bugün

ankara

beton yığını. odtü ve orman çiftliği olmasa ağaç yok memlekette. onlar da katlediliyor, malum.

pek de bir güzelliği yok ancak severim, özlerim. nedenini bilmiyorum. ilginç bir cazibesi var.
© copyright 2005 - 2026