bugün

/400
insanları ve havası çok soğuk olan şehir.
ruhsuz şehir.
isim şehir oyununda "a" harfi gelince akla gelen ilk şehirdir.
(bkz: ankara ya laf atanların ağzına yabayla vurmak)
"deniz yok ya nasıl yaşıyorsunuz?!", "memur şehri orası", "gri gri içim bunalır" sözlerine pek çok kez maruz kalan güzel bir şehir.
bugün yağmurla bereket dolan şehirdir.
Yarım saate beni sarıp sarmalayacak eski sevgili...lakin ben sıkıldım kendisinden iki üç saate kadar yeni bir valiz hazırlayıp başka bir kente aşık olmaya gideceğim...
gökçekistan.
Deli gibi kaçmak isteyip her kaçtığımda dönüp geri geldiğim neredeyse her köşe başında anımın olduğu lanet şehir...
beni de toprağına kabule edeceğine gönülden inandığım gri şehrim.

sevdiklerim hep burada, sevdiğimi söyleyemeden toprağa koyduklarım hep burada, acılarım hep burada, az da olsa sevinçlerimde burada. beni ben olduğum için, bana ekstra misyon yüklemeden kabul eden şehir. allahım senden bugüne kadar çok bir şey istemedim. hakkımda hep hayırlı olanı istedim. şunum olsun bunum olsun demedim. sağlık sıhhat bahşet demedim. şimdi senden üç tane dileğim var. sen ki ol deyince oldurtan öl deyince öldürtensin. annemin canını benden önce alma, sevdiceğimi bana geri ver ve son olarak gri şehrimde ölmeyi bana nasip et.
trafiğine, olmayan ulaşımına sıçtığımdır.
sözlük çok istediğim bir yere saatinde otobüs bulamadığım için gidemedim. şuan geldim odama bilgisayarda sinirli sinirli asosyalleşiyorum. bu güzel havada yaşadığım şeye bak.
Bugün o bilindik griliğiyle pencerenin ardından bana gülümseyen şehir. Yağmur hafiften yağıyor. Kulaklığımı bulur bulmaz sokaklarını arşınlıyor olacağım.

Edit: Yazım.
Yine kasvetli havasıyla insanın içini şişirmiştir.
An itibariyle sağanak yağışlı il salebimi yaptım izliyorum...
an itibariyle damla düşmeyen il. beytepe Ankara'dan bağımsız arkadaş. yemin ediyorum Afyon'da yaşıyoruz biz. *
Yağmur yağar göl olur ayazı desen ayrı dert kışı desen bi acayip ... Ama işte ayrıdır be Ankara.
ankara insanıyla, kokusuyla, sokaklarıyla ap ayrıdır. insanında güven vardır.
Yoların denize Çıkmasada seviyoruz seni Ankara diyen kaÇka laftan sıkılmış bir yazar olarak söylüyorum ki 22 yıldır ankaradayım -sev mi yorum- 10 dedim mi sokakta insan kalmıyor tamamı memur. Gece dışarı Çıksan 11 de otobüs bitiyor arabayla gitsen heryer polis ceza yiyiyorsun gri şehir yeşil alan yok her tarafta iguanaya benzeyen apaÇiler senin küpen var diye dalga geÇiyorlar sonra paintten kendine küpe yapıp sosyal medyaya atıyorlar her tarafda aÇ insanlar dilenciler tinerciler, birde tomalar belirdi ki her sokak basında Ankara iğrenÇtir tatile bile gelmeyin.
bahar geldi derken lapa lapa kar yağan şehirdir.şaşırtır.
gri şehirdir. ne zaman gitsem kaçma isteği uyandırır bende.
Yağmur yağmakta ve çok soğuk.
beytepe yine ankara'dan bağımsızlığını ilan etmiştir an itibariyle kar yağıyor.*
martın kapıdan baktırmaya başladığı şehirdir.
An itibariyle kar yağan ve yine yeniden soğuğunu hissettiren canım şehir.
Bu sene kar gormedım diye yakınıp duran ben şükürler olsun ucucu mutluluğum geldı.
© copyright 2005 - 2026