ateist

okuğunu anlamayan insanlar bunlar. aynı örnekten gidelim; bu imagine ettiğimiz insanlara gidip "hacı tanrı diye bir şey varmış, dünyanın evrenin falan dışındaymış, hepimizi o yaratmış" deseydin, o adam sana "inanmıyorum" derdi. gerçi inanma ihtimali de var ama o ayrı bir konu.

ateizmi bir inanç olarak görmemek, insanın bir şeylere inanmaya bağlı olarak işleyen bir düşünce sisteminin olduğunu inkar etmekten kaynaklanır. demek istediğim şu ki:

varlığına inanmamak = yokluğuna inanmak.

düştü mü jeton?

not: dindar değilim.
© copyright 2005 - 2026