bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- seksten sonra bira içmek5
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- sözlük kadınları5
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- istanbul6
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
ney neci anlamış değilim cins bir yazar allaha yakın bize uzak olsun.
Türkiye'nin en başarılı ürünlerinden biri olan güzel araba... binmesi çok zevklidir.
hakkında bu kadar entry girilince nesli tükendi sandım.
bir zamanlar türkiye'deki en kapitalist insanların bindiği araba. binmek ama öyle böyle değil. ara gaz vermeler, ışıklarda git gel yapmalar falan.
hakkında bu kadar entry girilince üretime devam edecek sandım.
28 şubat'ın dindarlar değil de aslında solculara yapıldığını aslında söylemek isteyen fakat söyleyemeyen tkp'li.
canım, ciğerim, kız seni yerim diye bir müzik aklıma geliyor bu arabayı görünce hep.
''nasıl bir "darbe"dir ki idam edilen yok, gözaltında kaybedilen yok, işkenceye uğrayan yok, siyasi mülteci olarak yurtdışına giden yok... nasıl bir darbedir ki hem "müslüman"lara karşı yapılmış olacak, hem de daha sonrasında ülke siyasal islamın hegemonyasına terk edilecek. (bkz: #18825519)''
öhüm öhöm. bu nasıl bir mantıksa artık, ne içtiyse biz de isteyelim o kadar kimyasal takılmamıza rağmen ( oksijen, neon, çart çurt bildiğiniz hava lan işte) bu adam gibi kafayı yaşayamadık.
her ne kadar darbe öncesi darbeyi desteklese de darbe sonrası fethullah gülen'in amerika'ya gitmesinin nedeni 28 şubat iken bu adamın mültecilikten bahsetmesi komik, gerçi 14 yaşında idama mahkum olan 28 şubat mağduru yakup köse'yi de bilmez bu. salih mirzabeyoğlu'nu da bilmez ki. ikna odaları dendiğinde ise sevinçten tatmin olup, nirvanaya bile ulaşacağından şüphemiz yok.
%100 eminiz ki nur serter'i, necla arat'ın isimlerini duyduğunda da aydın profesörler falan diyordur.
canım, ciğerim, kız seni yerim diye bir müzik aklıma geliyor bu arabayı görünce hep.
''nasıl bir "darbe"dir ki idam edilen yok, gözaltında kaybedilen yok, işkenceye uğrayan yok, siyasi mülteci olarak yurtdışına giden yok... nasıl bir darbedir ki hem "müslüman"lara karşı yapılmış olacak, hem de daha sonrasında ülke siyasal islamın hegemonyasına terk edilecek. (bkz: #18825519)''
öhüm öhöm. bu nasıl bir mantıksa artık, ne içtiyse biz de isteyelim o kadar kimyasal takılmamıza rağmen ( oksijen, neon, çart çurt bildiğiniz hava lan işte) bu adam gibi kafayı yaşayamadık.
her ne kadar darbe öncesi darbeyi desteklese de darbe sonrası fethullah gülen'in amerika'ya gitmesinin nedeni 28 şubat iken bu adamın mültecilikten bahsetmesi komik, gerçi 14 yaşında idama mahkum olan 28 şubat mağduru yakup köse'yi de bilmez bu. salih mirzabeyoğlu'nu da bilmez ki. ikna odaları dendiğinde ise sevinçten tatmin olup, nirvanaya bile ulaşacağından şüphemiz yok.
%100 eminiz ki nur serter'i, necla arat'ın isimlerini duyduğunda da aydın profesörler falan diyordur.
kke sempatizanı tkp'li yazar. bonus sıfat olarak da;
(bkz: kafası karışık)
diyorlar ki nato ve ab karşıtı marksist-leninist çizgiye sadık(bakın tkp diyorum, kke diyorum, marksist-leninist diyorum, sadık diyorum iyi düşünün bu kelimeleri) avrupanın en güçlü komünist partisiyle dayanışma içinde olmaktan gurur duyuyoruz. burda doğru diyorlar. işte tkp'nin 'sol'undan bir kke haberi, alkış.
http://haber.sol.org.tr/e...ye-cagiriyor-haberi-60378
içeriğe aldanmayın, fakat manşet çok doğru. kke tüm halkı mücadeleye çağırıyor, devrimci anarşistlerle mücadeleye.
bir de akel yakalım şurdan; http://haber.sol.org.tr/e...arini-kinadi-haberi-64128
şu kıbrıs'ta göçmenlerin amına koyan, açlık grevleri yapan o kadar insanın karşısına geçip sikini kaşıyan emekçi halkın ilerici partisi akel, evet bu akel o akel. bizim ak parti gibi hehe.
mustafa kemal konusuna falan hiç girmiyorum. biz bu tkp eleştirine nerden gelmiştik. heh, azılı tkp militanı anadol.
kardeşim, biz sana devrimcilik yapma demiyoruz. ama hobi olarak yapma amına koyayım.
(bkz: kafası karışık)
diyorlar ki nato ve ab karşıtı marksist-leninist çizgiye sadık(bakın tkp diyorum, kke diyorum, marksist-leninist diyorum, sadık diyorum iyi düşünün bu kelimeleri) avrupanın en güçlü komünist partisiyle dayanışma içinde olmaktan gurur duyuyoruz. burda doğru diyorlar. işte tkp'nin 'sol'undan bir kke haberi, alkış.
http://haber.sol.org.tr/e...ye-cagiriyor-haberi-60378
içeriğe aldanmayın, fakat manşet çok doğru. kke tüm halkı mücadeleye çağırıyor, devrimci anarşistlerle mücadeleye.
bir de akel yakalım şurdan; http://haber.sol.org.tr/e...arini-kinadi-haberi-64128
şu kıbrıs'ta göçmenlerin amına koyan, açlık grevleri yapan o kadar insanın karşısına geçip sikini kaşıyan emekçi halkın ilerici partisi akel, evet bu akel o akel. bizim ak parti gibi hehe.
mustafa kemal konusuna falan hiç girmiyorum. biz bu tkp eleştirine nerden gelmiştik. heh, azılı tkp militanı anadol.
kardeşim, biz sana devrimcilik yapma demiyoruz. ama hobi olarak yapma amına koyayım.
(bkz: #18371244) ağır sazan olan yazar. yine birilerine bok atmaya çalışırken bok çukuruna düşmüştür.
http://www.bianet.org/bia...diri#.UP_o6K2zGs1.twitter
http://www.habervaktim.co...dirgani-ermeni-cikti.html
http://www.posta.com.tr/3...kti-.htm?ArticleID=165252
http://www.bianet.org/bia...diri#.UP_o6K2zGs1.twitter
http://www.habervaktim.co...dirgani-ermeni-cikti.html
http://www.posta.com.tr/3...kti-.htm?ArticleID=165252
bursaspor taraftarı bölücü köpeklere saldırınca aslan kesilen, lakin almanya'da diri diri yakılan türkler için tek kelam etmeyen tkp'li kullanıcı.
(bkz: tkp nin almanya daki ırkçı saldırıyı kınaması)
(bkz: tkp nin almanya daki ırkçı saldırıyı kınaması)
sürekli olarak (bkz: sol gazetesi) başlığını canlandıran yazar. sanırım gazete'nin ortağı felan. yada ankara karanfil soskak'ta gazete'yi milletin gözüne gözüne sokmaya çalışan veletlerden biri.
at eşek inek yemliği.
(bkz: #19046996)biraz daha kendini zorlarsa "çanakkale zaferini komunistler kazandı" diyebilir.
üniversitede milliyetçi-ülkücü gençlerden çok dayak yediğini ve onun acısını yaşadığını düşündüğüm boş beleş komünist yazar.
(#19046996) çanakkale zaferine sahip çıkmış.
bu zaferin sahibi türk milletidir. sembolü bozkurttur.
çok sevdiğin rusların sembolü ayıdır, mao reisinizin memleketi çinin ejderha.
ergenekon soruşturması olurken bu komünler akpci olmuşlardı, kck tutuklamaları başlayınca 'yandı götümün ağzı' demeye başladılar.
atı alan üsküdarı geçti.
bu zaferin sahibi türk milletidir. sembolü bozkurttur.
çok sevdiğin rusların sembolü ayıdır, mao reisinizin memleketi çinin ejderha.
ergenekon soruşturması olurken bu komünler akpci olmuşlardı, kck tutuklamaları başlayınca 'yandı götümün ağzı' demeye başladılar.
atı alan üsküdarı geçti.
çanakkale zaferi, kürtlerin şanlı destanıdır diyebilecek kadar cahil adam.
(bkz: #16178658) içinde atom bombası patlatılması gereken biri.
türk milliyetçilerinin yokuş aşağı çok vurdurdukları otomobildir.
Kendisi ergendir efendim ciddiye almıyoruz. tkp'nin 7 yıl öncesini bile bilmiyor, gelmiş tkpcilik oynuyor.
öylesine narin, öylesine şeker ki dokunmaya kıyamıyoruz.
he unutmadan yoldaş; devrimci gerillalarımızın kahramanlıkları ve allah'ın izniyle getiricez komünizmi. sonra vurucaz kırbacı, vurucaz kırbacı. *
öylesine narin, öylesine şeker ki dokunmaya kıyamıyoruz.
he unutmadan yoldaş; devrimci gerillalarımızın kahramanlıkları ve allah'ın izniyle getiricez komünizmi. sonra vurucaz kırbacı, vurucaz kırbacı. *
Unutmadan yoldaş, bu faşiklerin de anasını ağlatıcaz. atatürk heykellerini kaldırıp 50 metrelik lenin reyiz'in heykellerini dikicez. iş birlikçilerin amına koyup proleteryaya dağıtıcaz tüm servetlerini.
lenin bizi korusun ve yüceltsin.
amen.
lenin bizi korusun ve yüceltsin.
amen.
(bkz: üçer beşer doğurun yüzer biner sömürsünler/#19218200) (bkz: )
kendisine bu ve benzeri paylaşımlarından dolayı teşekkür etmek istediğim yazar.
kendisine bu ve benzeri paylaşımlarından dolayı teşekkür etmek istediğim yazar.
faşist tkp'nin faşist savunucusu. ilericilik gibi gördüğü şeylerin gericilik olduğunu anlaması temennisiyle...
abilerinden aldığı bayrağı abileri gibi taşıdığını gösteren yazar.
en azından hayır deme erdemine erişmiş biat edenlere ses çıkarabilmiş yazar.
biz izliyoruz sizi bilmem.
en azından hayır deme erdemine erişmiş biat edenlere ses çıkarabilmiş yazar.
biz izliyoruz sizi bilmem.
"haber-sol" sitesinin bütün haberlerini ayrıntısına kadar okuyan ve işine gelen haberleri sözlükte paylaşan güzide yazarımız. *
(#19338458) kaynak gösterdiği site ile zihniyeti paralel komünist bir çocuk. muhafazakar insanlara gerici demiş ve izmir'i hesaba katmış. tabi bilmediği tek konu kendisi gibi rusçular çağın gerisinde hatta mağarada olduğu gerçeğidir. bu herif ya harbi milliyetçi, hani solcuları kötü gösterme adına çalışan bir ajan ya da harbiden klasik komünistçiklerden. ama ben ikincisi olduğu kanaatindeyim. kendisine şöyle bir cevabım var bu çocuğun;
(#19338689) edit: mod amcaları imadadına yetişti tabi.
al; gargara yaparsın.
edit : özelden nazik nazik sövüyoruz birbirimize, buradan da ilan edeyim, sizleri bu topraklar da perişan edeceğiz.
(#19338689) edit: mod amcaları imadadına yetişti tabi.
al; gargara yaparsın.
edit : özelden nazik nazik sövüyoruz birbirimize, buradan da ilan edeyim, sizleri bu topraklar da perişan edeceğiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar