asereje

küçükken 'aserehe ha ehe dehebetube hevele sevi novama abiyene ubiyene vili vigi' şeklinde söylerdim. az önce tekrar dinledim aynen böyle diyor. yine ispanyolca bilmiyorum yine böyle söylüyorum. o zaman şarkının evrensel kısmı yine benden gelsin

anana naanana nanana nananna ananana nayayayyee
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026