yasalarla, buluşlarla yaşayacak. selametle gençler.
Taninmasi cok basit olan inancsiz insandir. Ekonomi din siyaset ve bilimden konusabiliyorsa, mantikli, makul, yanitlar verip yine mantikli makul sorular soruyorsa yuzde 45 ateisttir, yuzde 45 agnostiktir, yuzde 5 deisttir, yuzde 2 apateisttir, yuzde 2 pandeisttir. Yuzde Kac etti? 99 eveeeet.. Geriye kaldi yuzde 1,, ama soylemiycem bu kesimin kimler oldugunu cunku eksiliyorlar hemen..
kahkaha attıran savunucuları olan, enteresan bir kabul etme.
ateistler saygılı olmayı çok iyi bilirlemiş, ironi yapıyorlar heralde.
insan sözlükte müslümanlara hakaret için açtıkları başlıklara bir bakar.
veya her defasında çirkin yakıştırmalarını neden yaptıklarını sorar.
adam saygılıyız derken bile sizin gibi kafa kesmeyiz demiş yahu. nasıl saygılı olduğunu anla işte.
ayrıca şu sözlükte benimle meal konusunda tartışabilecek bir tane adam getir, bir ev bir araba sana.
neymiş daha iyi bilirmiş, meydan yok ama hodri çekiyorum. arapça bilen ateist getirin bana, ilmi de olsun sonra sonuca bakalım.
bu benim üstünlüğüm değil. allahın ilmi bitmez, konu bu.
niye seni tek ilgilendiren müslümanlar? hayatını yaşa lan.
adamakıllı hiçbir müslüman sana karışmaz, karışan cahildir.
emir böyle.
şimdi sen suç işleyenlerin suçunu anayasaya mı bağlıyorsun, kişilerin hatalarına mı? böyle olmaz.
bilmiyorsunuz.
ateistler saygılı olmayı çok iyi bilirlemiş, ironi yapıyorlar heralde.
insan sözlükte müslümanlara hakaret için açtıkları başlıklara bir bakar.
veya her defasında çirkin yakıştırmalarını neden yaptıklarını sorar.
adam saygılıyız derken bile sizin gibi kafa kesmeyiz demiş yahu. nasıl saygılı olduğunu anla işte.
ayrıca şu sözlükte benimle meal konusunda tartışabilecek bir tane adam getir, bir ev bir araba sana.
neymiş daha iyi bilirmiş, meydan yok ama hodri çekiyorum. arapça bilen ateist getirin bana, ilmi de olsun sonra sonuca bakalım.
bu benim üstünlüğüm değil. allahın ilmi bitmez, konu bu.
niye seni tek ilgilendiren müslümanlar? hayatını yaşa lan.
adamakıllı hiçbir müslüman sana karışmaz, karışan cahildir.
emir böyle.
şimdi sen suç işleyenlerin suçunu anayasaya mı bağlıyorsun, kişilerin hatalarına mı? böyle olmaz.
bilmiyorsunuz.
işleri güçleri Müslümanları yargılamak ve karalamaktır. başka bir şey becerebildikleri görülmemiştir şimdiye kadar.
şunu bilin ki yargıladığınız gibi yargılanacak ve karaladığınız gibi karalanacaksınız.
şunu bilin ki yargıladığınız gibi yargılanacak ve karaladığınız gibi karalanacaksınız.
put perestler put'a ateistler at'a tapar.
öldükler zaman '' yok artıkkk '' diye bağaracak topluluk.
görecekler o zaman anyayı konyayı.
görecekler o zaman anyayı konyayı.
cennetin firdevs mekanından mahrum olacak olan kişilerdir.
tanrı'nın kutsal kitaplarıyla ikna edemediği insan.
tanrı kutsal kitaplarıyla ikna edemiyorsa bu tanrı'nın suçu mudur ? insan'nın suçu mudur ?
tanrı kutsal kitaplarıyla ikna edemiyorsa bu tanrı'nın suçu mudur ? insan'nın suçu mudur ?
kafasında din konusunda bir çok soru bulunan, elit olmak ve farklı olmak isteyen, kolay kolay inanmayan.
Inanmayana saygi duyduğum, ama hem inanmayip hemde inananlarin degerlerine dil uzatanlari var ki. Büyük çatışmalara girilesi tipler.
neden bilmiyorum ama korkulan insanlar. tanıdığınız birçok kişi gizli ateistken, ateistlerden neden korkuyorsunuz ey müslümanlar? ateist olduğunu bildiğim insanların hepsi ortalama bir müslümandan daha akıllı ve duyarlı. siz hala din falan deyin amına koyim.
Fıtratının gereğini yerine getirmemis insan.
- ben kendimi bildim bileli ateisttim!
+ kaç yaşındasın sen?
- 17.
+ siktir git ilerde bil kendini amk.
+ kaç yaşındasın sen?
- 17.
+ siktir git ilerde bil kendini amk.
inançlılar 1 din hariç hepsini redderken hepsini reddeden kişidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar