bugün
- içtim şarabı12
- rakı sevmemek6
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- aşure yapan sözlük kızları5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hesabı gizliye almak3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- osurdum3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak2
- kadir inanır20
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi4
- anın görüntüsü20
- her insanın bir cini olması5
- şeriatçıları afganistana sürmek2
- kaşar5
- çok güzel ama manyak kadın7
- pkk lı doktorlar2
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- içinden canavar çıkan insan4
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- kezodan öpücük istemek2
- velvet28
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- deniz göktaş2
mesai bitiminde insanların akın akın direnişe katılmaya gideceği başkent..direnişin de başkenti olmuştur.
oturanlarda var rahat olun azgın tabaka. vurun şişeleri sökün direkleri yedikleriniz az geldi anca telafi edersiniz.
hayatımın iki yılını yiyen ama yine de sevdiğim şehir.
ne yazık ki son yıllarda bana sadece melih gökçek'i çağrıştırmaktadır, kurtulun la şundan!
ne yazık ki son yıllarda bana sadece melih gökçek'i çağrıştırmaktadır, kurtulun la şundan!
onurlu direnişini bu gün bestekar sokak' ta devam ettiren şehirdir.
diren ankara
diren ankara
eylemciler azıttığında polisin de saldırması gayet normal. adamlar meclise, başbakanlığa mı girsinler bunu mu istiyorsunuz.
ayrıca eyleme gelenler nasıl tipler arkadaş. normalde hayatta göremeyeceğimiz tipler eyleme gelmiş.
özet olarak canınızı seviyorsanız Kızılay'a mecbur kalmadıkça gelmeyin.
ayrıca eyleme gelenler nasıl tipler arkadaş. normalde hayatta göremeyeceğimiz tipler eyleme gelmiş.
özet olarak canınızı seviyorsanız Kızılay'a mecbur kalmadıkça gelmeyin.
Kızılay meydan kalabalığı Tuzluçayır'dan gelen yaklaşık 300 kişilik grupla başladı...
edit: yazmadan edemiycem arkadaş.
ankara istanbulun abisidir. nitekim küçük kardeş istanbulu döven hükümet için istanbulu kenara çekip göğüs göğüse özgürlik ve dava mücadelesi vermektedir. istanbul ise ağlayıp evinin yolunu tutmuştur. net.
edit: yazmadan edemiycem arkadaş.
ankara istanbulun abisidir. nitekim küçük kardeş istanbulu döven hükümet için istanbulu kenara çekip göğüs göğüse özgürlik ve dava mücadelesi vermektedir. istanbul ise ağlayıp evinin yolunu tutmuştur. net.
direnankara dır, haftaya geleceğim yanına diye özlemle gitmeyi beklediğim güzide başkentimiz.
8 haziran 2013 cumartesi günü en düşük sıcaklığı 11, en yüksek sıcaklığı 26 derece olacak şehir.
gezi parkı eylemi kapsamın da bugün kızılayda yapılan eylem sırasın da önce kürt zılgıtı daha sonra ''hoş gelişler ola mustafa kemal paşa'' türküsünü söyleyenlere sahip şehir.
arkadaş bende destek veriyorum da eylemlere bir karar verin artık hangi tarafta olduğumuza bu ne lan ?
bir yanda ''deledelele''
bir yandan ''CEPHEDE MiTRALYÖZ AYNA GiBi PARLIYOR'' diye bağırdılar.
arkadaş bende destek veriyorum da eylemlere bir karar verin artık hangi tarafta olduğumuza bu ne lan ?
bir yanda ''deledelele''
bir yandan ''CEPHEDE MiTRALYÖZ AYNA GiBi PARLIYOR'' diye bağırdılar.
gezi olayları elinde patlayan ildir. istanbulda polisle halk barıştı ama bizimkiler hala gezi parkı derdinde amk. sikecem parkınızı mal mısınız la siz de gaz yemeden eylem yapsanıza ?
beton yığını. odtü ve orman çiftliği olmasa ağaç yok memlekette. onlar da katlediliyor, malum.
pek de bir güzelliği yok ancak severim, özlerim. nedenini bilmiyorum. ilginç bir cazibesi var.
pek de bir güzelliği yok ancak severim, özlerim. nedenini bilmiyorum. ilginç bir cazibesi var.
gezi parkı eylemlerini provoke eden orospu çocuklarıyla dolu olan ilimiz. birde polis bana uf yaptı derler.
Şu an Ankara, istanbul'un abisi gibi...Küçük kardeş dayak yemiş, abisi gelmiş küçük kardeş eve kaçmış, abi tek başına kavga ediyor. -erdal beşikçioğlu-
gün geçtikçe daha çok sevilen, daha çok güzel görünen göze,
daha çok anılar bırakılan,
ve bir süre daha çok daha güzel anılar bırakılmak istenen güzel şehir.
denizi olmamasına rağmen, sevmeye başladığım, sevmek istediğim çok..
daha çok anılar bırakılan,
ve bir süre daha çok daha güzel anılar bırakılmak istenen güzel şehir.
denizi olmamasına rağmen, sevmeye başladığım, sevmek istediğim çok..
12 haziran 2013 çarşamba günü en düşük sıcaklığı 15 , en yüksek sıcaklığı 30 derece olacak şehir.
an itibari ile tunalı hilmi ve kenedy caddesinde bir hareketlenmenin meydana geldiği. 3 bin kişilik grup dağılmış durumda polis müdahalesi devam etmekte.
bu kadar giri bir kent olmasının nedeni çok can yakan ayrılıklara sahne olmasıdır. hüzün kaplamıştır her yanını. bu yüzden giri gelir bize.
14 haziran 2013 cuma günü en düşük sıcaklığı 13 , en yüksek sıcaklığı 25 derece olacak şehir.
an itibariyle minibüs ve dolmuşçular sıhhiye'den kızılay'a türk bayraklarını camlardan sallayarak ve korlara basarak gitmektedir.
ne iş bilen var mı?
ne iş bilen var mı?
istanbul'un ayıp ettiği şehirdir,piyano resitalleri arasında zevke gelenlerin hiç anmadığı şehirdir,ayıptır.
ankaralılar biliyor ki direnişi bırakırlarsa diğer tüm şehirlerdeki direniş duracak, biliyorlar ki taksimdekiler onları unutmuş, yine de bırakmazlar direnmeyi istediklerini alana kadar çünkü ankaralılık böyledir, ankarada doğmak değildir, ankarada büyümek değildir, ankarayı sevmektir, vefasızlığa gülüp geçmektir.
ılgıt ılgıt kan gidiyor.
ankara'da direnişin abartılması hatta bokunun çıkarılmasının sebebi bu sene 2 büyük üniversitenin şenlik yapmayışındandır.
şu anda gök gürültüsü seslerinin yeri göğü inlettiği şehir. işte bunu seviyorum bebeğim!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar