bugün
- true nun çaylak olması7
- yazarların iyi olduğu konular7
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- ktç abinin çaylak olması5
- velvet27
- aile evinde yaşamak13
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı4
- borsa istanbul2
- kemalist dünya19
- kadir inanır4
- kürtçülerin algıları3
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist vs ot yiyen köpek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- görselle entry kasan kıro yazar2
- beşar esad3
- ingiliz aksanı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- tavuk iskender4
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- çomar putu4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ebu muhammed el culani3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- kemalistler10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- üniversitelerin gereksiz olması10
- beynin güzelce yıkanması3
- kürtçülük2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- yazarlara gelen son mesaj5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
entry'ler (4326)
Eski silinen mesajlari geri getirme ozelligi ya da cop kutusu gibi bir yer bulma var mi sevgili sozluk uyeleri?
Cok hayirli bir is icin gerekiyor da.:) Simdiden tesekkur ederim.
Cok hayirli bir is icin gerekiyor da.:) Simdiden tesekkur ederim.
uzun yağmurlu yürüyüş ve dağcılık/kampçılık içinse,goretex özelliği olmalı.
"sesini duymak..."
Diye devam eden cümleler.
Diye devam eden cümleler.
gidilmemesi gereken bir içkievi
(dişçiler, sakatlar, kalbi çürükler gitsin)
gidilmemesi gereken bir ev dikmende
(üç kaatçılar, yalacılar, pijamalılar gitsin)
gidilmemesi gereken bir ev y. mahallede
(dönekler, uğrular, şerbetçiler gitsin)
yolcu bir bardak çay için benimçin
(aşıklar, şairler, işsizler içsi
yaprak, mevsimin içi ve çin-i maçin
(devrimciler, namus erbabı, doğrucular içsin)
yolcu o şarkıyı bir kez daha dinle benimçin
(çıplaklar, mert kişiler, kuzular içsin)
bin dokuz yüz o yıllarda içtiğim sigara
(bin yıl koynumda beslediğim yılan içsin)
tam bir yıl can alacağım var birinden
(bir yılımı da işte falan filan içsin)
her şeyi öğrenir kişi ve bağışlar sonunda
(bir anamın sütü kaldı onu da bulan içsin)
sen son kokladığım gül: adın zambak
(sen başladın artık, her şey geçsin gitsin)
sen incelikler antolojisi, uyut beni
(sesin bir cibinlik gibi soluğumu kessin)
bir kez daha diyeyim: özenle katlanmış bir mendil gibisin
sil beni nolur kırk yıllık kirim pasım gitsin.
özlenen. çok.
(dişçiler, sakatlar, kalbi çürükler gitsin)
gidilmemesi gereken bir ev dikmende
(üç kaatçılar, yalacılar, pijamalılar gitsin)
gidilmemesi gereken bir ev y. mahallede
(dönekler, uğrular, şerbetçiler gitsin)
yolcu bir bardak çay için benimçin
(aşıklar, şairler, işsizler içsi
yaprak, mevsimin içi ve çin-i maçin
(devrimciler, namus erbabı, doğrucular içsin)
yolcu o şarkıyı bir kez daha dinle benimçin
(çıplaklar, mert kişiler, kuzular içsin)
bin dokuz yüz o yıllarda içtiğim sigara
(bin yıl koynumda beslediğim yılan içsin)
tam bir yıl can alacağım var birinden
(bir yılımı da işte falan filan içsin)
her şeyi öğrenir kişi ve bağışlar sonunda
(bir anamın sütü kaldı onu da bulan içsin)
sen son kokladığım gül: adın zambak
(sen başladın artık, her şey geçsin gitsin)
sen incelikler antolojisi, uyut beni
(sesin bir cibinlik gibi soluğumu kessin)
bir kez daha diyeyim: özenle katlanmış bir mendil gibisin
sil beni nolur kırk yıllık kirim pasım gitsin.
özlenen. çok.
Yanındayım ,sen neredesin?
Herkesin fikri tamamen kendine , ancak bunun alenen gazeteye böyle milyonlar için hüzünlü ama önemli bir günde verilmesi, düpedüz saygısızlıktır , veya başka bir günde de.
Zaten 'yeni akit'ten daha başka bir ilan sayfa beklemek de komik olurdu.
Saygısızlıkla seviyesizliğin harmanı olmuştur, yazık.
Zaten 'yeni akit'ten daha başka bir ilan sayfa beklemek de komik olurdu.
Saygısızlıkla seviyesizliğin harmanı olmuştur, yazık.
midem bulanıyor, cahillikleri altında ezilip gidenlerden, körü körüne düşünen zihniyetten.
okumadan, düşünmeden bir şeyleri moda olmuş diye savunan ,çağın gerisinde kalmakta direnen insanlardan.
okumadan, düşünmeden bir şeyleri moda olmuş diye savunan ,çağın gerisinde kalmakta direnen insanlardan.
(bkz: #21195062) numaralı entrysi ile gerekeni ve doğru olanı soylemistir. helal olsun derim sadece.
medyanın haberleri çarpıtmasıyla öyle de düşünmeye devam edecek olandır. bırakın öyle zannetsin kendi kafasında.
odtüde başörtülü/örtüsüz gayet normal yaşayıp eşit haklara sahipken insanlar oradan buradan duyduklarıyla odtü'yü karalamakta. içeride olmayan herkesin atıp tuttuğu durumdur ayrıca .
bir de başörtüsü ya, insanların duyarlı olduğu bir konu hemen başlar herkes özgürlük,ifade,hak, hukuk diye?
onlarca insan , gazeteci içerideyken nerdeydi senin ifade özgürlüğünü savunma fikrin?
odtüde başörtülü/örtüsüz gayet normal yaşayıp eşit haklara sahipken insanlar oradan buradan duyduklarıyla odtü'yü karalamakta. içeride olmayan herkesin atıp tuttuğu durumdur ayrıca .
bir de başörtüsü ya, insanların duyarlı olduğu bir konu hemen başlar herkes özgürlük,ifade,hak, hukuk diye?
onlarca insan , gazeteci içerideyken nerdeydi senin ifade özgürlüğünü savunma fikrin?
haklar özgürlükler kısıtlanmış halde onca insan varken, masum insanlar ölürken ülkede, gazeteciler konuşması yazması gerekenler içeride tıkılmışken ses etmeyip de, konu türbana dine, insanların zayıf noktalarından vurmaya gelince pek güzel o değerli(!) ağızlarından açıklama yapıp söz çıkan baştakiler resmen saçmalamıştır.
neymiş efendim eğitim hakkı, özgürlük bilmem ne? yahu odtüde hangi türbanlıya laf edilmiş, dışlanmış o insan? odtüde her kesimden/düşünceden insan gayet normalce yaşarken , medyanın uydurmasıyla gaza gelen kocaman bir kitlenin sözüdür bu ancak.
odtü yurtları hakkında cemaat grupları seviyesizce iftiralar atarken , nerede senin o bağlı olduğun cemaat, inandığın müslümanlık?.. yalan dolanla adam çekmeye çalışmak en kolayı zira.
ayrıca not: üslupları yanlıştı orada kızların ama odtü gibi saygın bir üniversiteye böyle karalama kampası yapılır ancak,çünkü nerede bir eksiklik , yanlış durum varsa ha bir de adı odtü ya , hemen vur ve öldür..
çamur at izi kalsın çünkü. içinde olmayan oradaki hayatın nasıl olduğunu bilemez.
neymiş efendim eğitim hakkı, özgürlük bilmem ne? yahu odtüde hangi türbanlıya laf edilmiş, dışlanmış o insan? odtüde her kesimden/düşünceden insan gayet normalce yaşarken , medyanın uydurmasıyla gaza gelen kocaman bir kitlenin sözüdür bu ancak.
odtü yurtları hakkında cemaat grupları seviyesizce iftiralar atarken , nerede senin o bağlı olduğun cemaat, inandığın müslümanlık?.. yalan dolanla adam çekmeye çalışmak en kolayı zira.
ayrıca not: üslupları yanlıştı orada kızların ama odtü gibi saygın bir üniversiteye böyle karalama kampası yapılır ancak,çünkü nerede bir eksiklik , yanlış durum varsa ha bir de adı odtü ya , hemen vur ve öldür..
çamur at izi kalsın çünkü. içinde olmayan oradaki hayatın nasıl olduğunu bilemez.
ali ismail korkmaz da öldü, onun da eğitimi yitip gitti elinden, nerdeydi böyle bir açıklama o zamanlar? şimdi tutmuş eğitim hakkı, özgürlükler falan diyor kendileri.
ama işlerine geldiklerinde de hemen açıklama yapmayı iyi bilirler.
ama işlerine geldiklerinde de hemen açıklama yapmayı iyi bilirler.
gerçek haber öğrenmek isteyenler şu linke ve videoya baksın zahmet olmazsa.
olaylar saptırılmış ve başörtüsü adı altında odtü karalanmaya çalışılmış, oradaki protesto cemaatlerin odtüde işlemesi hakkında zira her yıl kayıt zamanı odtü yurtlarını çirkin ve seviyesiz şekilde anlatıp velilere kötüleyen ve kendi yurtlarına çekmek isteyen bir grup insanadır. ve bu her yıl oluyor , her yıl.
kendi yurtlarına ancak böyle mi çekersin sen arkadaş, odtü yurtlarını seviyesizce kendi ağzından saçma sözlerle anlatarak?.. yurdum velisi de hemen inanır zaten?!
zira odtüde başörtülü/örtüsüz herkes gayet normal şekilde ders almakta ve yaşamaktadır. hazır odtü konu oldu ya, çamur at izi kalsın kampanyası sosyal medyada almış başını gitmiş.
buyrun link: http://www.radikal.com.tr...ortusu_gerginligi-1149469
olaylar saptırılmış ve başörtüsü adı altında odtü karalanmaya çalışılmış, oradaki protesto cemaatlerin odtüde işlemesi hakkında zira her yıl kayıt zamanı odtü yurtlarını çirkin ve seviyesiz şekilde anlatıp velilere kötüleyen ve kendi yurtlarına çekmek isteyen bir grup insanadır. ve bu her yıl oluyor , her yıl.
kendi yurtlarına ancak böyle mi çekersin sen arkadaş, odtü yurtlarını seviyesizce kendi ağzından saçma sözlerle anlatarak?.. yurdum velisi de hemen inanır zaten?!
zira odtüde başörtülü/örtüsüz herkes gayet normal şekilde ders almakta ve yaşamaktadır. hazır odtü konu oldu ya, çamur at izi kalsın kampanyası sosyal medyada almış başını gitmiş.
buyrun link: http://www.radikal.com.tr...ortusu_gerginligi-1149469
çamur at izi kalsın ve diğer onca karalama kampanyalarına yem olmayacak üniversitedir.
bir de en çok içinde olmayanların ve yaşanan olaylardan bi' haber olanların hakkında atıp tuttuğu üniversitemiz.
bir kere de türkiyenin adını uluslararası akademik çevrelerde duyuran odtüye taş atacağına , yaşananları öğrenip ona göre yargıla.
kimse karalayamaz öyle rastgele, ne yurtlarını ne de öğrencilerini. genelleme de yapılamaz birkaç kişi yüzünden.
bir de en çok içinde olmayanların ve yaşanan olaylardan bi' haber olanların hakkında atıp tuttuğu üniversitemiz.
bir kere de türkiyenin adını uluslararası akademik çevrelerde duyuran odtüye taş atacağına , yaşananları öğrenip ona göre yargıla.
kimse karalayamaz öyle rastgele, ne yurtlarını ne de öğrencilerini. genelleme de yapılamaz birkaç kişi yüzünden.
gerçek haber öğrenmek isteyenler şu linke ve videoya baksın zahmet olmazsa.
olaylar saptırılmış ve başörtüsü adı altında odtü karalanmaya çalışılmış, oradaki protesto cemaatlerin odtüde işlemesi hakkında zira her yıl kayıt zamanı odtü yurtlarını çirkin ve seviyesiz şekilde anlatıp velilere kötüleyen ve kendi yurtlarına çekmek isteyen bir grup insanadır. ve bu her yıl oluyor , her yıl.
kendi yurtlarına ancak böyle mi çekersin sen arkadaş, odtü yurtlarını seviyesizce kendi ağzından saçma sözlerle anlatarak?.. yurdum velisi de hemen inanır zaten?!
zira odtüde başörtülü/örtüsüz herkes gayet normal şekilde ders almakta ve yaşamaktadır. hazır odtü konu oldu ya, çamur at izi kalsın kampanyası sosyal medyada almış başını gitmiş.
buyrun link: http://www.radikal.com.tr...ortusu_gerginligi-1149469
olaylar saptırılmış ve başörtüsü adı altında odtü karalanmaya çalışılmış, oradaki protesto cemaatlerin odtüde işlemesi hakkında zira her yıl kayıt zamanı odtü yurtlarını çirkin ve seviyesiz şekilde anlatıp velilere kötüleyen ve kendi yurtlarına çekmek isteyen bir grup insanadır. ve bu her yıl oluyor , her yıl.
kendi yurtlarına ancak böyle mi çekersin sen arkadaş, odtü yurtlarını seviyesizce kendi ağzından saçma sözlerle anlatarak?.. yurdum velisi de hemen inanır zaten?!
zira odtüde başörtülü/örtüsüz herkes gayet normal şekilde ders almakta ve yaşamaktadır. hazır odtü konu oldu ya, çamur at izi kalsın kampanyası sosyal medyada almış başını gitmiş.
buyrun link: http://www.radikal.com.tr...ortusu_gerginligi-1149469
çünkü iki cinsiyet var : kadın ve erkek.
bayan ve bay sadece hitap şeklidir.
bayan ve bay sadece hitap şeklidir.
"..Mısır'daki Rabia'ya ağlayıp, kendi vatanındaki 5 fidanı görmezden gelen bir insan olmakta usta."
-birgün gazetesinden, ali ismail korkmaz'ın abisi gürkan korkmaz ve o adamın "usta"lığı hakkında.
tüm metin için, alın size ustalık hikayeleri : http://birgun.net/haber/u...acikli-hikayesi-3465.html
-birgün gazetesinden, ali ismail korkmaz'ın abisi gürkan korkmaz ve o adamın "usta"lığı hakkında.
tüm metin için, alın size ustalık hikayeleri : http://birgun.net/haber/u...acikli-hikayesi-3465.html
le vent nous portera yı nasıl da naif ve hoş söylemiş müzisyen.
defalarca dinledikten sonra insan bir kez daha diyor diyebilsem keşke ' jö parleğ fransez' diye de işte öyle hemen olmuyor.
buyrun link: https://www.youtube.com/watch?v=AyUp1rnv7rY&list=PL0B2F60EDBAD4070D
defalarca dinledikten sonra insan bir kez daha diyor diyebilsem keşke ' jö parleğ fransez' diye de işte öyle hemen olmuyor.
buyrun link: https://www.youtube.com/watch?v=AyUp1rnv7rY&list=PL0B2F60EDBAD4070D
dini terim kullanmayı laik olmayan düşüncelere özgü sanan insan söylemidir en başta bu.
çok yanlış anlamışlar laikçiliği çok.
çok yanlış anlamışlar laikçiliği çok.