bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- beyaz otomobil satın almak15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- düşük iq belirtileri5
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- amerika birleşik devletleri6
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bugün de meme atan olmaması13
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- makarna süzmek5
- ilgi2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- terlikle dövmek2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 65 şut çekip gol atamamak5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
kendisini üstün seviyeli zanneden bazı yazarların tercihi. herhangi bir tanrıya inanmama durumu.
şimdi ben bu tiplerin yazılarına, ben modern bik bikim tavırlarına hastayım.
arkadaş bilimden, bahsediyormuş. bahsedebilirsin, gayet güzel. hangi dinden bahsediyorsun bilmiyorum ama, islam dini bilime karşı değildir, onu iyi bilesin.
bilimden bahseden insan açar tarih okur, son iki yüzyıl boyunca müslümanların geri olmasını 1400 senelik islam tarihine yakıştırmaz. siz gerisiniz bilime karşısınız mantığı bu açıdan bakıldığında ne kadar da ucube bir yaklaşım gayet rahat görülebilir.
yani islam alimleri ilim ve fende en ileriyken allah vardı, şimdi mi yok? derim de ben sana. demiyorum farzet. inancıma göre allahnasip etmediyse sana, ben hiçbir şey yapamam.
bakın abiler ablalar, iki üç adet dandik bilim makalesi okuyunca kendinizi prof doktor sanmayın rica ediyorum.
ne atomu parçaladınız ne de bilimi çok iyi biliyorsunuz. Minicik bilgilerle bu denli kibirli konuşmak öyle zannediyorum ki cahillerin işidir.
şunu da iyi bilin, ateist olmak size bilgin olmayı katmaz.
belki bilgiliyim zannedersiniz o kadar. ama söyleyeyim değilsiniz. bir müslüman olarak, bu kadarını söylerim.
ayrıca saygılı olun. ister inan ister inanma. ama ikide bir inanan insanlara sallama ihtiyacı, seviye düşük diye bahsettiğiniz insanların işidir.
bakın ne kadar çok yazdım. çünkü inkar tek kelimeye bakar, kanıt ise sayfalar ister.
bu dinde de böyledir, bilimde de.
bak bakalım, sidik yarıştıracağın bir müslüman gibi duruyor muyum?
söyleyeyim, müslüman sidik yarıştırmaz. ne de olsa gelip geçici bana göre, kendimi yıpratmama gerek yok.
şimdi ben bu tiplerin yazılarına, ben modern bik bikim tavırlarına hastayım.
arkadaş bilimden, bahsediyormuş. bahsedebilirsin, gayet güzel. hangi dinden bahsediyorsun bilmiyorum ama, islam dini bilime karşı değildir, onu iyi bilesin.
bilimden bahseden insan açar tarih okur, son iki yüzyıl boyunca müslümanların geri olmasını 1400 senelik islam tarihine yakıştırmaz. siz gerisiniz bilime karşısınız mantığı bu açıdan bakıldığında ne kadar da ucube bir yaklaşım gayet rahat görülebilir.
yani islam alimleri ilim ve fende en ileriyken allah vardı, şimdi mi yok? derim de ben sana. demiyorum farzet. inancıma göre allahnasip etmediyse sana, ben hiçbir şey yapamam.
bakın abiler ablalar, iki üç adet dandik bilim makalesi okuyunca kendinizi prof doktor sanmayın rica ediyorum.
ne atomu parçaladınız ne de bilimi çok iyi biliyorsunuz. Minicik bilgilerle bu denli kibirli konuşmak öyle zannediyorum ki cahillerin işidir.
şunu da iyi bilin, ateist olmak size bilgin olmayı katmaz.
belki bilgiliyim zannedersiniz o kadar. ama söyleyeyim değilsiniz. bir müslüman olarak, bu kadarını söylerim.
ayrıca saygılı olun. ister inan ister inanma. ama ikide bir inanan insanlara sallama ihtiyacı, seviye düşük diye bahsettiğiniz insanların işidir.
bakın ne kadar çok yazdım. çünkü inkar tek kelimeye bakar, kanıt ise sayfalar ister.
bu dinde de böyledir, bilimde de.
bak bakalım, sidik yarıştıracağın bir müslüman gibi duruyor muyum?
söyleyeyim, müslüman sidik yarıştırmaz. ne de olsa gelip geçici bana göre, kendimi yıpratmama gerek yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar