bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- kadir inanır'ın vefatı7
- tüm çıplaklığımla burdayım7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın3
- menfaati için bir kişiye yalakalık yapan insan2
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- bili bili yumurta3
- ankara nın en güzel yanı7
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- istanbul6
- almanya5
- ekşi ekşi kokan kezo2
- anın görüntüsü24
- başkan3
- 2026 dünya kupası28
- kemalist dünya26
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- gönül adamı2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- thereads2
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- üniversitelerin gereksiz olması17
- su içmek2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ilkin aydın2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kemal kılıçdaroğlu15
- kadir inanır22
- genç olmanın en güzel yanı6
las ketchup'a ait, geçtiğimiz yıllarda sık sık duyulan bir parça.
bir zamanlar abidik bir dansi olan ve nedense insani ebleh ebleh sirittiran parca ammavelakin cillop gibi bir parcadir o ayri.
o değil de trt 1 de koçum benim adlı bir dizi vardı.
gökhanın olması lazım orda ki ibnenin birisinin abisi işte adı hakan.
bu şarkıda nasıl oynadı ama. lan keşke videosu olsa da şuraya bir link versem.
yemin ediyorum hem vallahi hemide billahi bu ülkeyi terkederdiniz.
fox tv içün bez bebek neyse trt için de koçum benim o idi.
doğum günü partisi oluyo güya çocuklardan birinin, hakana da diyo ki kardeşi abi sen çok güzel oynuyorsun bi oyna bakalım.
hadi türkler yapar desek yok değil.
bkz. http://www.bobiler.org/monte.asp?m=100032
lan hani en sapıtanımız bi misket oynamıştır yada dale don dale tamam. ama yok kardeşim bu adam öyle yapmadı o nasıl elleri döndürüş nasıl yüzünü kapatış hakan yaa. koçum benim ekibi size soruyorum.
şerefsizler çok zengin değildik biz. babam herkes çanak antene dönerken alamadı ilk 2-3 ay sonra zaten hiç bir kanal kalmadı sadece trt sizde bana bunu yaptınız.
çok beddua ettim ama yine edeceğim sırf bu şarkı ve dans yüzünden.
o anda kamera ekibinde bulunanlar asit kuyularında can veresiniz, ömrünüz boyu çocuk sevinci yaşayamasınız, ukraynada 45 dolara çalışasınız elektriğiniz 23 dolar gele.
rte nin korumaları tarafından sabah akşam dövülesin şikayet edemeyesin.
allahınızdan bulun.
gökhanın olması lazım orda ki ibnenin birisinin abisi işte adı hakan.
bu şarkıda nasıl oynadı ama. lan keşke videosu olsa da şuraya bir link versem.
yemin ediyorum hem vallahi hemide billahi bu ülkeyi terkederdiniz.
fox tv içün bez bebek neyse trt için de koçum benim o idi.
doğum günü partisi oluyo güya çocuklardan birinin, hakana da diyo ki kardeşi abi sen çok güzel oynuyorsun bi oyna bakalım.
hadi türkler yapar desek yok değil.
bkz. http://www.bobiler.org/monte.asp?m=100032
lan hani en sapıtanımız bi misket oynamıştır yada dale don dale tamam. ama yok kardeşim bu adam öyle yapmadı o nasıl elleri döndürüş nasıl yüzünü kapatış hakan yaa. koçum benim ekibi size soruyorum.
şerefsizler çok zengin değildik biz. babam herkes çanak antene dönerken alamadı ilk 2-3 ay sonra zaten hiç bir kanal kalmadı sadece trt sizde bana bunu yaptınız.
çok beddua ettim ama yine edeceğim sırf bu şarkı ve dans yüzünden.
o anda kamera ekibinde bulunanlar asit kuyularında can veresiniz, ömrünüz boyu çocuk sevinci yaşayamasınız, ukraynada 45 dolara çalışasınız elektriğiniz 23 dolar gele.
rte nin korumaları tarafından sabah akşam dövülesin şikayet edemeyesin.
allahınızdan bulun.
2002-2003 sezonunda claudio lopez'i epey derinden etkilemiş bir şarkıydı. bu şarkının epey popüler olduğu dönemlerde oynanan bir serie a maçında, stadio olimpico'da 3-0'dan 3-3'e gelen inter milan maçında attığı 3 golün hepsinden sonra da bu şarkının klibindeki o elleri sağa sola sallamalı bilindik salak dansı yapmış ve karizmasına format atmıştı. bu maçın bir diğer rezil durumu da 3-1 önde olan ss lazio'nun emre belözoğlan'ın biri çok sağlam bir aşırtma golü olan 2 golüyle 3-3'e razı olmasıdır. arkasında böyle de salak hatıralar bırakmış bir nadide eserdir.
insanı pskikopat edecek türde bir parça. bir de akıllara zarar bir dansı vardı, çocuklar yapardı. aman allahım.
gençliğimizin parçaları. papi chulo, sentello falan beraber büyüdüler.
bir dönem passaparola adlı yarışmanın jenerik müziği olmuş şarkıdır.
orijinal ismi : las ketchup tur.
https://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
dinlemek isteyenler için link.
orijinal ismi : las ketchup tur.
https://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
dinlemek isteyenler için link.
küçükken 'aserehe ha ehe dehebetube hevele sevi novama abiyene ubiyene vili vigi' şeklinde söylerdim. az önce tekrar dinledim aynen böyle diyor. yine ispanyolca bilmiyorum yine böyle söylüyorum. o zaman şarkının evrensel kısmı yine benden gelsin
anana naanana nanana nananna ananana nayayayyee
anana naanana nanana nananna ananana nayayayyee
klibinde bira bardaklarına kırmızı bişeyler dolduruyolar, acaba o ne ki diye merak ettiren şarkı.
çocukluk dönemimizin unutulmazları arasında top 5'teki yerini alan hoş şarkı.
yıllar sonra dinleyince tüm hücrelerime mutluluk pompalayan şarkı. aradan onca yıl geçmiş nakaratı hala söyleyip, o tuhaf dans figürlerini bilgisayar başında erkek başıma yaptırdı ya, aferin las ketchupa. iyi iş çıkarmış zamanında.
ayrıca (bkz: bunu bilen liseli değildir)
ayrıca (bkz: bunu bilen liseli değildir)
las ketchup grubunun müthiş ritmiyle herkesi kendine bağlayabilecek hoş şarkısıdır. gelgelelim danstan kaybetmiştir. en seksi kadını bile bebek bezi reklamındaki çocuklara çevirir o dans ellam. yinede şarkı favorilerimdendir zira bayılırım böyle ritmi inişli çıkışlı olan şarkılara.
bir de klibinde yaptıkları el hareketleri vardı sanırım bu şarkının...ama ben hiç denemedim...belki de az denemişimdir...yani öyle işte...
sözlerini ezbere bilip söylemenin cool olduğu zamanlardaki şarkıdır. sözleri dergilerde yer alırdı, kalkıp odama yapıştırmıştım ezberlemek için, çocukluk işte.
passaparola adli yarismada, etaplar arasi geciste calan ve dansci kizlarin oynadigi efsanevi sarkidir. cok garip bir dansi vardir. elinle kolunu kesiyormus gibi hareketler falan.
bir donem herkesin dans ettigi sarki.
türk milletinin geçirdiği büyük şarkı imtihanlarından biridir. söyleyip eşlik edicem diye ne insanlar telef olmuştur...
ashere he aha ehe he amk he.
bir donem her yerde moda olan sarki. Dansida modaydi.
tek şarkıyla dünyayı sallayan bir makarena değilse de ona yakın gitmişti diyebiliriz. icracı üç kızkardeşlerden biri diğer ikisinden daha güzeldi komple.
kucuklugumun sarkisiydi. boyle de hortlatayim basligi. evet ben o zamanlar anasinifindaydim falan ama radyoda falan calardi trt fm de. asere he ha hehe he helegune hevereseniyuno haba habiyene gubiyana guribibi diye soylerdik biz. * tamam dansi malcaydi falan ama o zamanlara eglence katan hala da dinleyince o gunlere goturen bi sarki inkar edilemez. nakarat kisminin bir anlami mi yok nerdir bi cevirisini de bulamadigim sarki ayni zamanda.
Gencligimin sarkisiydi. Ben o siralar universite sondaydim.
Saka lan saka. Ne isim olur boyle boktan sarkilarla.
Saka lan saka. Ne isim olur boyle boktan sarkilarla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar