bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
bir an önce olimposa gidip bira içmek istediğim şehir. haritaya aldanıyorum sanırım. muğlada olsamda arada 4 saat var.
Doğru yolda olduğunu bilmek güzel.
görsel
görsel
SAATLERDiR göğün amı yırtılmışçasına yağmur yağan şehir.
1 haftadır yağmur var, yağmurdan nefret ettirdi sonunda.
1 haftadır yağmur var, yağmurdan nefret ettirdi sonunda.
Bugün hastanede o yağmurun altında bile isteye ıslanıp, ağladığım şehir. Benimle birlikte yas tutuyor sanki.
Aksu da arkadaşım oturuyor gel gel dedi en sonunda gidecektim Kıprıs a gaçtı hain. Tarih seni affetmeyecek Memo...
sıcağın timsali olan yurdum şehri.
bu öyle alelade bir sıcak değil, herkesin serinlemek için türlü türlü yöntemler aradığı bir sıcaktan söz ediyorum. antalyalı değilim lakin çok kez gitmişliğim var. kışın bile ılık. buraya tatil maksatlı ilk gittiğim anı hatırlayınca, yüzümde tebessüm oluşuyor. havaalanına indiğim an şok olmuştum. sıcak resmen suratıma ayağının tabanıyla tokat atmıştı. egzajere ediyorsam da top olayım, tekerlek sibobu olayım, efendime söyleyeyim, şambrel yaması olayım.
biranızı alıp da sahilde iki bira içeyim deseniz olmuyor, namümkün.. tekelden sahile gidene kadar biralar beyran çorbasına dönüşüyor. azıcık güneşleneyim deseniz, o da namümkün. güneş, tepeden tepeden; "yat yat, birazdan görürsün ebenin hörekesini!!" dercesine seyirtiyor ultraviyole ışınlarını. hadi hepsini geçtim, olaya bir de nem ket vuruyor. aman yarabbim, o nasıl bir nem öyle.. burada yaşamak için belli niteliklere haiz olmadığım hususunda kanaate vardım. antalya sıcağı bana göre değil. o halde tanım yaparak olaya hem hülasayı, hem de noktayı koyayım.
tanım: insanın üstüne yakışanı değil, yapışanı giydiği memleket.
bu öyle alelade bir sıcak değil, herkesin serinlemek için türlü türlü yöntemler aradığı bir sıcaktan söz ediyorum. antalyalı değilim lakin çok kez gitmişliğim var. kışın bile ılık. buraya tatil maksatlı ilk gittiğim anı hatırlayınca, yüzümde tebessüm oluşuyor. havaalanına indiğim an şok olmuştum. sıcak resmen suratıma ayağının tabanıyla tokat atmıştı. egzajere ediyorsam da top olayım, tekerlek sibobu olayım, efendime söyleyeyim, şambrel yaması olayım.
biranızı alıp da sahilde iki bira içeyim deseniz olmuyor, namümkün.. tekelden sahile gidene kadar biralar beyran çorbasına dönüşüyor. azıcık güneşleneyim deseniz, o da namümkün. güneş, tepeden tepeden; "yat yat, birazdan görürsün ebenin hörekesini!!" dercesine seyirtiyor ultraviyole ışınlarını. hadi hepsini geçtim, olaya bir de nem ket vuruyor. aman yarabbim, o nasıl bir nem öyle.. burada yaşamak için belli niteliklere haiz olmadığım hususunda kanaate vardım. antalya sıcağı bana göre değil. o halde tanım yaparak olaya hem hülasayı, hem de noktayı koyayım.
tanım: insanın üstüne yakışanı değil, yapışanı giydiği memleket.
trafiginin, sokaklara bardakla su dokuldugu zaman bile kilitlenme riski tasidigi sehir. sehrim.
Akdeniz'in incisi, Türkiye'nin turizm yükünü çeken şehirdir. yazın ruslar ve batı avrupalı turistlerin uğrak mekanı olmasıyla da bilinen Antalya'nın bir diğer özelliği ise spor turizminin ana damarı olmasıdır. Antalya'ya her kış sezon arası döneminde, avrupa'dan ve yurt içinden onlarca spor kulübü devre arası kampı için gitmektedir.
şu an yoldayım tahminen iki üç gün onlayn olacağım şehir.
maalesef antalyaspor trabzon maçına yetişemeyeceğim.
maalesef antalyaspor trabzon maçına yetişemeyeceğim.
O kadar güzel bir şehrin bu kadar kötü bir belediyecilik anlayışıyla "yönetilmesi" dünyada eşine az rastlanır bir örnektir.
Türkiye ormanlarının illere dağılımında en çok ormanı olan il Antalya'dır.
edit: en fazla ''orman alanı'' antalya'dadır.
antalya: Toplam Ormanlık Alan (Ha); 1.126.412,4
kastamonu: Toplam Ormanlık Alan (Ha); 889.817,7
kaynak: https://www.ogm.gov.tr/Sa...e-Gore-Orman-Varligi.aspx
edit: en fazla ''orman alanı'' antalya'dadır.
antalya: Toplam Ormanlık Alan (Ha); 1.126.412,4
kastamonu: Toplam Ormanlık Alan (Ha); 889.817,7
kaynak: https://www.ogm.gov.tr/Sa...e-Gore-Orman-Varligi.aspx
Orman bakımından Kastamonu antalya'nın önündedir. Kastamonu'da %65'e varan bir orman varlığı var hatırladığım kadarıyla. Antalya'da bu oran %55'lerde kalıyordu. Muğla ve Zonguldak da Antalya'dan önde veya kafa kafaya diye hatırlıyorum.
gözümde en güzel ilçesi kaş ve kalkan. alanya antalya gibi bunaltıcı sıcağı yok. birçok da tarihi alanı barındırır bünyesinde. ama amaç tatil yapmaksa tabi bir alaçatı değil.
Konyaaltı sahil yolu kapanan şehir. şu an tadilatta zaten yaza yetiştileceğini umuyorum bakalım nasıl olacak. Artık arabayla gezmek mümkün değil.
yaz aşklarının muhteşem yaşandığı müthiş bir yaz şehri.
Havası güzel şehir.
Az önce ayak bastım. Burdayım. Biraz eğlenmek isteyen kızlar varsa görüşelim.
Az önce ayak bastım. Burdayım. Biraz eğlenmek isteyen kızlar varsa görüşelim.
sıcağı ile insanı ayakta siken bir sehirmiş. umarım yolum asla düşmez.
kurumsal hayat beni gerdi gideceğim istanbuldan diyenlerin uğrak yeri. (bende bunlardan biriyim)
bu şehirde faaliyet gösteren şirketlerin çekleri, senetleri başka şehirlerde kabul edilmez. çünkü batan, kaçan, dolandıran tüm patronların sığınma yeridir. turizm kötü giderse şehirde boka sarar. istanbul gibi büyük şehirlerde yüzüne bakmayacağınız adamlar burada patrondur. 2-3 tane büyük firma dışında yılın 12 ayı çalışan firma nerede yok denecek kadar azdır. büyük firmalarda kurumsal değildir.
belli başlı yerlerde takılırsanız 3 sene içerisinde şehrin tamamını tanıma ihtimaliniz var. küçük bir köy gibidir.
genelde 6 ay çalışılır, 6 ay evde oturur insanlar.
elden maaş alma ile sizi tanıştırır.
bayramlarda çalışır ama mesai almazsınız.
ingilizce bilmeyen operasyon müdürleri, bilgisayar kullanamayan muhasebe müdürleri ile tanışırsınız.
antalyada burdurlu ve ıspartalı, antalyalıdan fazladır. müdürleri 'abbam, aplam, abbiiiim' gibi sıfatlar ile seslenirler.
bu şehirde faaliyet gösteren şirketlerin çekleri, senetleri başka şehirlerde kabul edilmez. çünkü batan, kaçan, dolandıran tüm patronların sığınma yeridir. turizm kötü giderse şehirde boka sarar. istanbul gibi büyük şehirlerde yüzüne bakmayacağınız adamlar burada patrondur. 2-3 tane büyük firma dışında yılın 12 ayı çalışan firma nerede yok denecek kadar azdır. büyük firmalarda kurumsal değildir.
belli başlı yerlerde takılırsanız 3 sene içerisinde şehrin tamamını tanıma ihtimaliniz var. küçük bir köy gibidir.
genelde 6 ay çalışılır, 6 ay evde oturur insanlar.
elden maaş alma ile sizi tanıştırır.
bayramlarda çalışır ama mesai almazsınız.
ingilizce bilmeyen operasyon müdürleri, bilgisayar kullanamayan muhasebe müdürleri ile tanışırsınız.
antalyada burdurlu ve ıspartalı, antalyalıdan fazladır. müdürleri 'abbam, aplam, abbiiiim' gibi sıfatlar ile seslenirler.
Kekova açıklarında içerisinde mültecileri taşıyan tekne batması sonucu 9 mülteci hayatını kaybetmiş.
http://www.posta.com.tr/a...knesi-batti-9-olu-2008331
http://www.posta.com.tr/a...knesi-batti-9-olu-2008331
aldım biletimi.
behlül kaçar.
behlül kaçar.
Çok özledim çok.
Umarım geleceğim, kavuşacağız.
Umarım geleceğim, kavuşacağız.
Aşığım bu şehre.
Benim şehrim, Türkiye'nin en güzel şehirlerinden birisi ama kıymeti bilinmedi hiçbir zaman.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar