bugün
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı3
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- portekiz5
- kolombiya4
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- genç olmanın en güzel yanı6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç görünmeye çalışmak7
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- ilgi manyağı4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- demokratik kongo cumhuriyeti3
- panama3
- hırvatistan3
- x in memeleri3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- petrol2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- içtim şarabı13
- 33 yaşında olmak3
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler3
- anın görüntüsü22
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- sıcaktan ağlamak4
- deniz göktaş4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
las ketchup'a ait, geçtiğimiz yıllarda sık sık duyulan bir parça.
bir zamanlar abidik bir dansi olan ve nedense insani ebleh ebleh sirittiran parca ammavelakin cillop gibi bir parcadir o ayri.
o değil de trt 1 de koçum benim adlı bir dizi vardı.
gökhanın olması lazım orda ki ibnenin birisinin abisi işte adı hakan.
bu şarkıda nasıl oynadı ama. lan keşke videosu olsa da şuraya bir link versem.
yemin ediyorum hem vallahi hemide billahi bu ülkeyi terkederdiniz.
fox tv içün bez bebek neyse trt için de koçum benim o idi.
doğum günü partisi oluyo güya çocuklardan birinin, hakana da diyo ki kardeşi abi sen çok güzel oynuyorsun bi oyna bakalım.
hadi türkler yapar desek yok değil.
bkz. http://www.bobiler.org/monte.asp?m=100032
lan hani en sapıtanımız bi misket oynamıştır yada dale don dale tamam. ama yok kardeşim bu adam öyle yapmadı o nasıl elleri döndürüş nasıl yüzünü kapatış hakan yaa. koçum benim ekibi size soruyorum.
şerefsizler çok zengin değildik biz. babam herkes çanak antene dönerken alamadı ilk 2-3 ay sonra zaten hiç bir kanal kalmadı sadece trt sizde bana bunu yaptınız.
çok beddua ettim ama yine edeceğim sırf bu şarkı ve dans yüzünden.
o anda kamera ekibinde bulunanlar asit kuyularında can veresiniz, ömrünüz boyu çocuk sevinci yaşayamasınız, ukraynada 45 dolara çalışasınız elektriğiniz 23 dolar gele.
rte nin korumaları tarafından sabah akşam dövülesin şikayet edemeyesin.
allahınızdan bulun.
gökhanın olması lazım orda ki ibnenin birisinin abisi işte adı hakan.
bu şarkıda nasıl oynadı ama. lan keşke videosu olsa da şuraya bir link versem.
yemin ediyorum hem vallahi hemide billahi bu ülkeyi terkederdiniz.
fox tv içün bez bebek neyse trt için de koçum benim o idi.
doğum günü partisi oluyo güya çocuklardan birinin, hakana da diyo ki kardeşi abi sen çok güzel oynuyorsun bi oyna bakalım.
hadi türkler yapar desek yok değil.
bkz. http://www.bobiler.org/monte.asp?m=100032
lan hani en sapıtanımız bi misket oynamıştır yada dale don dale tamam. ama yok kardeşim bu adam öyle yapmadı o nasıl elleri döndürüş nasıl yüzünü kapatış hakan yaa. koçum benim ekibi size soruyorum.
şerefsizler çok zengin değildik biz. babam herkes çanak antene dönerken alamadı ilk 2-3 ay sonra zaten hiç bir kanal kalmadı sadece trt sizde bana bunu yaptınız.
çok beddua ettim ama yine edeceğim sırf bu şarkı ve dans yüzünden.
o anda kamera ekibinde bulunanlar asit kuyularında can veresiniz, ömrünüz boyu çocuk sevinci yaşayamasınız, ukraynada 45 dolara çalışasınız elektriğiniz 23 dolar gele.
rte nin korumaları tarafından sabah akşam dövülesin şikayet edemeyesin.
allahınızdan bulun.
2002-2003 sezonunda claudio lopez'i epey derinden etkilemiş bir şarkıydı. bu şarkının epey popüler olduğu dönemlerde oynanan bir serie a maçında, stadio olimpico'da 3-0'dan 3-3'e gelen inter milan maçında attığı 3 golün hepsinden sonra da bu şarkının klibindeki o elleri sağa sola sallamalı bilindik salak dansı yapmış ve karizmasına format atmıştı. bu maçın bir diğer rezil durumu da 3-1 önde olan ss lazio'nun emre belözoğlan'ın biri çok sağlam bir aşırtma golü olan 2 golüyle 3-3'e razı olmasıdır. arkasında böyle de salak hatıralar bırakmış bir nadide eserdir.
insanı pskikopat edecek türde bir parça. bir de akıllara zarar bir dansı vardı, çocuklar yapardı. aman allahım.
gençliğimizin parçaları. papi chulo, sentello falan beraber büyüdüler.
bir dönem passaparola adlı yarışmanın jenerik müziği olmuş şarkıdır.
orijinal ismi : las ketchup tur.
https://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
dinlemek isteyenler için link.
orijinal ismi : las ketchup tur.
https://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc
dinlemek isteyenler için link.
küçükken 'aserehe ha ehe dehebetube hevele sevi novama abiyene ubiyene vili vigi' şeklinde söylerdim. az önce tekrar dinledim aynen böyle diyor. yine ispanyolca bilmiyorum yine böyle söylüyorum. o zaman şarkının evrensel kısmı yine benden gelsin
anana naanana nanana nananna ananana nayayayyee
anana naanana nanana nananna ananana nayayayyee
klibinde bira bardaklarına kırmızı bişeyler dolduruyolar, acaba o ne ki diye merak ettiren şarkı.
çocukluk dönemimizin unutulmazları arasında top 5'teki yerini alan hoş şarkı.
yıllar sonra dinleyince tüm hücrelerime mutluluk pompalayan şarkı. aradan onca yıl geçmiş nakaratı hala söyleyip, o tuhaf dans figürlerini bilgisayar başında erkek başıma yaptırdı ya, aferin las ketchupa. iyi iş çıkarmış zamanında.
ayrıca (bkz: bunu bilen liseli değildir)
ayrıca (bkz: bunu bilen liseli değildir)
las ketchup grubunun müthiş ritmiyle herkesi kendine bağlayabilecek hoş şarkısıdır. gelgelelim danstan kaybetmiştir. en seksi kadını bile bebek bezi reklamındaki çocuklara çevirir o dans ellam. yinede şarkı favorilerimdendir zira bayılırım böyle ritmi inişli çıkışlı olan şarkılara.
bir de klibinde yaptıkları el hareketleri vardı sanırım bu şarkının...ama ben hiç denemedim...belki de az denemişimdir...yani öyle işte...
sözlerini ezbere bilip söylemenin cool olduğu zamanlardaki şarkıdır. sözleri dergilerde yer alırdı, kalkıp odama yapıştırmıştım ezberlemek için, çocukluk işte.
passaparola adli yarismada, etaplar arasi geciste calan ve dansci kizlarin oynadigi efsanevi sarkidir. cok garip bir dansi vardir. elinle kolunu kesiyormus gibi hareketler falan.
bir donem herkesin dans ettigi sarki.
türk milletinin geçirdiği büyük şarkı imtihanlarından biridir. söyleyip eşlik edicem diye ne insanlar telef olmuştur...
ashere he aha ehe he amk he.
bir donem her yerde moda olan sarki. Dansida modaydi.
tek şarkıyla dünyayı sallayan bir makarena değilse de ona yakın gitmişti diyebiliriz. icracı üç kızkardeşlerden biri diğer ikisinden daha güzeldi komple.
kucuklugumun sarkisiydi. boyle de hortlatayim basligi. evet ben o zamanlar anasinifindaydim falan ama radyoda falan calardi trt fm de. asere he ha hehe he helegune hevereseniyuno haba habiyene gubiyana guribibi diye soylerdik biz. * tamam dansi malcaydi falan ama o zamanlara eglence katan hala da dinleyince o gunlere goturen bi sarki inkar edilemez. nakarat kisminin bir anlami mi yok nerdir bi cevirisini de bulamadigim sarki ayni zamanda.
Gencligimin sarkisiydi. Ben o siralar universite sondaydim.
Saka lan saka. Ne isim olur boyle boktan sarkilarla.
Saka lan saka. Ne isim olur boyle boktan sarkilarla.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar