bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar6
- çok güzel ama manyak kadın7
- sözlükteki gizli düşmanım3
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- kemalist dünya24
- hırt4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- hurdadan çıkan flash diskler2
- içinden canavar çıkan insan2
- kezodan öpücük istemek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- kadir inanır17
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hapşırmak2
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- israil6
- sedat pekmez21
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ona bir şey söyle9
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- evagreen2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- anın görüntüsü17
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- birader yazar olmak12
tanrının var olduğuna inanmamakla, tanrının var olmadığına inanmak eylemlerinin aynı kapıya çıktığını anlayamayacak kadar kapasite yoksunu olanları da vardır.
hiç yıkanmayan, paso küfreden, "4 karılı eşleriyle" orciden orciye* koşan büyük bir kısım "inananları" (arabistan-ortadoğu-pakistan vb..dünü ve bugünüyle) gördüğümüzde, bu şekilde hakaret etmeden önce iki kere düşünmemiz gereken insandır.
not: işbu yazı, inananları rencide etmek için yazılmamıştır.
not: işbu yazı, inananları rencide etmek için yazılmamıştır.
yine aynı teraneler. ders çalışmaktan sıkılınca aynı teraneler bile göze güzel gözüküyor.
neyse. imagine that bütün insanlar ateist. bütün insanlar ateist ise eğer, yehova nın allah ın poseidon un adı bile geçmeyecekti. bunu sonucu olarak, kimse ' haccı ya bu ateistler allah ın olmadığına inanıyor' ya da ' bu ateistler poseidon un yokluğuna inanıyor' demeyecekti. jeton düştü mü?
ateizm de bir inançtır diyen arkadaşlara söylüyorum.
ateizmi bir inanç olarak görmek, dindarların koca şişkin egolarından ve kendilerini beğenmişliklerinden kaynaklanır.
ortada bir şey yok ki, olup olmadığına inanayım?
düştü mü jeton?
neyse. imagine that bütün insanlar ateist. bütün insanlar ateist ise eğer, yehova nın allah ın poseidon un adı bile geçmeyecekti. bunu sonucu olarak, kimse ' haccı ya bu ateistler allah ın olmadığına inanıyor' ya da ' bu ateistler poseidon un yokluğuna inanıyor' demeyecekti. jeton düştü mü?
ateizm de bir inançtır diyen arkadaşlara söylüyorum.
ateizmi bir inanç olarak görmek, dindarların koca şişkin egolarından ve kendilerini beğenmişliklerinden kaynaklanır.
ortada bir şey yok ki, olup olmadığına inanayım?
düştü mü jeton?
okuğunu anlamayan insanlar bunlar. aynı örnekten gidelim; bu imagine ettiğimiz insanlara gidip "hacı tanrı diye bir şey varmış, dünyanın evrenin falan dışındaymış, hepimizi o yaratmış" deseydin, o adam sana "inanmıyorum" derdi. gerçi inanma ihtimali de var ama o ayrı bir konu.
ateizmi bir inanç olarak görmemek, insanın bir şeylere inanmaya bağlı olarak işleyen bir düşünce sisteminin olduğunu inkar etmekten kaynaklanır. demek istediğim şu ki:
varlığına inanmamak = yokluğuna inanmak.
düştü mü jeton?
not: dindar değilim.
ateizmi bir inanç olarak görmemek, insanın bir şeylere inanmaya bağlı olarak işleyen bir düşünce sisteminin olduğunu inkar etmekten kaynaklanır. demek istediğim şu ki:
varlığına inanmamak = yokluğuna inanmak.
düştü mü jeton?
not: dindar değilim.
sözlük anlamı ''tanrı veya tanrıların varolmadığını kabul eden ve dinsel öğretiyi kabul etmeyen felsefi görüş'' olan kelime. cümlenin sonundaki koskoca ''felsefi görüş'' terimini okuduysanız asıl meseleye geçebiliriz. anlayamadığına aklının yetmediğine yoktur diyen kişi değil, anlayamadığına aklının yetmediği her noktaya ''tanrı'' kavramını sokmayan, düşünen, iyiyle kötüyü bile kutsal kitaplarda yazanları okuyup anlayabilen değil de kendi mantığıyla ayırt edebilen, yaptığı iyilikleri de tanrının onu sevmesi için değil hiçbir çıkar beklemeden yapan kişidir.
tanrı adına boğaz kesmeyen,
tekbirle insan yakmayan,
kız çocuklarına tecavüz etmeyendir.
http://www.hurriyet.com.t...ndem/12205182.asp?gid=229
http://videogaleri.hurriy...deo.aspx?s=5&vid=2107
tekbirle insan yakmayan,
kız çocuklarına tecavüz etmeyendir.
http://www.hurriyet.com.t...ndem/12205182.asp?gid=229
http://videogaleri.hurriy...deo.aspx?s=5&vid=2107
- Abi sen neden inanmıyorsun yav?
- Aklıma yatmıyor bir türlü.
- Olsun abi sen gene de inan, yanarsın valla.
- Tamam o zaman inanayım.
biçiminde ne kendini ne de olduğu varsayılan tanrıyı kandırmayan kişiler.
- Aklıma yatmıyor bir türlü.
- Olsun abi sen gene de inan, yanarsın valla.
- Tamam o zaman inanayım.
biçiminde ne kendini ne de olduğu varsayılan tanrıyı kandırmayan kişiler.
tanrıya,dine inanmayan,din kisvesi altında yapılan baskı,zulüm ve vahşetleri esefle kınayan,din,olması gerektiği gibi kimsenin canını yakmadan,kimseyi zorlamadan,ayrımcılığa mahal vermeden yaşansa dünya ne güzel bir yer olurdu diyen,bilime,evrime,medeniyete ve gelişime inanan aydın insandır.
Tanrı'nın kurallarına uymayı reddedip,kendi kurallarını yarattığını ve onlara uyduğunu söyleyen bir topluluktur.Benim fikrim,her ateist gün gelicek "Allah'ım nolur yardım et" diye haykıracak.Bence bu kaçınılmaz
tanrının olmadığını düşündükleri için, olmayan tanrının koyduğu olmayan kaidelere de "mantıken" uymayacak olan kişilerdir.
insanın sahip olduğu olağan bilinç.
fakat şahsen çok heveslenmeme rağmen olmaktan vazgeçtim. çünkü hiç bayram tatilleri yok...
fakat şahsen çok heveslenmeme rağmen olmaktan vazgeçtim. çünkü hiç bayram tatilleri yok...
evrimcilerin kankalarıdır. Fıkralarda görülmeyecek tarzda komedi ispatlarla kendilerince tanrının olmadığını zanneden insan kılığında varlıklardır.
her davranışları için soyut kanıtlar isteyin, çok güleceksiniz...
en açık dinsizliğin içinde bile, gizli bir korku ve pişmanlık vardır...
yeminleri güvenilmezdir...
üzüntüye düşünce, dinde avuntu bulurlar...
quentin tarantino nun yeni filmi.
pis ve kakadırlar.
(bkz: deist)
günlük yaşamlarındaki herhangi bir davranışın nedenini sorun, sonra sırayla ardarda nedeninde nedenini sorun ve böylece devam edin... çok güleceksiniz...
tek inancı hiç bişeye inanmamak olan insanımsı.
sonlulara oranla sonsuzun güçleri hakkında fikri yokmuş gibi davranırlar...
tanrı tanımaz kişidir. genel olarak inançlılar tarafından aptal, tü kaka gibi sıfatlar alırlar.
ünlü bir ateist: (bkz: albert einstein)
edit:söz konusu entry yazılırken ayar amacı güdülmemiştir.
ünlü bir ateist: (bkz: albert einstein)
edit:söz konusu entry yazılırken ayar amacı güdülmemiştir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar