bugün

ankara

Yoların denize Çıkmasada seviyoruz seni Ankara diyen kaÇka laftan sıkılmış bir yazar olarak söylüyorum ki 22 yıldır ankaradayım -sev mi yorum- 10 dedim mi sokakta insan kalmıyor tamamı memur. Gece dışarı Çıksan 11 de otobüs bitiyor arabayla gitsen heryer polis ceza yiyiyorsun gri şehir yeşil alan yok her tarafta iguanaya benzeyen apaÇiler senin küpen var diye dalga geÇiyorlar sonra paintten kendine küpe yapıp sosyal medyaya atıyorlar her tarafda aÇ insanlar dilenciler tinerciler, birde tomalar belirdi ki her sokak basında Ankara iğrenÇtir tatile bile gelmeyin.
© copyright 2005 - 2026