bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı3
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu3
- genç görünmeye çalışmak7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak6
- 19 yaşında kızla yatmak3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- ilgi manyağı4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- içtim şarabı13
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- deniz göktaş4
- uludede3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- whynot2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
Pahalı bir şehir. izmir den daha pahalı. izmir den pahalı olmaması gerektiğine inandığım şehir.
ship inn’deyim arkaaşlar..
kahvaltınız benden değil baştan uyarayım..
kahvaltınız benden değil baştan uyarayım..
eşim ve 1 yaşındaki kızımla salı günü lara ya gidip 5 gün kalmayı planlıyorum.
otel dışındaki zamanım için gezilip-görülecek yerleri sorguluyorum.
antalyalıların önerileri : 7 mehmet yemeği, falezlerde gün batımını seyretmek şimdilik netleşti.
gezilecek-görülecek yer önerilerine açığım.
otel dışındaki zamanım için gezilip-görülecek yerleri sorguluyorum.
antalyalıların önerileri : 7 mehmet yemeği, falezlerde gün batımını seyretmek şimdilik netleşti.
gezilecek-görülecek yer önerilerine açığım.
Havanın sanırım bozduğu ilimiz.
Hava durumu konusunda bilgi bekliyorum sevgili gençler.
Ablanız üşür mü montsuz gelse?
Hava durumu konusunda bilgi bekliyorum sevgili gençler.
Ablanız üşür mü montsuz gelse?
Son üç gündür 31-32 derecelerde seyreden şehir. Bu saatlerde de 23-24 derece oluyor.
Bitmeyen yaz yapmışlar amk.
Bitmeyen yaz yapmışlar amk.
Şubat ayında Belek’te seminere katılarak gittiğim şehir.Hava ılıktı,her yerde turist vardı ama sakin bir dönemdeydi.
Şu sıralar nemyok gel akşamiçin bir hırka al.. iş yapar gibi ama mayonu pareonu muhakkak al bugün girdim deniz hala mükemmel...
Kasırga geliyormuş.
Seraları sağlamlayın.
Seraları sağlamlayın.
Yağmuru bile güzel şehrimiz ..
ülkenin otel rezervinin büyük kısmını karşılayan şehrimiz.
bugünlerde oldukça serinlemiş şehir. donuyoruz.
diğer yarım olan güzel şehir.
yaz sezonunun bitmesiyle beraber kafelerde ve restorantlarda ekstra eleman ihtiyacı da pek yok gibi görünüyor. 3-5 yer var lakin onlar da biz sizi ararız dediler.
Şu an çalıştığım yerde iyi para verdiği de yok. hafta sonları resmen oruspu gibi oldum.
Şu an çalıştığım yerde iyi para verdiği de yok. hafta sonları resmen oruspu gibi oldum.
insanı mutlu edebilecek olan şehir. Güzel sayılır.
Bir türlü kış gelmeyen şehir.
Bu sene sıcakları aşırı sıktı, kazak giymek istiyorum lan ben.
Bu sene sıcakları aşırı sıktı, kazak giymek istiyorum lan ben.
Herkesin balkonda yattığı şehir * .
Tüm balkonlar Perdeli en fakir evde klima var bende antalyada kalırken balkonda yatmistim klimayi gece kapiyorlardi.
Tüm balkonlar Perdeli en fakir evde klima var bende antalyada kalırken balkonda yatmistim klimayi gece kapiyorlardi.
kış gelmeden son bi kaçamak yapmak istediğim şehir.
fazla ve hızla göç aldığından şehrin mimarisi ve alt yapısı maalesef hala kötüdür, halbuki gerek konumu gerek doğal güzellikleri açısından Türkiye'nin en güzel şehirlerindendir. Her daim özlenir.
Görüntüm belli etmese bile doğup büyüdüğüm, içime işlemiş şehir. Babam bile 2 yaşındayken gelmiş. Her yerini ezberlediğimden sokaklarda evimdeymiş gibi gezdiğim, her çıkmaz sokağı istediğim yere gidecek şekilde değiştirebildiğim tek şehr. Merkez kalabalıklaşsa bile çevre mahalleler sakindir, yazlık villa bölgelerine yerleşin sessiz sakin yaşarsınız, yazın gelen sahipleri bile sahile gittiğinden yaz dönemi bile boş kalıyor. Evlendiğim için arkamda bıraktım, eşim memur olduğundan ama elime geçen ilk fırsatta geri döneceğim ve bu sefer tek başıma olmayacağım hehe
Bugün senden ayrılıyorum. Hep gitmek istemişttim. Suan kalmak için ağlıyorum. Türkiyenin en güzel şehirler arasındadır net. Çok özliycem.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar